Niemiecki tandem

Data: 2010-05-31 04:59:38
Autor: u2
Niemiecki tandem
... rządzi Polską :

http://www.blogpress.pl/node/1022

"Parę dni temu na podstawie doniesień SE napisałam, że Graś robi za
ciecia u Niemca. Jednak okazuje się, że rzecznik rządu Paweł Graś nie
tylko za darmo mieszka w zabytkowej willi pod Krakowem, należącej do
niemieckiego biznesmena Paula Roglera. Jak ustalił SE także rachunki
za wszystkie media: wodę, prąd i gaz - płaci za niego spółka Agemark,
w 100 procentach należąca do Niemca.

W zwiazku z tym mam pytania:

- dlaczego Rogler utrzymuje polskiego ministra?
- czym faktycznie zajmuje się owa spółka, która powszechnie wiadomo od
lat nie robi nic i przynosi straty?
- czy powiązanie Grasia ze służbami specjalnymi ma jakiś związek z
tym, że Graś jest utrzymankiem Niemca?
- czy polskie służby specjalne zbadały przyczynę takiego stanu rzeczy,
czy zbadały czym zajmuje się spółka Roglera, który nie bez powodu
utrzymuje polskiego ministra, rzecznika rządu.

http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/niemiec-paci-domowe-rachunki-rzecznika-...

http://www.pardon.pl/artykul/9047/szczesciarz_mieszka_w_palacu_nie_placi...

Zadaję te pytania, bo dziwny to jest kraj, w którym obcy "bisnesmen"
utrzymuje polskiego ministra, mającego szerokie wiadomości na temat
działaloności polskich służb specjalnych.
W żadnym normalnym państwie taka sytuacja nie miałaby miejsca a
przynajmniej byłaby napiętnowana przez media.
A u nas media milczą.
A może to ta "nowa" jakość Tuska i jego kolesiów?

Dziwny to przypadek - rzecznik rządu Graś - utrzymankiem niemieckiego
biedaka."

Data: 2010-05-31 14:20:53
Autor: Tytus
Niemiecki tandem
Partie Tuska (KLD) tez finansowala RFN, to chyba wszystko w miare jasne jest...
Tandem jest ale Ribbentrop-Mołotow, PO-SLD.

Data: 2010-05-31 14:27:10
Autor: Bombelek
Niemiecki tandem

Użytkownik "Tytus" <popierdolka75@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hu09j8$54e$1inews.gazeta.pl...
Partie Tuska (KLD) tez finansowala RFN, to chyba wszystko w miare jasne jest...
Tandem jest ale Ribbentrop-Mołotow, PO-SLD.

Pytanie: kto finansował bliźniaków? Tak dla przypomnienia: TVPiS = PiS + SLD.

Data: 2010-05-31 14:42:00
Autor: zenek
Niemiecki tandem
Bombelek pisze:

[...]

Z tego co pamietam to blizniakow sponsorowal Zydek zwany Bagsikiem i ART-B.

Data: 2010-05-31 18:45:45
Autor: Tytus
Niemiecki tandem

"Bombelek" <bombelek@o2.pl> wrote in message news:4c03ab18$0$19172$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Wiesz dobrze, ze komuchy tez sie wystraszyly, ze PO rozpierdoli TV publiczna i nie beda mieli juz gdzie pokazywac swoich czerwonych ryjow... i dogadali sie z PiSem.
Co do finansowania blizniakow to nie wiem kto ich finansowal ale jezeli ty wiesz to chetnie sie dowiem. Wiem natomiast, ze SLD jezdzilo po czmal do Moskwy a Tusk dostawal dotacje w markach niemieckich. Sa to fakty publicznie znane.

Data: 2010-05-31 19:51:34
Autor: u2
Niemiecki tandem
Wiem natomiast, ze SLD jezdzilo po czmal do Moskwy a Tusk dostawal
dotacje w markach niemieckich. Sa to fakty publicznie znane.

Jakieś dowody?

Wystarczą wizy w paszporcie.

Niemiecki tandem