Niemieckie grupy dyskusyjne (polityka)

Data: 2016-11-24 04:27:09
Autor: Stachu Chebel
Niemieckie grupy dyskusyjne (polityka)
Niestety nie znam języka Goethe'go. Tak ogólnie, sytuacja międzynarodowa zaczyna być dziwna, trudna, bądź wręcz popierdolona. Jak uczy historia, od kilkuset lat zadymiarzami są niemcy.. Najpierw robią zadymę, potem dostają wpierdulamento i da capo al fine.

Wracając do tematu, co pospolite niemce piszą o polityce mamusi? (Kiedyś fuhrer, teraz mutti). I co piszą o nas (PL)?

A tak w ogóle, lepiej chyba uszczelnić zachodnią granicę. Powód? Czekolada !!

http://prostozmostu.net/news/imigranci-spalili-hale-w-dusseldorfie-poniewaz-na-stolowce-nie-bylo-wystarczajacej-ilosci-czekolady-i-slodyczy-wideo

Data: 2016-11-24 23:13:02
Autor: Tomasz Chmielewski
On 11/24/2016 09:27 PM, Stachu Chebel wrote:
[...]

Ilu Niemców, tyle opinii. Jak chcesz generalizować - to dowiesz się przy
najbliższych wyborach, co sądzą.

I co piszą o nas (PL)?

A różnie.

Polacy są pracowici, staranni.

Polska się mocno zmieniła.

Ale też: polscy mężczyźni muszą być bardzo zestresowani, bo niemal
wszyscy nie mają włosów (a jak mają - to ledwie kilka milimetrów).

Polacy sikają w krzakach na parkingach.

I takie tam.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2016-11-24 07:57:46
Autor: Stachu Chebel
W dniu czwartek, 24 listopada 2016 15:13:04 UTC+1 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:

[...]

Dobre!:)) Mało się nie posikałem:))  Ale tak na serio, naprawdę nie znam języka Goethego, no może jakieś tam parę słów..  Jeszcze raz na serio, co oni piszą na grupach pyskusyjnych o polityce własnej/międzynarodowej (trochę popaprane, ale wiadomo o co chodzi), no i co piszą o nas. A jak masz linka na niemieckie grupy pyskusyjne (polityka), to daj namiar. Wezmę do łapy słownik i coś tam załapię co piszą..
I takie tam.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2016-11-24 09:05:12
Autor: Marek Cz.
https://groups.google.com/forum/#!forum/de.soc.politik

Data: 2016-11-24 18:10:06
Autor: u2

https://groups.google.com/forum/#!topic/de.soc.politik/NgGqEpH7r3w

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-11-24 13:41:08
Autor: Stachu Chebel
W dniu czwartek, 24 listopada 2016 18:10:46 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

https://groups.google.com/forum/#!topic/de.soc.politik/NgGqEpH7r3w

Dzięki! Niestety niewiele z tego załapuję, bo po szwabsku to ledwie browara umiem zamówić w knajpie. Ale...  O ile coś tam łapię po szwabsku, to ani słowa tam o biednych uchodźcach, ani słowa o mamuśce makreli, ani słowa o brexicie. Aż tak są zastraszeni, czy aż tak głupi?

Data: 2016-11-24 23:01:07
Autor: u2
W dniu 2016-11-24 o 22:41, Stachu Chebel pisze:
[...]

zara zara temat wątku jest karalny w niemczech :

6 Million HolohoaxFrage

:)

Data: 2016-11-24 14:03:54
Autor: Stachu Chebel
Niemieckie grupy dyskusyjne (polityka)
W dniu czwartek, 24 listopada 2016 18:10:46 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

> https://groups.google.com/forum/#!forum/de.soc.politik

A da się tam na tej grupie uruchomić jakiś wątek? Coś mi to wygląda na neodemokrację. Jak wiesz jak tam coś napisać to napisz jak. Jeśli się da, to pojadę tam trochę po bandzie. EN powinni zrozumieć.

Data: 2016-11-24 23:06:25
Autor: u2
W dniu 2016-11-24 o 23:03, Stachu Chebel pisze:
[...]

oki : zakładasz konto w google+ i śmigasz:)

Data: 2016-11-24 14:41:25
Autor: Stachu Chebel
W dniu czwartek, 24 listopada 2016 23:06:39 UTC+1 użytkownik u2 napisał:

oki : zakładasz konto w google+ i śmigasz:)

No przeca mam konto w googlach. Aż tak żem głupi, że nie wiem jak dalej z tym robić? Weż mi napisz step by step..

Data: 2016-11-24 14:47:36
Autor: Stachu Chebel
W dniu czwartek, 24 listopada 2016 23:41:27 UTC+1 użytkownik Stachu Chebel napisał:

> No przeca mam konto w googlach. Aż tak żem głupi, że nie wiem jak dalej z tym robić? Weż mi napisz step by step..

Jak im tam namuluję, to dam linka na psp.

Data: 2016-11-25 00:35:26
Autor: andal
On Thu, 24 Nov 2016 14:41:25 -0800, Stachu Chebel wrote:

[...]

smoczek w gebie nie pozwala ci na koncetracje

Data: 2016-11-24 23:10:47
Autor: A. Filip
Stachu Chebel <stchebel@gmail.com> pisze:
> [...]

neodemokrację. Jak wiesz jak tam coś napisać to napisz jak. Jeśli się
da, to pojadę tam trochę po bandzie. EN powinni zrozumieć.

Spytaj się wcześniej na news:pl.soc.prawo czy Polska wyda cię do
Merkellandu (np. na podstawie Europejskiego Nakazu Aresztowania)
za zbrodnie "mowy nienawiści" którą państwo Niemieckie ściga bardziej
niż szanuje wolność słowa.

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

Data: 2016-11-24 14:45:20
Autor: Stachu Chebel
W dniu czwartek, 24 listopada 2016 23:10:48 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

Merkellandu (np. na podstawie Europejskiego Nakazu Aresztowania)
za zbrodnie "mowy nienawiści" którą państwo Niemieckie ściga bardziej

szkopy mogą mnie cmoknąć

Data: 2016-11-25 10:26:42
Autor: Tomasz Chmielewski
On 11/25/2016 02:05 AM, Marek Cz. wrote:
[...]

Raczej nie tam - w Niemczech grupy dyskusyjne (nntp) są w zasadzie nieużywane...

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2016-11-25 08:54:45
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu piątek, 25 listopada 2016 02:26:43 UTC+1 użytkownik Tomasz Chmielewski napisał:
> https://groups.google.com/forum/#!forum/de.soc.politik

Raczej nie tam - w Niemczech grupy dyskusyjne (nntp) są w zasadzie nieużywane...

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Ah że się wtrącę - warum?

Data: 2016-11-26 10:29:28
Autor: Tomasz Chmielewski
On 11/26/2016 01:54 AM, Jakub A. Krzewicki wrote:
[...]

Tam dużo wcześniej niż u nas rozwinęły się rozmaite strony www z listami mailingowymi, forami, lepszy/tańszy (jak na zarobki) dostęp do internetu, więc siłą rzeczy grupy dyskusyjne wymarły szybciej niż u nas.

U nas też wymierają, aktywność jest jeszcze w zasadzie na jedynie kilku z nich.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Data: 2016-11-26 10:30:11
Autor: Tomasz Chmielewski

Chebel napisał:
[...]

bo szwaby nie umieja bez ordung

A ty nie potrafisz bez zrobienia z siebie idioty.

Tomasz Chmielewski
https://lxadm.com

Niemieckie grupy dyskusyjne (polityka)