Niemieckie media w Polsce: Ktoś w Polsce śmiał pogratulować Łukaszence! :-)

Data: 2020-08-12 06:35:40
Autor: A. Filip
Niemieckie media w Polsce: Ktoś w Polsce śmiał pogratulować Łukaszence! :-)
https://wiadomosci.onet.pl/swiat/wybory-na-bialorusi-ktos-w-polsce-pogratulowal-lukaszence-wygranej/6e593xw
Ktoś w Polsce pogratulował Łukaszence wygranej
; wczoraj 23:37

Oficjalne białoruskie media bardzo nagłaśniają gratulacje, jakie
otrzymuje Łukaszenko po oficjalnej wygranej w wyborach. Chodzi
oczywiście o to, by pokazać, że świat akceptuje wynik głosowania, w
przeciwieństwie do białoruskiej opozycji. Spośród światowych liderów
Łukaszence gratulacje złożył jedynie prezydent Rosji.

Z Polski, jak podaje BelTA, *na razie* nadszedł jeden list z
gratulacjami. Jego autorem jest Paweł Ziemiński, przewodniczącej
niewielkiej partii Polska Patriotyczna. Antyeuropejska i
antyamerykańska partia powstała po rozłamie w Samoobronie w 2007
r. Nie odnosi sukcesów w kolejnych wyborach, a w ostatnich latach jej
działacze *mieszają się z działaczy* prorosyjskiej partii Zmiana
Mateusza Piskorskiego. [...]

Jest w RP3 wolność słowa?  Ponoć jest.  Pełne 100% polaków to popierało
linię PZPR w oficjalnej propagandzie.  Jak jest wolność słowa to nawet
małe mniejszości słychać.  Jak w Polsce nie byłoby paru parunastu
procent "za Łukaszenką"  to dopiero załamałoby moją wiarkę w "wolność i
demokracje" w RP3.

Czy zawsze czujne ABW już szykuje pięć lat aresztu dla tego
gratulującego?!  Bo marne dwa lata *aresztu* jak dla Piskorskiego
to o wiele za mało! ;-)

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-08-11 22:25:09
Autor: japanizer
On Wednesday, August 12, 2020 at 1:36:28 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

Czy zawsze czujne ABW już szykuje pięć lat aresztu dla tego
gratulującego?!  Bo marne dwa lata *aresztu* jak dla Piskorskiego

Andrzejku, więcej konsekwencji, a mniej antyniemieckiego zacietrzewienia.

Skoro w Polsce jest wolność słowa, i wolno jakimś odpryskom pistargowicy gratulować Łukaszence, to i wolno Onetowi o tym napisać.

Niemieckie media w Polsce: Ktoś w Polsce śmiał pogratulować Łukaszence! :-)