Niemieckie prawo rozbojnicze.

Data: 2013-08-19 11:15:20
Autor: Marek
Niemieckie prawo rozbojnicze.
Moj znajomy pracowal w Niemczech i po 6 mies. mial otrzymac podwyzke pensji ( 3500 Euro  brutto, na 4000 Euro brutto, zapisane w umowie o prace). Po 6 miesiacach , szef powiedzial, ze nie ma tyle pieniedzy i ze bedzie dalej placil 3500. Kolega nie zareagowal, sadzac, ze to, co w umowie pisemnej, to bedzie wazne. Po 18 mies pracy sie zwolnil i wezwal szefa do zaplacenia roznicy. Teraz jest sprawa w sadzie i te szwaby twierdza, ze jezeli nie ma dowodu na to, ze wzywal szefa do placenia calej pensji, to znaczy, ze (milczac) zgodzil sie na obnizenie wyplaty. Kiedy, w sadzie pracy, odpowiedzial, ze jego milczenie nie moze zmienic warunkow umowy ( jest klauzula o koniecznosci pisemnych zmian w umowie), powiedziano mu - ze:...uwaga...MOZE !!! Na uwage, ze jest taka klauzula - powiedziano mu, ze ta klauzula ( o koniecznosci wprowadzania zmian w umowie , w formie pisemnej) moze byc zmieniona USTNIE !!! Oczywiscie, pracodawca moze miec tuzin swiadkow, ktorzy potwierdza wszystko, co on chce, a moj znajomy nie ma tam zadnych znajomych i zadnych "miejscowych", ktorzy beda swiadczyc przeciwko wplywowej osobie w tym srodowisku. Czy cos takiego jest mozliwe w kulturze prawnej w Polsce, a nawet w Europie ?

Data: 2013-08-19 11:41:27
Autor: leming.show
Niemieckie prawo rozbojnicze.
Czy cos takiego jest mozliwe w kulturze prawnej w Polsce, a nawet w Europie ?

Aneks do umowy? Czy jest mozliwe? Jak widac jest!

Data: 2013-08-19 11:42:57
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 19 sierpnia 2013 20:41:27 UTC+2 użytkownik lemin....@gmail.com napisał:
> Czy cos takiego jest mozliwe w kulturze prawnej w Polsce, a nawet w Europie ?

Aneks do umowy? Czy jest mozliwe? Jak widac jest!

Pracodawca nie wprowadzil aneksu ( pisemnego) do umowy.
Jedynie ustnie zakomunikowal.

Data: 2013-08-19 13:13:45
Autor: leming.show
Niemieckie prawo rozbojnicze.
Pracodawca nie wprowadzil aneksu ( pisemnego) do umowy.

Jedynie ustnie zakomunikowal.

U pracodawcy na biurku widziale tabliczke z napisem: "Na slowo, wierzymy tylko Bogu, reszta placi gotowka".

Data: 2013-08-19 20:17:56
Autor: u2
W dniu 2013-08-19 20:15, Marek pisze:
[...]

teraz juz wiesz skad sie wzial czasownik "oszwabic" ...-;)

--
http://www.youtube.com/watch?v=hZAV4hsP5WU

Data: 2013-08-19 11:23:32
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 19 sierpnia 2013 20:17:56 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

teraz juz wiesz skad sie wzial czasownik "oszwabic" ...-;)

Wiem, ze "oszwabienie" prowadzi w prostej linii do "obzydzenia"...

Data: 2013-08-19 21:13:58
Autor: boukun
Niemieckie prawo rozbojnicze.
Uzytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisal w wiadomosci news:7c024afb-f433-4fd9-8bb2-1766e24caaa1googlegroups.com...
[...]

Niech pcha sie do Bundesarbeitsgerichtu...

boukun

Data: 2013-08-19 13:07:05
Autor: leming.show
Niemieckie prawo rozbojnicze.
Niech pcha sie do Bundesarbeitsgerichtu...

boukun

Czy przed wojna, czy po wojnie polak dyma u niemca:) No bo czym sie rozni polak od niemca? Sposobem myslenia!

Data: 2013-08-19 13:10:49
Autor: leming.show
Niemieckie prawo rozbojnicze.
Z rosji, niemiec i polski, najglupszy jest polak. To tu najszybciej obalono krola.

Data: 2013-08-19 13:16:41
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 19 sierpnia 2013 21:13:58 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
> [...]

> Czy cos takiego jest mozliwe w kulturze prawnej w Polsce, a nawet w Europie ?

Niech pcha sie do Bundesarbeitsgerichtu...

Na razie ma byc rozprawa w Arbeitsgericht Brandenburg.

Data: 2013-08-20 08:19:13
Autor: LeonKame
Niemieckie prawo rozbojnicze.

Na razie ma byc rozprawa w Arbeitsgericht Brandenburg.

O qrwa i to DDRowcowi sie dał wyruchac.
:):):):)

Data: 2013-08-20 16:34:49
Autor: leszek niewiadomski
Am 19.08.2013 21:13, schrieb boukun:
[...]

Boukun, takis stary i naiwny. Jesli gosc byl taki fachmann ze mu po 6 miesiacach mieli podwyzszyc zarobki o 500 euro to mogl postraszyc, ze odejdzie i wtedy calowaliby go po rekach, zeby zostal. Nie daliby to powinien sie wypiac na firme i znalezc inna gdzie mu od razu dadza 4000.
A tak serio: Kto zarabia w Neufünflandach tyle pieniedzy i gdzie daja facetowi zaraz po okresie probnym taka podwyzke? Baj baj baju bedziesz w raju!
ln.
--
"As an online discussion among Poles grows longer, the probability of a comparison involving a security service, or a calling the opponent an agent of influence, a Volksdeutsch, a Jew or an idiot approaches 1" (The new Godwin's Law)

Data: 2013-08-19 22:15:43
Autor: LeonKame
Niemieckie prawo rozbojnicze.

Czy cos takiego jest mozliwe w kulturze prawnej w Polsce, a nawet w Europie ?

kulturze prawnej w polsce ? A co to takiego ?
ty chyba lekko oderwany od rzeczywistosci jestes a juz troche dziwne jest to ze nie dostałes wyzszej pensji i pol roku sie nie odezwałes ty moze ty jakis pierdolniety jestes co ? pewnie sedzia sobie tak pomyslal i wcale mu sie nie dziwie.

Data: 2013-08-19 13:20:38
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 19 sierpnia 2013 22:15:43 UTC+2 użytkownik LeonKame napisał:
> [...]

ty chyba lekko oderwany od rzeczywistosci jestes a juz troche dziwne jest to ze nie dostałes wyzszej pensji i pol roku sie nie odezwałes ty moze ty jakis pierdolniety jestes co ? pewnie sedzia sobie tak pomyslal i wcale mu sie nie dziwie.

To nie o mnie chodzi.

A ty podpisujesz umowy, ktorymi sobie potem dupe wycierasz i twierdzisz, ze ustnie wszystko zmieniles ?
To srasz na swoje wlasne nazwisko i na swoj podpis.
I jestes tyle wart, co gowno na twojej umowie.

Data: 2013-08-19 22:46:34
Autor: LeonKame
W dniu 2013-08-19 22:20, Marek pisze:
[...]

Jak ktos chce mnie wyruchac to nie nadstawiam dupy tylko daje mu w pysk z piesci a ty dawałes dupy przez pół roku nawet nie upominajac sie o kasiore?
O przepraszam nie ty tylko ktos tam .

Data: 2013-08-19 14:01:52
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 19 sierpnia 2013 22:46:34 UTC+2 użytkownik LeonKame napisał:

> [...]

Jak ktos chce mnie wyruchac to nie nadstawiam dupy tylko daje mu w pysk z piesci a ty dawałes dupy przez pół roku nawet nie upominajac sie o kasiore?

Jestes prymitywem, dlatego nie wiesz, ze wieksza satysfakcje daje przypierdolenie przy pomocy sadu, niz przy pomocy piesci...

Data: 2013-08-20 08:17:05
Autor: LeonKame
Niemieckie prawo rozbojnicze.

Jestes prymitywem, dlatego nie wiesz, ze wieksza satysfakcje daje przypierdolenie przy pomocy sadu, niz przy pomocy piesci...

Tylko wiesz takie prymitywy wlasnie zbudowaly zachodnia europe i nie daja sobie w kasze dmuchac a takie pedalskie cioty jak ten twoj znajomy daja sobie dupsko zruchac bele niemcowi.

Ty myslisz qrwa ze ta krew na czerwonym sztandarze 1 majowego pochodu to TVN namalował ?

Data: 2013-08-21 09:28:17
Autor: Marek
W dniu wtorek, 20 sierpnia 2013 08:17:05 UTC+2 użytkownik LeonKame napisał:
> [...]

Ty myslisz qrwa ze ta krew na czerwonym sztandarze 1 majowego pochodu to TVN namalował ?

Nie pierdol.
Koles kalkulowal, ze przy pomocy sadu odzyska i tak wszystkie pieniadze, a to byloby lepsze, niz szukanie nowej pracy. Wiem, znam takich, ktorzy grozili szefowi pobiciem i dostali natychmiast wyplate za ostatni miesiac.
Koles, gdy wygra , dostanie wyrownanie za poprzednie 18 miesiecy.
Wiec co sie bardziej oplaca ?

Data: 2013-08-21 09:57:29
Autor: leming.show
Niemieckie prawo rozbojnicze.
Wiec co sie bardziej oplaca ?

Zalozyc sprawe w sadzie na miesiac przed przedawnieniem, dostanie odsetki. Ale pewnosci nie mam, wiem ze w Tuskolandii by dostl.

Niemieckie prawo rozbojnicze.