Niemieckie prawo rozbojnicze.

Data: 2013-08-19 20:17:56
Autor: u2
Niemieckie prawo rozbojnicze.
W dniu 2013-08-19 20:15, Marek pisze:
Teraz jest sprawa w sadzie i te szwaby twierdza, ze jezeli nie ma dowodu na to, ze wzywal szefa do placenia calej pensji, to znaczy, ze (milczac) zgodzil sie na obnizenie wyplaty.
Kiedy, w sadzie pracy, odpowiedzial, ze jego milczenie nie moze zmienic warunkow umowy ( jest klauzula o koniecznosci pisemnych zmian w umowie), powiedziano mu - ze:...uwaga...MOZE !!!

teraz juz wiesz skad sie wzial czasownik "oszwabic" ...-;)

--
http://www.youtube.com/watch?v=hZAV4hsP5WU

Data: 2013-08-19 11:23:32
Autor: Marek
W dniu poniedziałek, 19 sierpnia 2013 20:17:56 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

teraz juz wiesz skad sie wzial czasownik "oszwabic" ...-;)

Wiem, ze "oszwabienie" prowadzi w prostej linii do "obzydzenia"...

Niemieckie prawo rozbojnicze.