Niemieckie urzedy - wydział komunikacji - godziny

Data: 2016-08-22 16:31:32
Autor: manson
Niemieckie urzedy - wydział komunikacji - godziny
witam
nie wiecie moze przypadkiem w jakich godzinach sa otwarte urzedy w niemczech? chodzi mi o Wydzial Komunikacji(zalatwienie tablic, ubezpieczenie itd)

Data: 2016-08-22 18:34:53
Autor: cef
W dniu 2016-08-22 o 16:31, manson pisze:
witam
nie wiecie moze przypadkiem w jakich godzinach sa otwarte urzedy w
niemczech? chodzi mi o Wydzial Komunikacji(zalatwienie tablic,
ubezpieczenie itd)

Większość ma dostęp
online - można coś wczesniej załatwić, zarezerwować itp.
Uwaga bo w środy
najczęściej nieczynne.
Wpisz w google kfz zulassungsstelle miasto
i wyskoczy strona w tej miejscowości - tam sobie zobacz.

Data: 2016-08-23 15:11:00
Autor: J.F.
Użytkownik "manson"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:57bb0cc3$0$15192$65785112@news.neostrada.pl...
nie wiecie moze przypadkiem w jakich godzinach sa otwarte urzedy w niemczech? chodzi mi o Wydzial Komunikacji(zalatwienie tablic, ubezpieczenie itd)

Roznie.
wpisz w google: kfz-zulassung i miasto.

np.
http://www.dresden.de/de/rathaus/dienstleistungen/kfz-zulassung.php

W czwartek czynne do 18-tej, a w piatek do 12-tej :-)
A w poniedzialek i srode po 3h czynne - fajnie tak pracowac :-)

J.

Niemieckie urzedy - wydział komunikacji - godziny