Niemieckie wydanie komucha : Martin Schulz.

Data: 2012-01-18 15:28:33
Autor: Obserwator
Niemieckie wydanie komucha : Martin Schulz.

.....zostal wybrany nowym przewodniczacym PE.

Nigel Farage: Wszyscy jesteście "wczorajszymi ludźmi" :

http://www.youtube.com/watch?v=Lub_5IkE0Sg

Polacy w opiniach są podzieleni. Chwali go kolega z grupy socjalistycznej -
Wojciech Olejniczak z SLD: - Martin Schulz jest doświadczonym
parlamentarzystą, Europejczykiem, będzie zapewne dążył do tego, aby Parlament
Europejski miał należyte znaczenie. Jerzy Buzek był dobrym przewodniczącym
Parlamentu Europejskiego, Martin Schulz będzie jeszcze lepszym - mówi
europoseł w rozmowie z Polskim Radiem.  Deputowany Platformy Obywatelskiej Jacek Saryusz-Wolski, pytany o Martina
Schulza, wypowiada się ostrożnie: - To jest silna osobowość, bardzo wyrazisty
lider frakcji socjalistycznej w Parlamencie Europejskim,  o bardzo
wyrazistych, czasami nazbyt wyrazistych poglądach lewicowych. Pytanie na ile w
swojej roli jako szef Parlamentu będzie potrafił reprezentować cały Parlament,
a nie myślenie jednej frakcji, na ile będzie przewodniczącym Parlamentu ponad
podziałami. Europoseł Prawa i Sprawiedliwości Konrad Szymański z PiS ocenia Martina
Schulza zdecydowanie krytycznie: - Kompletnie nie nadaje się do pełnienia tej
funkcji, właśnie z uwagi na to, że swoją karierę polityczną w Parlamencie
Europejskim zrobił jako polityk niezwykle zaczepny i agresywny. Normalnie w
parlamentach krajowych takie osoby nie są promowane do tak wysokich stanowisk,
tutaj jest to elementem porozumienia i to jest zła strona tego rozwiązania -
powiedział Polskiemu Radiu Konrad Szymański. *Zrobil kariere dzieki (niesamowitej) agresji*:

http://www.polskatimes.pl/artykul/495055,on-zrobil-kariere-dzieki-agresji-pis-krytykuje-wybor,id,t.html

Po wynikach głosowania Ryszard Legutko, przewodniczący polskiej delegacji
Prawa i Sprawiedliwości w PE powiedział:

„Niemiecki socjaldemokrata Martin Schulz na stanowisku Przewodniczącego
Parlamentu Europejskiego gwarantuje dalsze utrzymanie PE z dala od centrum
decyzyjnego w Europie. Parlament Europejski - pomimo rytualnych zaklęć jego
nowego Przewodniczącego o chęci wzmacniania tego organu - będzie pełnił
funkcje dekoracyjne i towarzyskie. To nie tutaj podejmować się będzie decyzje
i nie tutaj będzie się o nich dyskutować. PE zajmować się więc będzie „wzbudzaniem wiary w projekt europejski”,
„odzyskaniem zaufania obywateli”, czy „rozbudzaniem entuzjazmu dla Europy”,
czyli właściwe nie wiadomo czym, bo - zwłaszcza w czasie kryzysu - tego typu
hasła nic nie znaczą. Do wszystkich tych, którzy się na taką rolę PE nie
godzą, przede wszystkim do Posłów grupy EKR skierowana jest zapowiedź o
„zapewne innym, mniej koncyliacyjnym stylu niż przewodnictwo Buzka”. To akurat
brzmi szalenie konkretnie i wiarygodnie.

Data: 2012-01-18 08:06:06
Autor: J-23
Niemieckie wydanie komucha : Martin Schulz.
On 18 Sty, 16:28, " Obserwator" <fajny.d.arzbor.SKA...@gazeta.pl>
wrote:
....zostal wybrany nowym przewodniczacym PE.

Nigel Farage: Wszyscy jesteście "wczorajszymi ludźmi" :

tia, bo "dzisiejszy" to jest m.innymi kapitan Francesco Schettino.
kiedys kapitan statku to byl czlowiek ze spizu, ktory jesli juz to
schodzil ostatni i nie zachowywal sie jak ostatni dupek

Data: 2012-01-18 16:32:17
Autor: Obserwator
wrote:
> [...]

kiedys kapitan statku to byl czlowiek ze spizu, ktory jesli juz to
schodzil ostatni i nie zachowywal sie jak ostatni dupek

....a dlaczego tak jest? Jak myslisz?

Data: 2012-01-18 09:39:15
Autor: J-23
Niemieckie wydanie komucha : Martin Schulz.
On 18 Sty, 17:32, " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisał(a):

...a dlaczego tak jest? Jak myslisz?

bo jest urodzaj na zasrancow. a powaznie to w biznesie dzialam od dosc
dawna, i pamietam czasy kiedy umowa ustna miala moc wiazaca, a teraz
spisana na papierze i podpisana przez strony mozna uzyc... jak sie
uzyska odpowiednia miekkosc. no chyba ze ma sie sily i srodki na
wszczecie postepowania sadowego, i egzekucje dlugu. dzieje sie tak w
wyniku panujacego kumoterstwa. niemal kazde stanowisko albo jest
obsadzane z tzw. klucza partyjnego, albo kandydat jest kuzynem
krolika. skutek taki ze nikt nie czuje sie odpowiedzialny za
podejmowane decyzje, bo skupia sie na lizaniu du... wyzej stojacych
szefow. stad lancuszek niekompetencji i indolencji. oraz pogarda dla
pracownikow nizszego szczebla, bo zawsze mozna naskarzzyc np. mamie,
ktora jest pania prezes (sytuacja zaobserwowana "wlasnorecznie").
powiem tak, im wyzej tym gorzej - vide ustawa o refundacji lekow
przygotowana przez byla p.min, ktra jest osoba b.bliska p.premierowi!

Data: 2012-01-18 17:58:04
Autor: Obserwator
[...]

wszedzie na swiecie sa zasrancy i kolesostwo... ale w normalnych demokracjach
to sie jakos kreci i dlatego ludzie emigruja do panstw w ktorych da sie zyc
po ludzku. Nie jest latwo, ale mimo wszytko nie ma tam takich problemow z
jakim zawsze walczyl system znany nam z perel-u.

W swoim tekscie opisales symptomy, ale nie opisles przyczyny tego stanu rzeczy.

Wiesz, za PRL-u bylo dokladnie tak samo. Nic sie nie dalo zrobic, bo
system byl do doopy. Musiales kombinowac, bo normalnie zyc sie nie dalo.

Teraz ten system perelowski po okresie chwilowego otumanienia ( wtedy wlasnie mogles cos zrobic, bo system byl oszolomiony), teraz znowu
okrzepl i dziala jak dzialal za PRl-u.

Data: 2012-01-18 10:09:22
Autor: J-23
Niemieckie wydanie komucha : Martin Schulz.
On 18 Sty, 18:58, " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisał(a):

[...]

g.prawda, nic sie nie kreci w "normalnych demokracjach", wszedzie
odpadaja cztery litery. przeciez tek kapitan nie byl Polakiem, czyli w/
g ciebie wywodzil sie z tej rzeczonej "normalnej demokracji". na
marginesie powiem, ze warto zapoznac sie z niezawisloscia
amerykanskiego sadownictwa. chociaz instytucja lawy przysieglych jest
dla mnie nie do przyjecia

Data: 2012-01-18 18:25:53
Autor: Obserwator
[...]

a w ilu normalnych krajach demokratycznych pracowales i zyles ?

Data: 2012-01-18 12:32:47
Autor: J-23
Niemieckie wydanie komucha : Martin Schulz.

co to jest "normalny kraj"?

Data: 2012-01-18 21:35:49
Autor: Bogdan Idzikowski

wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> dla mnie nie do przyjecia

a w ilu normalnych krajach demokratycznych pracowales i zyles ?

===========================

Polska?

Data: 2012-01-18 20:43:48
Autor: MH

wrote:

> a w ilu normalnych krajach demokratycznych pracowales i zyles ?
>
> --
> Wysłano z serwisu Usenet w portalu > Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

co to jest "normalny kraj"?

===========================

Polska?

===============

Dla Obersratora Wolska !!

MH

Data: 2012-01-18 12:51:11
Autor: J-23
On 18 Sty, 21:43, " MH" <logiznam.WYT...@gazeta.pl> wrote:
Bogdan Idzikowski <bogda...@neostrada.pl> napisał(a):

> Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> co to jest "normalny kraj"?

> ==========================>
> Polska?

==============>
Dla Obersratora Wolska !!

MH

i niech nikt nie mowi ze "czarne jest czarne, a biale biale", jak to
slusznie zauwazyl niezbyt rozgarniety klasyk

Data: 2012-01-18 19:13:16
Autor: Leprechaun

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jf717c$3r2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kaczyńscy rządzili Polską. Obaj. Dlaczego nie zlikwidowali tego chorego systemu?

BomBel

Data: 2012-01-18 10:16:11
Autor: J-23
On 18 Sty, 19:13, "Leprechaun" <brudy.polityc...@pralnia.tw> wrote:
Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl> napisał w
> [...]

> okrzepl i dziala jak dzialal za PRl-u.

Kaczyńscy rządzili Polską. Obaj. Dlaczego nie zlikwidowali tego chorego

zlikwidowali co umieli i "tutka" spadla

Data: 2012-01-18 18:30:10
Autor: Obserwator
Niemieckie wydanie komucha : Martin Schulz.
J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):
zlikwidowali co umieli i "tutka" spadla

dlaczego piszesz dalej brednie? Do kogo masz pretensje, ze masz teraz problemy?

Lubisz miec problemy glosujesz na takich ktorzy cie maja w tylku?

A dlaczego? Ja tego naprawde nie rozumiem.

Data: 2012-01-18 12:34:07
Autor: J-23
Niemieckie wydanie komucha : Martin Schulz.
On 18 Sty, 19:30, " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYT...@gazeta.pl>
wrote:
J-23 <khan...@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

Lubisz miec problemy glosujesz na takich ktorzy cie maja w tylku?

A dlaczego? Ja tego naprawde nie rozumiem.

jakie pretensje? gdzie napisalem ze mam jakies pretensje?

Data: 2012-01-19 06:30:37
Autor: stevep
Dnia 18-01-2012 o 19:16:11 J-23 <khanula@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]

> okrzepl i dziala jak dzialal za PRl-u.

Kaczyńscy rządzili Polską. Obaj. Dlaczego nie zlikwidowali tego chorego

Bo pewnie umieli tylko spaść.
--
stevep

Data: 2012-01-18 16:44:32
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 18 styczeń 2012 16:28:

*Zrobil kariere dzieki (niesamowitej) agresji*:

To zupełnie tak, jak chcą niektórzy robić "karierę" na grupie. :-)

Data: 2012-01-18 16:49:36
Autor: Arnoldzik
Dnia Wed, 18 Jan 2012 15:28:33 +0000 (UTC), Obserwator napisał(a):

....zostal wybrany nowym przewodniczacym PE.

No dobrze ale o co chodzi, wybory był sfałszowane?

Niemieckie wydanie komucha : Martin Schulz.