Niemiecko-polski Wrocław - marzenie m ojego życia...

Data: 2009-08-29 15:31:22
Autor: HaMMeR
Niemiecko-polski Wrocław - marzenie m ojego życia...
Tzva Adonai wrote:
Dwujęzyczne miasto zamieszkane przez Niemców, Polaków i inne
narodowości - tak jak było zawsze...

Niemal każdego dnia można na wrocławskim Rynku spotkać niemieckie
wycieczki zasuwające w plenery ze starymi, niemieckimi mapami..
Jeszcze gdy chlałem tam piwo jako student, zdarzało mi się wykrzyknąć
w ich kierunku, żeby tu zostali, bo tu jest ich dom...
-- -- -- -- -- --

:)))))))))))))))))))))), ty prowokacyjny jelopie!

Data: 2009-08-29 06:38:47
Autor: Tzva Adonai
Niemiecko-polski Wrocław - marzenie mojego życ ia...
On 29 Sie, 15:31, HaMMeR <tran...@aster.pl> wrote:

:)))))))))))))))))))))), ty prowokacyjny jelopie!

Po pijaku różne rzeczy się wygaduje..  Moje nawoływania wywoływały
uśmiech na ich twarzach, w nagrodę dziadki klepały mnie po plecach i
mówiły: "unser junge"...

Data: 2009-08-29 07:04:50
Autor: Antenka
[...]

A ty, sikałeś wtedy ze szczęścia "ich chłopczyku" :D

Antenka

Data: 2009-08-29 07:21:45
Autor: Tzva Adonai
On 29 Sie, 16:04, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

A ty, sikałeś wtedy ze szczęścia "ich chłopczyku" :D

Pijany byłem, żal mi się zrobiło starych ludzi, w końcu nie wiadomo
ile jeszcze pożyją...

Data: 2009-08-29 12:08:44
Autor: Antenka
Niemiecko-polski Wrocław - marzenie mojego życ ia...
Pijany byłem, żal mi się zrobiło starych ludzi, w końcu nie wiadomo
ile jeszcze pożyją...

Przecież nikt ich nie wyganiał, sami przed ruskimi spieprzali - taka
prawda. Mam nadzieję, że dla starych Polaków też masz wiele
współczucia jak wypijesz kilka browarków

Antenka

Niemiecko-polski Wrocław - marzenie m ojego życia...