Niemiecko-polski Wrocław - marzenie mojego życia.. .

Data: 2009-08-29 06:06:10
Autor: Tzva Adonai
Niemiecko-polski Wrocław - marzenie mojego życia.. .
Dwujęzyczne miasto zamieszkane przez Niemców, Polaków i inne
narodowości - tak jak było zawsze...

Niemal każdego dnia można na wrocławskim Rynku spotkać niemieckie
wycieczki zasuwające w plenery ze starymi, niemieckimi mapami..
Jeszcze gdy chlałem tam piwo jako student, zdarzało mi się wykrzyknąć
w ich kierunku, żeby tu zostali, bo tu jest ich dom...

Data: 2009-08-29 15:31:22
Autor: HaMMeR
Tzva Adonai wrote:
[...]

-- -- -- -- -- --

:)))))))))))))))))))))), ty prowokacyjny jelopie!

Data: 2009-08-29 06:38:47
Autor: Tzva Adonai
Niemiecko-polski Wrocław - marzenie mojego życ ia...
On 29 Sie, 15:31, HaMMeR <tran...@aster.pl> wrote:

:)))))))))))))))))))))), ty prowokacyjny jelopie!

Po pijaku różne rzeczy się wygaduje..  Moje nawoływania wywoływały
uśmiech na ich twarzach, w nagrodę dziadki klepały mnie po plecach i
mówiły: "unser junge"...

Data: 2009-08-29 07:04:50
Autor: Antenka
[...]

A ty, sikałeś wtedy ze szczęścia "ich chłopczyku" :D

Antenka

Data: 2009-08-29 07:21:45
Autor: Tzva Adonai
On 29 Sie, 16:04, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:

A ty, sikałeś wtedy ze szczęścia "ich chłopczyku" :D

Pijany byłem, żal mi się zrobiło starych ludzi, w końcu nie wiadomo
ile jeszcze pożyją...

Data: 2009-08-29 12:08:44
Autor: Antenka
Niemiecko-polski Wrocław - marzenie mojego życ ia...
Pijany byłem, żal mi się zrobiło starych ludzi, w końcu nie wiadomo
ile jeszcze pożyją...

Przecież nikt ich nie wyganiał, sami przed ruskimi spieprzali - taka
prawda. Mam nadzieję, że dla starych Polaków też masz wiele
współczucia jak wypijesz kilka browarków

Antenka

Data: 2009-08-29 17:05:30
Autor: boukun

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:b723de81-b2ec-4c01-a0fa-8dbe92a6a7c6p23g2000vbl.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -
Niemcy z rozrzewnieniem wspominają i odwiedzają Jelenią Górę. Odrestaurowane stare miasto, ale jednak poniemieckie http://www.youtube.com/watch?v=Tn_phMTRbow&feature=related

boukun

Data: 2009-08-29 17:11:42
Autor: HaMMeR
boukun wrote:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie za duzo dwoch agenciarskich politrukow w jednym watku??

Data: 2009-08-29 17:23:52
Autor: MH
[...]

Ja pirdole !! Było już całkiem nieźle. Czegoś się dzisiaj nawąchał ??

MH

Data: 2009-08-29 20:40:41
Autor: awe
Niemiecko-polski Wrocław - marzenie mojego życia...
Niemcy przekalkulowali i mamy teraz we w Wroclawiu wschodnia populacje przedwojennej Polski. Bog jednak sprawil Niemcom psikusa - zrodzil sie w nim ukrainski zyd Tcvel - parch nad parchami
awe

Data: 2009-08-29 20:51:51
Autor: jadrys
Tzva Adonai pisze:
[...]

A po co polski? Mi sie marzy żeby szwaby przejęli całkowicie to swoje w końcu miasto.

Data: 2009-08-29 12:05:29
Autor: Antenka
Niemiecko-polski Wrocław - marzenie mojego życ ia...
A po co polski? Mi sie marzy żeby szwaby przejęli całkowicie to swoje w
końcu miasto.

Jędrek co cię opętało? Wiem, że nie lubisz tego miasta ale do
piernika, opamiętaj się!!! :-E

Antenka

Data: 2009-08-29 21:48:35
Autor: jadrys
Antenka pisze:
[...]

Tu nie ma nic do lubienia - moja zainteresowanie budzą tylko Polskie miasta.. No i jeszcze Serbskie..

Data: 2009-08-29 13:26:52
Autor: Antenka
On 29 Sie, 21:48, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
Antenka pisze:

> [...]
> piernika, opamiętaj się!!! :-E

> Antenka

Tu nie ma nic do lubienia - moja zainteresowanie budzą tylko Polskie

Serbskie? Hmm...a dlaczego serbskie? Aaa zapomniałam, że walczyłeś
jako najemnik ;-). Zapomniałeś, że Wrocław jest polskim miastem i to
się liczy, chwilowo był zaanektowanym raz przez Czechów, drugi raz
przez Niemców, ale od zarania był polski i wrócił w prawowite ręce ;-
P.

Antenka

Data: 2009-08-29 22:47:39
Autor: jadrys

Antenka pisze:

[...]

Żyłem w Jugosławii (Serbii) coś około 20-stu lat..
No niby jest Polski, ale dlaczego ja się w nim czuje jakbym był na terytorium Niemiec? To już bardziej swojsko się czuję w np. Berlinie..

Data: 2009-08-30 10:07:28
Autor: HaMMeR
Antenka pisze:

[...]

-- -- -- -- -- -- --

Proste! W Berlinie was szkolono i zdales egzamin celujaco.., alienie!

Data: 2009-08-30 20:10:37
Autor: jadrys
HaMMeR pisze:
Antenka pisze:

[...]

Hammer nie gardłuj tak, p. Kawecki już wrócił z urlopu,  a więc uważaj..

Data: 2009-08-30 20:12:49
Autor: matador
jadrys pisze:

... p. Kawecki już wrócił z urlopu..

To jak ten Kwacki się obecnie nazywa?
Muszę KF uaktualnić.

matador.

Data: 2009-08-30 20:36:07
Autor: jadrys
matador pisze:
jadrys pisze:

... p. Kawecki już wrócił z urlopu..

To jak ten Kwacki się obecnie nazywa?
Muszę KF uaktualnić.

matador.

Chyba - Jarek Akwizytor z Jasnej Góry..

Data: 2009-08-30 20:40:54
Autor: matador
jadrys pisze:

Chyba - Jarek Akwizytor z Jasnej Góry..

"Medalik"  ?

No, no - na co ludziom "Trybuny" przyszło...

matador.

Data: 2009-08-30 20:56:18
Autor: HaMMeR
jadrys wrote:
HaMMeR pisze:
Antenka pisze:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

No coz, nie imputuj mi swoich fobii, kaleckiego mam gleboko.., a nie nie,
gleboko KOLO doopy, bo dbam o siebie i leki zwiazane z powrotem tego
politruckiego smiecia pozostawiam tobie pantofelku.

Data: 2009-08-30 12:16:52
Autor: Antenka
Niemiecko-polski Wrocław - marzenie mojego życ ia...
A Berlin to niby gdzie leży? Na terytorium Polski? :D

Antenka

Data: 2009-08-31 08:13:44
Autor: jadrys
Antenka pisze:
A Berlin to niby gdzie leży? Na terytorium Polski? :D

Antenka

Nie.

Niemiecko-polski Wrocław - marzenie mojego życia.. .