Niemiecko-polski Wrocław - marzenie mojego życia...

Data: 2009-08-29 17:23:52
Autor: MH
Niemiecko-polski Wrocław - marzenie mojego życia...
Dwujęzyczne miasto zamieszkane przez Niemców, Polaków i inne
narodowości - tak jak było zawsze...

Niemal każdego dnia można na wrocławskim Rynku spotkać niemieckie
wycieczki zasuwające w plenery ze starymi, niemieckimi mapami..
Jeszcze gdy chlałem tam piwo jako student, zdarzało mi się wykrzyknąć
w ich kierunku, żeby tu zostali, bo tu jest ich dom...

Ja pirdole !! Było już całkiem nieźle. Czegoś się dzisiaj nawąchał ??

MH

--

Niemiecko-polski Wrocław - marzenie mojego życia...