Niemiecko-żydowska wiejska inteligencja

Data: 2020-07-03 06:33:32
Autor: Runt
Niemiecko-żydowska wiejska inteligencja
https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,26094367,andrzej-duda-ja-pochodze-z-krakowskiej-inteligencji-krakowek.html#s=BoxOpImg5

"Ja pochodzę z krakowskiej inteligencji, "krakówek" raczej na mnie nie głosuje - powiedział prezydent Andrzej Duda w Polsat News."

https://natemat.pl/296177,andrzej-duda-o-zydowskiej-krwi-dziwne-slowa-prezydenta-o-pochodzeniu

"Andrzej Duda podczas spotkania z przedstawicielami społeczności żydowskiej w Polsce pokusił się o stwierdzenie, które zadziwiło niektórych słuchaczy. Prezydent zaczął wątpić w swoje pochodzenie i nawiązał do "żydowskiej krwi", która być może płynie w żyłach jego rodziny."

https://www.facebook.com/notes/zbigniew-nowak/niemieckie-korzenie-prezydenta-dudy-rams/969283016482143/

"Kanclerz Niemiec Angela Merkel  jest z czworga dziadków "Polakiem", a Prezydent  Polski z co najmniej ze strony matki ojca - Kundegundy Rams, jest pochodzenia niemieckiego.
Rodzina prezydenta Andrzeja Dudy na siłę, jeszcze  przed wyborami na urząd prezydenta  budowała obraz elekta jako Polaka  - Katolika, genetycznego, polskiego patrioty. Tymczasem po raz kolejny okazuje się,   że z tą Polskością  PAD  to ściema.. zaś  po babci ze strony matki ojca nasz prezyent jest pochodzenia niemieckiego."

Interesujące ;-))

--
Runt

http://100aferpis.pl/

Data: 2020-07-02 23:26:44
Autor: mrbluesky.pl
[...]
Nareszcie jakis szczery i prawy POlak z niemiecko-zydowskimi KOligacjami!
Wiencej takich!

Niemiecko-żydowska wiejska inteligencja