Nienachalny miejski stuncik i jego skutki

Data: 2011-09-25 00:47:22
Autor: to
Nienachalny miejski stuncik i jego skutki
Jak w temacie. http://www.youtube.com/watch?v=n_SSh13hMUI

PS. Zwróćcie uwagę na pozycję motocyklisty gdy wjeżdża w kadr. Ewidentnie był stuncik.

Data: 2011-09-25 04:42:45
Autor: Trzeci
Nienachalny miejski stuncik i jego skutki
Dnia 25 Sep 2011 00:47:22 GMT, to napisa(a):

Jak w temacie. http://www.youtube.com/watch?v=n_SSh13hMUI

PS. Zwrcie uwag na pozycj motocyklisty gdy wjeda w kadr. Ewidentnie by stuncik.
No coz, motocykle sa wszedzie.
Trzeba uwazac na nie.

Data: 2011-09-25 09:31:56
Autor: Grejon
W dniu 2011-09-25 05:42, Trzeci pisze:

No coz, motocykle sa wszedzie.

Bezeduuura. U mnie w domu nie ma.

--
Grzegorz Joca    GG: 7366919    JID:grejon@jabber.aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-09-25 02:47:53
Autor: ptoki
On Sep 25, 9:31am, Grejon <grejo...@gmail.com> wrote:
W dniu 2011-09-25 05:42, Trzeci pisze:

> No coz, motocykle sa wszedzie.

Bezeduuura. U mnie w domu nie ma.

Jeszcze nie ma ;)

Data: 2011-09-25 09:04:09
Autor: DoQ
W dniu 25-09-2011 02:47, to pisze:

PS. Zwrcie uwag na pozycj motocyklisty gdy wjeda w kadr. Ewidentnie
by stuncik.

Znowu masz czelno poruszy temat tabu!!

Pozdrawiam
Pawe

Data: 2011-09-25 09:35:20
Autor: Rychu
W dniu 2011-09-25 02:47, to pisze:
Jak w temacie.
http://www.youtube.com/watch?v=n_SSh13hMUI
PS. Zwróćcie uwagę na pozycję motocyklisty gdy wjeżdża w kadr. Ewidentnie
był stuncik.

Stuncik? Z plecakiem? Pozycja motocyklisty? Może napiszesz coś więcej
na ten temat. Jakaś analiza typu Piechniczek przy kominku.

PS. Mógłbyś podrzucić jakiś link do posta w którym, to co napisałeś
się komukolwiek przydało, a nie było trolowaniem/flame'owaniem?

Rychu
W-wa | Panda VAN'05
oznakowana WY**00E :)

Data: 2011-09-25 10:11:52
Autor: Marcin N
W dniu 2011-09-25 09:35, Rychu pisze:
[...]

Prawda. Na pierwszy rzut oka nie dostrzegłem tego, że motocyklem jadą dwie osoby - pasażer w białej kurtce. Kierowca wylądował na masce pierwszego samochodu.

Czy te samochody zatrzymały się, bo widziały, co się dzieje, czy po prostu czerwone światło?

Data: 2011-09-25 20:39:32
Autor: jerzu
Nienachalny miejski stuncik i jego skutki
On Sun, 25 Sep 2011 09:35:20 +0200, Rychu <ryszard@activTRZY.pl>
wrote:

PS. Mgby podrzuci jaki link do posta w ktrym, to co napisae
si komukolwiek przydao, a nie byo trolowaniem/flame'owaniem?

Ciko bdzie.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-09-25 10:25:58
Autor: megrims
[...]

Ciekawe, że ruski zamiast lecieć do ofiary spokojnie obejrzał
przód auta.

Kawał mi się przypomniał: Rusek rozwalił beemke i siedzi w rowie,
beemka płonie a rusek jęczy "o moje BMW, o moje BMW, o moje BMW".

Nagle jeden z gapiów mówi: chłopie! co tam BMW, łapę ci ujebało.
Rusek patrzy i zaczyna zwodzić: "o mój rolex, o mój rolex"

Data: 2011-09-25 14:29:27
Autor: =Marcos=
[...]

Rosjanie jak jest wypadek, to głównie filmują. Niektórzy zadzwonią po pogotowie, ale raczej nikt się nie babra pomocą bezpośrednią.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Data: 2011-09-25 11:01:56
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "to" <to@xyz.abc> napisał w wiadomości news:4e7e7a1a$0$2494$65785112news.neostrada.pl...
Jak w temacie.

http://www.youtube.com/watch?v=n_SSh13hMUI

PS. Zwróćcie uwagę na pozycję motocyklisty gdy wjeżdża w kadr. Ewidentnie
był stuncik.

przestań z łąski swojej trollować na grupie.
Piszesz jak dziennikarz z super expresu...

Jaka kurwa pozycja?
Tu masz pierwszą klatke z filmu, na któej pojawia sie motocykl http://cita.pl/pic/pozycja2.JPG
a tu drugą (następną) http://cita.pl/pic/pozycja.JPG

O jakiej kurwa pozycji pierdolisz?
Na pierwszej klatce widać przód motocykla i nie widać kierowcy, a na drugiej (następnej) widać siedzącego kierowce oraz jego pasażera.
Oboje siedzą jak Pan Bóg przykazał...

Nie śmieć więc na grupie szukając flejma/sensacji.

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-09-25 02:59:05
Autor: ptoki
On Sep 25, 11:01am, "Kuba \(aka cita\)" <yes.or...@wp.pl> wrote:
Uytkownik "to" <t...@xyz.abc> napisa w wiadomocinews:4e7e7a1a$0$2494$65785112news.neostrada.pl...

> Jak w temacie.

>http://www.youtube.com/watch?v=n_SSh13hMUI

> PS. Zwrcie uwag na pozycj motocyklisty gdy wjeda w kadr. Ewidentnie
> by stuncik.

przesta z ski swojej trollowa na grupie.
Piszesz jak dziennikarz z super expresu...

Jaka kurwa pozycja?
Tu masz pierwsz klatke z filmu, na ktej pojawia sie motocyklhttp://cita.pl/pic/pozycja2.JPG
a tu drug (nastpn)http://cita.pl/pic/pozycja.JPG

O jakiej kurwa pozycji pierdolisz?
Na pierwszej klatce wida przd motocykla i nie wida kierowcy, a na drugiej
(nastpnej) wida siedzcego kierowce oraz jego pasaera.
Oboje siedz jak Pan Bg przykaza...

Nie mie wic na grupie szukajc flejma/sensacji.

Zgrabnie wyciales jeszcze dwie klatki:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cf688c940a899701.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f2c7b298a9f8fc59.html

Co prawda stunciku tam nie widze ale zapieprzali dosyc szybko. Sadze
ze ktos przed nimi stanal na swiatlach i dlatego przecieli os jezdni.
Ja wiem ze drogi sa tam szerokie ale jazda we dwie osoby z taka
predkoscia i reagowanie na to co sie dzieje latwe nie jest. Tu mimo
masy miejsca gostkowi w sumie udalo sie usiasc prosto przed smiercia.

Data: 2011-09-25 12:21:07
Autor: Kuba \(aka cita\)
Nienachalny miejski stuncik i jego skutki

Uytkownik "ptoki" <sczygiel@gmail.com> napisa w wiadomoci news:3933c23a-3b7a-4508-8de4-da3341017464t11g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

nie bronie motocyklisty i nie neguje Jego winy.
Ale co tak naprawde bylo powodem nikt nie wie, a ju napewno nie stuncik.

Powiem wicej cakiem spory odsetek wypadkwi i kolizji z udzieem motocyklisty sdze, ze jest z mniejszym lub wikszym udzialem winy ze strony kierowcy motocykla - nawet jeli na miejscu policja ustalia co innego.
Sk w tym, ze podobnie jest z kolizjami osobwek - gdzie kto komu wyjecha z podporzdkowanej i jest winny, ale dlatego, ze tamten jecha za szybko, albo w inny sposob przyczyni sie do spwowodowania sytuacji, ze wyjedzajcy z podporzdkowanej go po prostu nie widzia (itp. itd)

--
Fiat Uno 3d 1,7D - na czci
http://allegro.pl/uno-1-7d-3drzwiowy-caly-tanio-i1804906436.html

Data: 2011-09-25 15:43:01
Autor: J.F.
Nienachalny miejski stuncik i jego skutki
Dnia Sun, 25 Sep 2011 12:21:07 +0200, Kuba (aka cita) napisa(a):
Powiem wicej cakiem spory odsetek wypadkwi i kolizji z udzieem motocyklisty sdze, ze jest z mniejszym lub wikszym udzialem winy ze strony kierowcy motocykla - nawet jeli na miejscu policja ustalia co innego.

No coz - masz obok film z drzwiami.

Kierowca samochodu musi zakladac ze motocykle sa wszedzie, czy stojac sobie
w korku 70 cm od drugiego pojazdu tez stojacego w korku moze zalozyc ze
moze bezpiecznie wysiasc ..

[...]

Raczej nie. Zauwaz ze powinien wyjechac tak aby nie zmuszac tego z
pierwszenstwem do zmiany predkosci. Nawet jesli jedzie 1.5x za szybko - to
jak uzyje to zatrzyma sie bez kraksy. Chyba ze mu dano mniej miejsca.

Czesto jakies zagapienie powoduje, czasem wyprzedzanie na skrzyzowaniu.
A predkosc utrudnia unikniecie i poteguje skutki.

J.

Data: 2011-09-25 12:47:02
Autor: to
Nienachalny miejski stuncik i jego skutki
begin ptoki
Zgrabnie wyciales jeszcze dwie klatki:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cf688c940a899701.html

Co prawda stunciku tam nie widze ale zapieprzali dosyc szybko.

Nie widzisz, że motocykl jedzie pod kątem ok. 45 stopni do jezdni? ;)

Data: 2011-09-25 13:21:41
Autor: ptoki
Nienachalny miejski stuncik i jego skutki
On Sep 25, 2:47pm, to <t...@xyz.abc> wrote:
begin ptoki

> Zgrabnie wyciales jeszcze dwie klatki:
>http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cf688c940a899701.html

> Co prawda stunciku tam nie widze ale zapieprzali dosyc szybko.

Nie widzisz, e motocykl jedzie pod ktem ok. 45 stopni do jezdni? ;)

Nie widac powodu tego przechylu.
Mogl szalec a mogl mu ktos inny wyjechac z boku.
Po prostu nie widac.

Data: 2011-09-25 20:27:43
Autor: to
Nienachalny miejski stuncik i jego skutki
begin ptoki
Nie widac powodu tego przechylu.
Mogl szalec a mogl mu ktos inny wyjechac z boku. Po prostu nie widac.

I z tego powodu osiągnął nagle widoczną na nagraniu prędkość?

Data: 2011-09-25 11:45:07
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości news:j5mqmg$199$1inews.gazeta.pl...

a tu drugą (następną) http://cita.pl/pic/pozycja.JPG

tak swoją drogą, czy mi sie tylko wydaje, czy poduszki odpaliły zanim jeszcze motocyklista i pasażer choćby drgnęli...
Niezła szybkość działania.

Data: 2011-09-25 12:48:49
Autor: J.F.
Nienachalny miejski stuncik i jego skutki
Dnia Sun, 25 Sep 2011 11:45:07 +0200, Kuba (aka cita) napisa(a):
Uytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisa w wiadomoci
a tu drug (nastpn) http://cita.pl/pic/pozycja.JPG

tak swoj drog, czy mi sie tylko wydaje, czy poduszki odpaliy zanim jeszcze motocyklista i pasaer choby drgnli...
Nieza szybko dziaania.

Dalmierz laserowy i radarowy podnosza bezpiepieczenstwo :-)

J.

Data: 2011-09-25 12:47:49
Autor: to
Nienachalny miejski stuncik i jego skutki
begin Kuba \(aka cita\)
Jaka kurwa pozycja?
Tu masz pierwszą klatke z filmu, na któej pojawia sie motocykl
http://cita.pl/pic/pozycja2.JPG
a tu drugą (następną) http://cita.pl/pic/pozycja.JPG

Nie dość, że nie umiesz wyciąć właściwej klatki, to jeszcze tych dwóch, które wyciąć Ci się udało, nie umiesz z sensem ponumerować. Gratuluję.

Data: 2011-09-25 11:49:42
Autor: Qlfon
[...]

Nie stuncik tylko przepałowany prawy łuk. Słabo to widać ale mam wrażenie, że pasażer siedzi wychylony w lewo czym raczej nie pomagał. Kierujący motocyklem nie złożył go odpowiednio głęboko w czym prawdopodobnie przeszkadzał mu pasażer. Za szybko, za mało umiejętności i prawdopodobnie dwie tragedie:(

--
Qlfon, Lublin
Triumph Sprint ST 1050

Data: 2011-09-25 21:51:20
Autor: Maciek
Nienachalny miejski stuncik i jego skutki
Dnia Sun, 25 Sep 2011 11:49:42 +0200, Qlfon napisa(a):

i prawdopodobnie dwie tragedie:(

W koncowce widac, jak kierowca zaczyna siadac na masce samochodu. Ale u
pasazera wygladalo to gorzej.

--
Maciek

Karkulowsia zwartusia
Ratuwsianku Maciuwsio

Data: 2011-09-25 22:35:27
Autor: Bydl
On 2011-09-25 21:51:20 +0200, Maciek <docktor@poczta.onet.pl> said:

Dnia Sun, 25 Sep 2011 11:49:42 +0200, Qlfon napisa(a):

i prawdopodobnie dwie tragedie:(

W koncowce widac, jak kierowca zaczyna siadac na masce samochodu. Ale u
pasazera wygladalo to gorzej.

To cena za zy dobr kierowcy.
Niektrych sta na to (albo tak im si wydaje).

--
Bydl

Data: 2011-09-25 13:12:49
Autor: Tomek
Nienachalny miejski stuncik i jego skutki
Kierowco patrz w lusterka itp itd.

Ładnie przyjebali, hehehe

Data: 2011-09-25 13:35:54
Autor: Marcin N
W dniu 2011-09-25 13:12, Tomek pisze:
Kierowco patrz w lusterka itp itd.

Ładnie przyjebali, hehehe

Jak prosty umysł trzeba mieć, żeby w taki sposób zareagować na ten film?

Data: 2011-09-25 20:05:32
Autor: Seba
Nienachalny miejski stuncik i jego skutki
Dnia Sun, 25 Sep 2011 13:35:54 +0200, Marcin N napisa(a):
Kierowco patrz w lusterka itp itd.

adnie przyjebali, hehehe

Jak prosty umys trzeba mie, eby w taki sposb zareagowa na ten film?

Ale po co reagujesz na takie posty? Prezcie wtkotwrcy tylko o to chodzi - to "tylko" usenet, wic w myl
starej zasady tu si nie dyskutuje a tylko walczy.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2011-09-26 19:11:29
Autor: Maciej S.
Nienachalny miejski stuncik i jego skutki
adnie przyjebali, hehehe

Jak prosty umys trzeba mie, eby w taki sposb zareagowa na ten film?

Czy ja dobrze widz czy gow mu urwao?

MS

Data: 2011-09-25 20:05:05
Autor: Rafał Grzelak
to wrote:

Jak w temacie. http://www.youtube.com/watch?v=n_SSh13hMUI

PS. Zwróćcie uwagę na pozycję motocyklisty gdy wjeżdża w kadr.
Ewidentnie był stuncik.

8,5/10. Wiecej nie dam, bo nie bylo telemarka.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Nienachalny miejski stuncik i jego skutki