Nienachalny stuncik autostradowy i... zgadnijcie co

Data: 2011-09-27 19:11:47
Autor: to
Nienachalny stuncik autostradowy i... zgadnijcie co
Tak, tak i jego skutki. Z tej grupy dowiedzia艂em si臋, 偶e wyczyny Ghostridera to nic niebezpiecznego, przecie偶 panuje nad motorkiem i zachowuje wystarczaj膮cy odst臋p. Jego na艣ladowca (?) dostarczy艂 na to dowodu:

http://www.youtube.com/watch?v=zIMRsbhKvVI

Data: 2011-09-27 19:17:39
Autor: masti
Nienachalny stuncik autostradowy i... zgadnijcie co
Dnia pi臋knego Tue, 27 Sep 2011 19:11:47 +0000 osobnik zwany to wystuka艂:

Tak, tak i jego skutki. Z tej grupy dowiedzia艂em si臋,

sk膮d fuckt ma tylu czytelnik贸w

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2011-09-27 21:08:25
Autor: to
Nienachalny stuncik autostradowy i... zgadnijcie co
begin masti
Tak, tak i jego skutki. Z tej grupy dowiedzia艂em si臋,

sk膮d fuckt ma tylu czytelnik贸w

Bo kupujesz go sam i nam贸wi艂e艣 te偶 kumpli?

PS. NTG

Data: 2011-09-27 21:14:55
Autor: masti
Nienachalny stuncik autostradowy i... zgadnijcie co
Dnia pi臋knego Tue, 27 Sep 2011 21:08:25 +0000 osobnik zwany to wystuka艂:

begin masti

Tak, tak i jego skutki. Z tej grupy dowiedzia艂em si臋,

sk膮d fuckt ma tylu czytelnik贸w

Bo kupujesz go sam i nam贸wi艂e艣 te偶 kumpli?

cienki jeste艣.