Nienachalny stuncik (tym razem leśny) i jego skutki

Data: 2011-09-26 21:34:01
Autor: to
Nienachalny stuncik (tym razem leśny) i jego skutki
Kto tym razem nie patrzył w lusterka?

http://www.youtube.com/watch?v=JEbjFe2tq_s

PS. Ja też to widziałem dwa lata temu. ;)

Data: 2011-09-26 23:37:10
Autor: .Peeter
"to" wrote:
http://www.youtube.com/watch?v=JEbjFe2tq_s

STARE! :D

PS. Ja też to widziałem dwa lata temu. ;)

A filmik z 2007... :P

Pozdrawiam
..Peeter

Data: 2011-09-26 21:42:47
Autor: to
Nienachalny stuncik (tym razem leśny) i jego skutki
begin .Peeter
http://www.youtube.com/watch?v=JEbjFe2tq_s

STARE! :D

Ale jare. ;)

PS. Ja też to widziałem dwa lata temu. ;)

A filmik z 2007... :P

Wiem. ;)

Data: 2011-09-27 00:05:17
Autor: DoQ
W dniu 26-09-2011 23:34, to pisze:
Kto tym razem nie patrzył w lusterka?
http://www.youtube.com/watch?v=JEbjFe2tq_s

Zazdrościsz mu motocykla, bo nie masz jaj żeby tak jeździć.

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-26 22:13:45
Autor: to
Nienachalny stuncik (tym razem leśny) i jego skutki
begin DoQ
Zazdrościsz mu motocykla, bo nie masz jaj żeby tak jeździć.

Przepraszam, wstyd mi. Co muszę zrobić, żeby zasłużyć na ciasteczko od Bartka?

Data: 2011-09-26 21:09:27
Autor: amos

to napisał(a):

Przepraszam, wstyd mi. Co muszę zrobić, żeby zasłużyć na ciasteczko od
Bartka?
Choc raz na chwile wytrzezwiec? ;)

--
 amos

Data: 2011-09-27 00:42:38
Autor: Bartek Kacprzak
On 27 Wrz, 06:09, amos <gwojci...@gmail.com> wrote:
to napisał(a):

> Przepraszam, wstyd mi. Co muszę zrobić, żeby zasłużyć na ciasteczko od
> Bartka?

Choc raz na chwile wytrzezwiec? ;)

--
 amos

Sorry, ze Tobie, ale mam tego glaba w kiblu.
Do to
Zmadrzec, chlopczyku, zmadrzec.
ALe nie dasz rady.

Data: 2011-09-27 11:09:26
Autor: DoQ
W dniu 27-09-2011 00:13, to pisze:
Zazdrościsz mu motocykla, bo nie masz jaj żeby tak jeździć.
Przepraszam, wstyd mi. Co muszę zrobić, żeby zasłużyć na ciasteczko od
Bartka?

Najpierw go przeproś!

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-27 10:46:29
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
DoQ pisze:
W dniu 26-09-2011 23:34, to pisze:
Kto tym razem nie patrzył w lusterka?
http://www.youtube.com/watch?v=JEbjFe2tq_s

Zazdrościsz mu motocykla, bo nie masz jaj żeby tak jeździć.

Aby wywalić czołówkę na motorze trzeba nie lada odwagi ;-)

Seco

Data: 2011-09-27 11:46:12
Autor: DoQ
W dniu 27-09-2011 10:46, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

Zazdrościsz mu motocykla, bo nie masz jaj żeby tak jeździć.
Aby wywalić czołówkę na motorze trzeba nie lada odwagi ;-)

No właśnie, tym bardziej że dla zawodowego motocyklisty taki stuncik to bułka z masłem ;)

Pozdrawiam
Paweł

Data: 2011-09-27 11:49:38
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2011-09-27 10:46, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
DoQ pisze:
[...]

Czy ja wiem? Mnie taką odstawił rowerzysta jakiś czas temu ;)

Data: 2011-09-27 19:48:22
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
DoQ pisze:
[...]

Ojtam, rowerzysta. Zjeżdżałem na rowerze z Mogilan do Skawiny, spory spadek, prosta droga, na końcu prawy lekki zakręt. Jak byłem na dole, miałem jakieś 75 km/h. Do dziś pamiętam jak jadący z przeciwka maluch albo golf radośnie ściął zakręt. Zostawił mi jakiś metr wolnego, wystarczyło, ale ciepło było :-)

Seco

--
Szukam pracy:
http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki

Data: 2011-09-27 11:43:18
Autor: szerszen

Użytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:j5qsuq$ac0$1@mx1.internetia.pl...

Zazdrościsz mu motocykla, bo nie masz jaj żeby tak jeździć.

a może ma mózg aby tak nie jeździć

Data: 2011-09-27 11:45:49
Autor: RoMan Mandziejewicz
Nienachalny stuncik (tym razem leśny) i jego skutki
Hello szerszen,

Coś Ci szynki obgryza...

--
Best regards,

Data: 2011-09-27 09:16:15
Autor: masti
Nienachalny stuncik (tym razem leśny) i jego skutki
Dnia pięknego Mon, 26 Sep 2011 21:34:01 +0000 osobnik zwany to wystukał:

PS. Ja też to widziałem dwa lata temu. ;)

to po co to wrzucasz?
PS: NTG

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2011-09-27 21:23:39
Autor: jerzu
Nienachalny stuncik (tym razem leśny) i jego skutki
On Tue, 27 Sep 2011 09:16:15 +0000 (UTC), masti <gone@to.hell> wrote:

to po co to wrzucasz?

Żeby potrolować. Tylko że cienko mu to wychodzi.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-09-28 21:59:29
Autor: to
Nienachalny stuncik (tym razem leśny) i jego skutki
begin jerzu
to po co to wrzucasz?

Żeby potrolować. Tylko że cienko mu to wychodzi.

Gdybym chciał potrollować, to zrobiłbym to zajebiście. ;)

Data: 2011-09-27 14:55:45
Autor: KJ Siła Słów
W dniu 2011-09-26 23:34, to pisze:
Kto tym razem nie patrzył w lusterka?

http://www.youtube.com/watch?v=JEbjFe2tq_s

Gosc spanikowal przy pierwszej mijance, wywiozl sie szeroko i jeszcze dostal target fixation na widok motocykla z naprzeciwka wiec wcelowal w niego najbardziej jak umial.

Brak umiejetnosci skutkujacy panika i tragedia na koniec.

Nie bardzo wiem co wiecej mozna o tej scenie powiedziec.

Nie bardzo tez wiem co Ty chciales wyrazic przesylajac ten link.

KJ

Nienachalny stuncik (tym razem leśny) i jego skutki