Nienawiść jak do Żydów?

Data: 2016-03-28 02:56:44
Autor: stevep
Nienawiść jak do Żydów?
# 1. Abp Michalik w Wielk± Niedzielę mówił o "nowej Targowicy" w Polsce
2. Targowica ma mobilizować "obce narody" do "nienawi¶ci wobec Polaków"

Abp Józef Michalik nie posłuchał apelu prezesa PiS o spokój i zaprzestanie  politycznych sporów. Podczas mszy rezurekcyjnej były przewodnicz±cy  Konferencji Episkopatu Polski mówił o narodzie podzielonym "interesami  różnych grup i partii".

- Nowa Targowica się pojawiła. Oskarżaj± Polskę.. Mobilizuj± obce narody na  forach międzynarodowych do nienawi¶ci wobec Polaków, którzy mieli odwagę  wybrać innych, a nie ich samych. Zdumiewaj±ce spojrzenie. To już się dawno  nie powtarzało. Ale to nie jest chwał± tych ludzi, że zaufanie, którym  zostali obdarzeni przez czę¶ć narodu, wykorzystuj± przeciw ojczyĽnie -  mówił w Przemy¶lu. #
Ze strony:
http://skroc.pl/51de8

--
stevep

Data: 2016-03-28 04:45:05
Autor: Vernon L. Pinkley
Nienawi¶ć jak do Żydów?
użytkownik stevep napisał:

Abp Józef Michalik

TW "Zefir" musi tak gadać, bo jest umoczony w gównie
po same łokcie, dlatego ludzi na których sa haki
trzeba odsun±ć, im szybciej tym lepiej.

Kto go tam wie, może go ubeki przyłapali jak dupcył
malolaty/a lub miał na boku "kuzynkę".

Data: 2016-03-28 06:48:56
Autor: Mark VVoydak
Nienawiść jak do Żydów?
Dnia Mon, 28 Mar 2016 02:56:44 +0200, stevep napisał(a):

# 1. Abp Michalik w Wielk± Niedzielę mówił o "nowej Targowicy" w Polsce
2. Targowica ma mobilizować "obce narody" do "nienawi¶ci wobec Polaków"

Nie wobec Polaków bo to "gorszy sort" ale wobec PiS-owskich cymbałów z
klechami na czele i nie nienawi¶ć, a pogarda i politowanie dla oszołomów.
Kto z takimi durniami chciałby usi±¶ć przy stole?

--
Mark VVoydak

Data: 2016-03-28 04:49:04
Autor: Vernon L. Pinkley
Nienawi¶ć jak do Żydów?
użytkownik Mark VVoydak napisał:

Nie wobec Polaków bo to "gorszy sort"

Tak czy siak, TW Zefir był czę¶ci± układu wzajemnego podpierdalania i musi grac swoja role do końca. Żeby¶ na chuju stan±ł, to TW Zefir nie przestanie być TW Zefirem.

Pajacuj se dalej, czecia RP idzie na dno.

Data: 2016-03-28 10:32:33
Autor: Marek Czaplicki
Nienawi¶ć jak do Żydów?
stevep pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 28 marca 2016 02:56:

[...]

Ot "gorszy sort" po prostu.:)

Data: 2016-03-28 10:33:35
Autor: u2
Nienawiść jak do Żydów?
W dniu 2016-03-28 o 10:32, Marek Czaplicki pisze:
Ot "gorszy sort" po prostu

ano, i bez cudzysłowu:)

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2016-03-28 10:56:11
Autor: Marek Czaplicki
Nienawi¶ć jak do Żydów?
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 28 marca 2016 10:33:

W dniu 2016-03-28 o 10:32, Marek Czaplicki pisze:
Ot "gorszy sort" po prostu

ano, i bez cudzysłowu:)

A maj± w dowodzie? Albo podczas spisu powszechnego podaj±?

Data: 2016-03-28 11:09:00
Autor: u2
Nienawiść jak do Żydów?
W dniu 2016-03-28 o 10:56, Marek Czaplicki pisze:
A maj± w dowodzie

wiesz czeplik, gdzie ty masz swój dowód, okażesz jak przyjedzie potrzeba na lotnisku im. Ben Guriona:)

Data: 2016-03-28 11:18:35
Autor: u2
Nienawiść jak do Żydów?
W dniu 2016-03-28 o 11:18, Marek Czaplicki pisze:
W portfelu

czyli między nogami:)

Data: 2016-03-28 11:25:41
Autor: Marek Czaplicki
Nienawi¶ć jak do Żydów?
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 28 marca 2016 11:18:

W dniu 2016-03-28 o 11:18, Marek Czaplicki pisze:
W portfelu

czyli między nogami:)

LOL do ^2. U¶miałem się.

Data: 2016-03-28 11:59:04
Autor: u2
Nienawiść jak do Żydów?
W dniu 2016-03-28 o 11:25, Marek Czaplicki pisze:
U¶miałem się

no widzisz czeplik, można bez tej twojej zło¶liwej napinki:)

Data: 2016-03-28 12:55:04
Autor: Marek Czaplicki
Nienawi¶ć jak do Żydów?
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 28 marca 2016 11:59:

W dniu 2016-03-28 o 11:25, Marek Czaplicki pisze:
U¶miałem się

no widzisz czeplik, można bez tej twojej zło¶liwej napinki:)

Chłopie. Ty mnie oskarżasz o to że jestem zło¶liwy. W stosunku do kogo? Do Ciebie? Przecież zawszę piszę Ciebie z dużej litery. Jak do czego¶ się przyczepiam do nie do Ciebie osobi¶cie, ale do tego co mówisz. Zobacz jak to u Ciebie idzie. Jak nie masz logicznych argumentów na czyje¶ słowa to, go od od różnych wyzywasz. Zamiast dyskusji dostajesz to co masz w sobie. jaki¶ czas temu pisałe¶, że nie chcesz zmieniać siebie tylko, wszystko wokół. Jak nie zmienisz siebie to dostaniesz tylko to co będziesz sw± zło¶ci± wymagał od innych. Zgodę na to co gadasz dla ¶więtego spokoju. I ludzie pójd± i dalej będ± robili to co będ± uważali, bo nie dajesz jakiego¶ przykładu, typu: patrzcie zmieniłem siebie, to jest możliwe, róbcie tak jak ja, mi jest z tym dobrze i wy jak zmienicie siebie to też mam nadzieję będzie wam z tym dobrze.

Data: 2016-03-28 13:00:15
Autor: u2
Nienawiść jak do Żydów?
W dniu 2016-03-28 o 12:55, Marek Czaplicki pisze:
Ty mnie oskarżasz o to że jestem zło¶liwy.

czeplik, ja nie oskarżam, ja stwierdzam fakt.

ba, ty starasz się dorównać zło¶liwo¶ci± pajdakowi i cyrkusowi, często ich wspierasz w ich zło¶liwych postach:)

Data: 2016-03-28 13:09:18
Autor: Marek Czaplicki
Nienawi¶ć jak do Żydów?
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 28 marca 2016 13:00:

[...]

No widzisz. Pajdak i cyrkus. To Twa "dyskusja". Ja dla Ciebie jestem czeplik. jaki¶ czas temu powiedziałem Ci, że to dziecinada. O¶mieszasz się. Bo pokazujesz, że brak ci logicznych argumentów. Jak nie ma się siły argumentów, to używa się argumentu siły.

Data: 2016-03-28 13:12:31
Autor: u2
Nienawiść jak do Żydów?
W dniu 2016-03-28 o 13:09, Marek Czaplicki pisze:
Ja dla Ciebie jestem czeplik.

ano jeste¶, bo się przyczepiasz jak rzep psiego ogona:)

Data: 2016-03-28 13:21:43
Autor: Marek Czaplicki
Nienawi¶ć jak do Żydów?
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 28 marca 2016 13:12:

W dniu 2016-03-28 o 13:09, Marek Czaplicki pisze:
Ja dla Ciebie jestem czeplik.

ano jeste¶, bo się przyczepiasz jak rzep psiego ogona:)

Ale nie do Ciebie osobi¶cie. Do tego co wklejasz? I owszem. Przecież to grupa dyskusyjna. Jak chcesz mie¶ np takie co¶ na swe posty ->>>
masz rację, masz rację masz rację, masz rację masz rację, masz rację masz rację, masz rację masz rację, masz rację masz rację, masz rację masz rację, masz rację masz rację, masz rację masz rację, masz rację masz rację, masz rację masz rację, masz rację. To powiedz i będzie jasno¶ć.

Data: 2016-03-28 13:47:21
Autor: u2
Nienawiść jak do Żydów?
W dniu 2016-03-28 o 13:21, Marek Czaplicki pisze:
Ale nie do Ciebie osobi¶cie

czeplik, do mnie osobi¶cie i do innych je¶li uważasz, że nie s± z twojej linii partyjnej:)

Data: 2016-03-28 13:53:09
Autor: Marek Czaplicki
Nienawi¶ć jak do Żydów?
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 28 marca 2016 13:47:

W dniu 2016-03-28 o 13:21, Marek Czaplicki pisze:
Ale nie do Ciebie osobi¶cie

czeplik, do mnie osobi¶cie i do innych je¶li uważasz, że nie s± z twojej
linii partyjnej:)

A czy ja jestem z Twej linii i na bazie? Tak naprawdę? Kto jest? Znasz innych takich jak Ty na grupie? Przecież każdy człowiek jest inny. Tacy s± ludzie. PogódĽ się z tym. Jakby¶ znalazł kogo¶ takiego jak Ty, to co? Dowiedziałby¶ się od niego co¶ czego nie wiesz, mógłby¶ z nim porozmawiać? O czym? O tym co i on i Ty by wiedział? Przecież byłby taki jak Ty.

Data: 2016-03-28 13:53:39
Autor: u2
Nienawiść jak do Żydów?
W dniu 2016-03-28 o 13:53, Marek Czaplicki pisze:
A czy ja jestem z Twej linii i na bazie

a co ciebie tak interesuje moja linia i baza czeplik ?:)

Data: 2016-03-28 14:11:54
Autor: Marek Czaplicki
Nienawi¶ć jak do Żydów?
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 28 marca 2016 13:53:

W dniu 2016-03-28 o 13:53, Marek Czaplicki pisze:
A czy ja jestem z Twej linii i na bazie

a co ciebie tak interesuje moja linia i baza czeplik ?:)

Nie zadałem tego pytania aby¶ odpowiedział mi, ale aby¶ odpowiedział sobie. Ludzie dla kogo¶ s± tacy, jacy ci inni dla nich s±. W szkole i owszem. Dzieci szanuj± zwykle największego łobuza w klasie, ale potem dorastaj± i zmieniaj± klasyfikację. Niektórzy łobuzi nie potrafi± zrozumieć dlaczego pustka wokół gdy dorosn±. A to proste, bo zachowuj± się tak jak w dzieciństwie. Nie potrafi± rozróżnić, strachu i szacunku. Dla nich to jedno i to samo. Kto to napisał: gdy byłem dziecięciem to my¶lałem jak dziecię... ale gdy dojrzałem i wszedłem w wiek męski to my¶lę jak mężczyzna.

Data: 2016-03-28 14:21:17
Autor: u2
Nienawiść jak do Żydów?
W dniu 2016-03-28 o 14:11, Marek Czaplicki pisze:
Nie zadałem tego pytania

mało mnie obchodzi, w jakim celu zadajesz pytania, zwykle masz małe zło¶liwe cele jak twoi kompani cyrkus i pajdak:)

Data: 2016-03-28 14:29:52
Autor: Marek Czaplicki
Nienawi¶ć jak do Żydów?
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 28 marca 2016 14:21:

W dniu 2016-03-28 o 14:11, Marek Czaplicki pisze:
Nie zadałem tego pytania

mało mnie obchodzi, w jakim celu zadajesz pytania, zwykle masz małe
zło¶liwe cele jak twoi kompani cyrkus i pajdak:)

Jak Cię mało obchodzi, to po co pytałe¶  mnie, co mnie tak obchodzi po jakiej linii i na jakiej bazie jeste¶?

Data: 2016-03-29 03:46:48
Autor: stevep
Nienawiść jak do Żydów?
W dniu .03.2016 o 13:09 Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> pisze:

[...]

Próbujesz przedstawiać logiczne argumenty przygłupowi, do którego nic nie  trafia.

--
stevep

Data: 2016-03-29 03:20:38
Autor: stevep
Nienawiść jak do Żydów?
oW dniu .03.2016 o 13:00 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

[...]

Hmmm i jak tu się nie cieszyć, kiedy się robi za bat na debilow typu u2.

--
stevep

Data: 2016-03-29 03:09:22
Autor: stevep
Nienawiść jak do Żydów?
W dniu .03.2016 o 11:18 u2 <u_2@o2.pl> pisze:

W dniu 2016-03-28 o 11:18, Marek Czaplicki pisze:
W portfelu

czyli między nogami:)

A tobie między nogami wisi kalafior.

--