Nienawiść nasza powszechna.

Data: 2011-06-20 19:00:25
Autor: jadrys
Nienawiść nasza powszechna.
W dniu 2011-06-20 15:59, cirrus pisze:
# Spotykam się z nią w internecie. Towarzyszy praktycznie każdej debacie publicznej. Bez niej nie ma Szkła kontaktowego, słabo skrywana jest elementem Rozmów niedokończonych. Nienawiść.

Tak, kolesie okrągłostołowi swoim teatralnymi spektaklami o swojej rzekomej wzajemnej niechęci wzbudzają u łatwowiernych "polaczków" antagonizmy i autentyczną niechęć do siebie.

Data: 2011-06-20 17:19:09
Autor: obserwator
Nienawi¶ć nasza powszechna.
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a): Tak, kolesie okr±głostołowi swoim teatralnymi spektaklami o swojej rzekomej wzajemnej niechęci wzbudzaj± u łatwowiernych "polaczków" antagonizmy i autentyczn± niechęć do siebie.

antagonizmy wzbudzaja kolesie wiadomej strony, nawet w tym teatrze jedna
strona dysponujaca w tej chwili juz pelna wladzy oraz poteznymi masmediami, z *milosci* do opozycji, posuwa sie do mordow politycznych. Polacy sie tylko bronia przed nienawiscia i pomowieniami strony rezimowej.
Komus wyraznie zalezy na zrownaniu ofiary z katem. Juz to przerabialismu za
PRL-u. Wiec historia sie tylko powtarza.

Data: 2011-06-20 20:42:39
Autor: Leprechuan
Nienawi¶ć nasza powszechna.

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:itnved$6m2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jak ¶miesz łotrze! Obrażasz od samego poczatku innych! Jeste¶ chamski, prostacki, a chcesz by cie traktowano poważnie? Słuchaj MATOLE, albo zmienisz język dyskusji albo dam tak ci popalić, że cała ta twoja sfora potakiwaczy ci nie pomoże!

BomBel

Data: 2011-06-20 21:01:06
Autor:
Nienawi¶ć nasza powszechna.
On Mon, 20 Jun 2011 20:42:39 +0200, "Leprechuan"
<brudy.polityczne@pralnia.tw> wrote:

> [...]

Jak ¶miesz łotrze! Obrażasz od samego poczatku innych! Jeste¶ chamski, prostacki, a chcesz by cie traktowano poważnie? Słuchaj MATOLE, albo zmienisz język dyskusji albo dam tak ci popalić, że cała ta twoja sfora potakiwaczy ci nie pomoże!

 nie poznales sie jeszcze na nim?
 to pospolita gnida nie warta spluniecia!

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-06-20 19:09:02
Autor: Leprechuan

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:itnuat$o1n$1news.onet.pl...
[...]

ZauwaĹĽ, ĹĽe najbardziej aktywni jeĹĽeli chodzi o bluzganie sÄ… zwolennicy PiS, a ci jak twierdzi prezes szanujÄ… prawdziwych polskich patriotĂłw z PZPR.

BomBel

Data: 2011-06-20 23:29:14
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-20 19:09, Leprechuan pisze:

[...]

Ale ich frustracje można zrozumieć - oni bluzgają na rząd, dość nieudolny rząd nawiasem mówiąc. Natomiast nie za bardzo zrozumiałe sa te ataki na partię która jest w opozycji..

Data: 2011-06-22 18:03:40
Autor: hesk
Nienawi¶ć nasza powszechna.
On Mon, 20 Jun 2011 23:29:14 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> Zauważ, że najbardziej aktywni jeżeli chodzi o bluzganie s± zwolennicy > PiS, a ci jak twierdzi prezes szanuj± prawdziwych polskich patriotów z > PZPR.
>
> BomBel
Ale ich frustracje można zrozumieć - oni bluzgaj± na rz±d,

 na rzad? oni bluzgaja na wszystkich kto osmieli sie miec
 inne zdanie! to banda zakompleksionych tchorzy!

do¶ć nieudolny rz±d nawiasem mówi±c.

 moim zdaniem robia co moga. jakos przebrnelismy
 bez wiekszych strat przez kryzys. tusk nie dal sie
 namowic by wyplacac zapomogi bezzwrotne i rozdawac
 pieniadze wszyskim ktorzy wyciagna rece po cudze.

Natomiast nie za bardzo zrozumiałe sa te ataki na partię która jest w opozycji..

 nie na partie, ale zachowania niektorych jej czlonkow
 w tym glownie prezesa PiS ktory w ilosci wygadywanych  bredni przescignal nawet mnie na psp ;o)))