Nienawiść

Data: 2010-10-15 08:13:35
Autor: jadrys
Nienawiść

Kaczyńskiego?

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Jak-idzie-Kaczynski-to-maszeruje-nienawisc,wid,12760333,wiadomosc.html?ticaid=1b108

A czym sa słowa pani Kidawy-Błońskiej wypowiadane publicznie? To nowo-mowa miłości? Albo słowa Premiera Tuska, który zamiast tłumaczyć społeczeństwo dlaczego kraj jest zadłużony i gdzie się podziewają pieniądze z "prywatyzowanego" majątku narodowego, to on się poświęca atakom na lidera głównej partii opozycyjnej...

Data: 2010-10-15 08:20:11
Autor: dK
Nienawiść

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i98rfb$pqj$1news.onet.pl...

[...]

Pani Błońska nie podpiera swoich słów marszami z pochodniami, które jednoznacznie kojarzą się z nazistami.
W jakim chorym umyśle musiał się zrodzić tak nikczemny pomysł tego typu "imprez"?
Chyba tylko takim, którego kolejnym wymyslonym krokiem będzie wyposażenie maszerujacych w kamienie, butelki z benzyną i posłanie ich na Belweder.

dK

Data: 2010-10-15 08:37:49
Autor: jadrys
Nienawiść
  W dniu 2010-10-15 08:20, dK pisze:

[...]

Czasem słowa są mocniejsze od czynów. I pani Błońska postarała się żeby tak było.

No cóż, czasem gdy inne środki zawodzą to trzeba w sposób drastyczny próbować otworzyć oczy społeczeństwo pogrążonemu w letargu. Te pochodnie mogą  przyczynić się do tego że Polacy poczują się gospodarzami w kraju który nazywa się Polska.

Data: 2010-10-15 16:28:18
Autor: Hans Kloss
Nienawiść
On 15 Paź, 08:20, "dK" <ca...@wp.pl> wrote:
\
Pani Błońska nie podpiera swoich słów marszami z pochodniami, które
jednoznacznie kojarzą się z nazistami.
... wyłącznie platfonsianemu kibolstwu i lewackiej swołoczy.
J-23

Data: 2010-10-16 13:07:57
Autor: kochamspamWYTNIJTO
a ten nocny marsz z pochodniami?
> [...]
> jednoznacznie kojarzą się z nazistami.
.. wyłącznie platfonsianemu kibolstwu i lewackiej swołoczy.

"Tuż przed północą 30 kwietnia 2004 r. ulicą Piotrkowską w Łodzi ruszył marsz "Witaj Europo" zorganizowany przez Łódzką Platformę Obywatelską i Stowarzyszenie "Młodych Demokratów". Euroentuzjaści trzymali pochodnie i wznosili gromkie okrzyki."

Data: 2010-10-15 08:22:12
Autor: dK
Nienawiść

[...]

A kiedy ostatnio Tusk w ogóle  wspomniał Pana Prezesa ????
Pewnych rzeczy się po prostu nie rusza, bo śmierdzą z daleka i premier to doskonale wie.
Media mogą, bo mają zaklamerkowany nos.

dK

Data: 2010-10-15 08:36:51
Autor: jadrys
Nienawiść
  W dniu 2010-10-15 08:22, dK pisze:

[...]

W zeszłym tygodniu bardzo ostro w wystąpieniu telewizyjnym zaatakował Kaczyńskiego. Zarzucił mu nawet niepoczytalność..

Data: 2010-10-15 09:06:16
Autor: dK
Nienawiść

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i98ss8$tg4$1news.onet.pl...
[...]

No to faktycznie premier nie ma nic do roboty. Raz na tydzień oznacza, że niczym innym przes się nie zajmuje. A sednem jego życia jest epatowanie społeczeństwa Panem Prezesem.
Pan Prezes dla normalnych ludzi jest juz nikim. I nic tego nie zmieni. Możecie z niego robić sobie pępek świata, ale to będzie wyłącznie w waswzym matrixie.
To, że Putin spotyka się z Obamą, to nie znaczy, ze głównym tematem rozmów będzie boleść Pana Prezesa nad straconym fotelem prezydenckim. Może jak będą się chcieli co nieco rozerwać wspomną o tym iindywiduum, ale to margines marginesu. Nic więcej.
Premier, niestety, jest czasem zmuszony częściej się w tym temacie odezwać, głównie dlatego że musi sprzątać bajzel jaki pozostaje po wybrykach Waszego Pana Prezesa i całej PiSowskiej bandy. Premier bardzo oględnie i dyplomatycznie wypowiedział się o Panu Prezesie. Więksość społęczeństwa oczekuje naprawdeę bardziej zdecydowanego głosu w tej sprawie i postawieniem przed Trybunałem Stanu tych co sabotują bezpieczeństwo i spokój w Polsce między innymi wywołując upiory rodem z nazistowskich Niemiec

dK

Data: 2010-10-15 13:05:15
Autor: jadrys
Nienawiść
  W dniu 2010-10-15 09:06, dK pisze:

[...]

Ja widziałem go raz, ale nie wykluczone że premier w każdym swoim wystąpieniu atakuje PiS i Kaczyńskiego.. Ja już od dość dawna nie oglądam wystąpień Premiera. zbyt dużo w nich propagandy sukcesu a za mało konkretów.

Pan Prezes dla normalnych ludzi jest juz nikim. I nic tego nie zmieni. Możecie z niego robić sobie pępek świata, ale to będzie wyłącznie w waswzym matrixie.

Zgadza się - Prezes Kaczyński jest w skali kraju nikim, tylko liderem partii opozycyjnej. I nawet dla mnie jest zagadką to promowanie go przez praktycznie wszystkich.. Przez polityków, przez media i przez naukowców.. Wszędzie tylko Kaczyński. Niedawno w półgodzinnych "Wiadomościach" 20 minut było komentowane milczenie Prezesa Kaczyńskiego.

[...]

J. W.

[...]

Krótko - wypowiedź niegodna szanującego sie szefa rządu reprezentującego 38-mio mln naród.

Data: 2010-10-15 09:06:31
Autor: cyc
Nienawiść

[...]

Kazda akcja wywoluje reakcje .
Jak dlugo bezkarnie Kaczynski a wczesniej Kaczynscy , moze oczerniac rzadzacych ? . Jak dlugo spokojnie mozna dowiadywac sie od niego , ze jest sie morderca , zdrajca , spiskowcem i wogole lotrem ? , ze nie ma sie legitymacji do sprawoiwania wladzy bo ta jest dana przez przypadek ? .
Tyle i to tak poteznych oszczetrstw ile wylali kaczysci w tym sam Kaczynski pod adresem legalnych wladz w zaden spsob nie usprawiedliwia prawo opozycji do krytyki bo to co robi furer nie jest w istocie krytyka , tylko dzialaniem na szkode Polski i ghdyby ten rzad byl silniejszy w sensie odwagi , to juz dawno wsadz\ilby Kaczynskiego do kryminalu . Podejrzewam ,z e konus swiadomie eskaluje swoje antypanstwowe zachowania po to aby w koncu zostac aresztowany a wiec po to aby "cierpiec" co pozwoli mu  wspiac sie wsrod swoich zwolennikow na jeszcze wyzszy poziom bezkrytycznego uwielbienia .
Oby sie nie przeliczyl bo jak powiadala moja babcia "poty dzban wode nosi , poki sie ucho nie urwie " !.

cyc

Data: 2010-10-15 09:16:31
Autor: dK
Nienawiść

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i98uhs$39n$1news.onet.pl...

[...]

Dla PiSolców krytyka pod ich adresem to sianie nienawisci, a wyzwiska oskarżanie o zbrodnie każdego kto stoi na ich drodze to
Dobra Nowina. To takie faszystowsko-katolckie pojmowanie sprawiedliwości.

dK

Data: 2010-10-15 13:03:03
Autor: jadrys
Nienawiść
  W dniu 2010-10-15 09:06, cyc pisze:
[...]

Daj spokój cycu - jak obraziły Premiera słowa Kaczyńskiego, to powinien go pozwać do sądu a nie wdawać się w pyskówki medialne..

Data: 2010-10-16 12:53:47
Autor: cyc
Nienawiść

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i99d1a$g91$5news.onet.pl...
[...]

Nie mam  zdrowia dla Cioebie !. Wypisujesz idiotyzmy .
Sadzisz zatem , ze Kaczynski mowiac o winie |Komorowskiego i Tuska , dodajac niedwuznacznie w kontekscie , ze byl to dokonany ich rekami i w spisku z Putinem zamach , ma racje ? .
Jesli tak nie uwazasz , to pisz sensowniej bo wychodzisz na .......pomine cisnacy sie na usta epotet bo mimo to Cie lubie !.

cyc

Data: 2010-10-15 09:27:20
Autor: brat_olin
Nienawiść
"jadrys" <andrzej203@op.pl> wrote in message news:i98rfb$pqj$1news.onet.pl...

[...]

Oni tak MUSZA.  Polecam to:
http://brat-olin.salon24.pl/227124,wasz-prezydent-wasz-premier

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-10-15 13:02:17
Autor: jadrys
Nienawiść
  W dniu 2010-10-15 09:27, brat_olin pisze:
[...]

Tak! - "oni tak muszą".

Nienawiść