Nienawi¶ć do Węgier

Data: 2012-01-11 18:58:54
Autor: kleczynski
Nienawi¶ć do Węgier
Am 11.01.2012 18:13, schrieb Przemysław W:
Zwolennicy IV RP będ± bronić najgłupszych i najgorszych posunięć
premiera Orbana - aż do ostatniego Węgra

"Międzynarodowa lewica aż krztusi się z nienawi¶ci do Węgier, które
pozwoliły sobie wyrwać się z europejskiego chóru zachwytów nad wspóln±
drog± do politycznego raju" - pisze na portalu wPolityce.pl prof.
Ryszard Terlecki, historyk i poseł PiS.

Felieton prof. Terleckiego to dobry zimny prysznic dla tych, którzy
wierzyli, że PiS - gdyby wygrał wybory - zachowywałby się inaczej niż
Orban na Węgrzech, czyli nie zacz±łby od razu dziarsko demontować
demokracji w Polsce.

Prof. Terlecki uważa, że Orban odnosi same sukcesy, Węgrzy go wielbi± (w
każdym razie ci prawdziwi) - i tylko zła lewacka propaganda go oczernia.
Być może to ta wła¶nie propaganda kazała się Węgrom ustawiać w długich
kolejkach przed kantorami po euro i dolary oraz zakładać konta w
austriackich bankach, bo nie ufaj± własnym. Deficyt budżetowy dwa i pół
razy większy niż zakładano to też, oczywi¶cie, spisek.
Zacytuje siebie:

>Cos mi sie wydaje, ze Europejczycy uwzieli sie na biednych Grekow i Wegrow. Pytanie jeszcze, kogo nastepnego wezma na celownik? Moze nie byloby to wcale takie glupie wypiac sie na Unie, to ichnie euro, a nawet NATO, zwiazac z jakimis rozsadniejszymi partnerami (np. z Lukaszenka, Putinem, moze z jakims Turkiem, Brazylijczykiem, a moze Szwajcarzy z Norwegami okaza sie bardziej zyczliwi?), albo postawic na wlasne sily, autarchie. Tak to sie ponoc nazywa?<
K.C.

Data: 2012-01-11 21:39:45
Autor: HaMMeR
Nienawi¶ć do Węgier
On 11 Sty, 18:58, kleczynski <klec...@invalid.invalid> wrote:
> [...]

Putinem, moze z jakims Turkiem, Brazylijczykiem, a moze Szwajcarzy z
Norwegami okaza sie bardziej zyczliwi?), albo postawic na wlasne sily,

Widzisz glupku, to ze kalecki pastuje z GazWybrocznej indoktrynacyjna
papke dla zidiocialych polaczkow, to nie dziwota, to jego praca,
ale ze ty publicznie przyznajesz sie do lykania tego goowna, to
swiadczy
jedynie, ze uzywaja ciebie jak chca!!:)))
Ty durny wymozdzencu!

Nienawi¶ć do Węgier