Nienawi¶ć nasza powszechna.

Data: 2011-06-20 15:59:40
Autor: cirrus
Nienawi¶ć nasza powszechna.
# Spotykam się z ni± w internecie. Towarzyszy praktycznie każdej debacie publicznej. Bez niej nie ma Szkła kontaktowego, słabo skrywana jest elementem Rozmów niedokończonych. Nienawi¶ć.

Czasem mam wrażenie, że konkurowanie w eskalowaniu nienawi¶ci to nasz nowy sport narodowy. Ziejemy nienawi¶ci± do wszystkiego innego niż nasze wyobrażenie o ludziach, sytuacjach, opiniach. Praktycznie każda notatka w internecie opatrzona jest nienawistnym komentarzem. Nie ma osób, sytuacji, opinii, zdarzenia, informacji, które nie byłyby skomentowane bez jednego choćby nienawistnego stwierdzenia.

Nienawidzimy s±siadów, że długo ¶pi± i maj± mnóstwo pieniędzy. Nienawidzimy tych, co żebrz± na ulicach i poszarpani prosz± o kilka groszy. Nienawi¶ć nie uwzględnia bowiem bogactwa lub biedy - jest jak podatek liniowy: jest równa wobec wszystkich.

Nienawidzimy aktorów za to, że s± popularni: wytykamy im brak umiejętno¶ci, chociaż lepsi by¶my nie byli. Szydzimy z pisarzy i poetów, że odstawiaj± chałtury. Nienawidzimy sportowców za to, że Ľle graj± / biegaj± / skacz± / pływaj± / ¶cigaj± się .

Nienawidzimy atrakcyjnych kobiet za ich urodę, komentuj±c, że jest tandetna. Nienawidzimy dziennikarzy, że pisz± i mówi± co¶ co nam się nie podoba. Nienawidzimy piosenkarzy, że robi± to i tamto niezgodne z naszym wyobrażeniem.

Nie, nie wyrażamy opinii negatywnej, ziejemy nienawi¶ci± i plujemy żółci±. Nieważne, czy Ľle życzymy prezesowi Kaczyńskiemu, czy premierowi Tuskowi, aktorce Katarzynie, czy piosenkarzowi Krzysztofowi i gdzie to robimy - gros Polaków ma manierę wytykania innym, że s± Ľli i beznadziejni. Nie jest to niechęć do jednej, czy drugiej osoby, która mogła nam w życiu zaszkodzić, czy obmówić. To niechęć to innych niż my osób, innych niż nasze pogl±dów, taka nienawi¶ć za darmo.

Nienawi¶ci nauczyli nas politycy, oni przynajmniej wydatnie upowszechnili j± w naszym życiu. Polityka podzieliła Polaków na dwa zwalczaj±ce się obozy. Nie można już w wielu wypadkach "różnić się pięknie", jak to kiedy¶ kto¶ okre¶lił, a trzeba nienawidzić. Przez polityków i politykę kłóc± się dzi¶ nieznajomi w poci±gach, ale i rodziny. Zatruwane s± rodzinne imprezy, ale i debaty publiczne. Polityka i politycy próbuj± zaanektować jak największ± przestrzeń publiczn± do tej walki.

Gdy w popularnym "X-Factor" wyłoniła się trójka najlepszych uczestników, internetowe fora zamieniły się w jeden wielki ¶ciek nienawi¶ci. Za nic. Po prostu. Za darmo.

Nie wiem, sk±d tak duża skala nienawistnych zachowań. Nie wiem, czy to charakterystyka społeczeństw przełomu, czy skażona polska mentalno¶ć posowiecka (dowodziłoby to, że komunizm największe spustoszenie poczynił w sferze mentalnej Polaków), czy inne czynniki mi jeszcze nie znane.

Jest takie znane polskie przysłowie o tym, że kto wiatr sieje, burzę zbiera. Warto o tym pamiętać. Cały czas. I nie dać się wpl±tać w tę przerażaj±c± rywalizację. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hfl2s

--
stevep

Data: 2011-06-20 14:10:25
Autor: obserwator
Nienawi¶ć nasza powszechna.
cirrus <cirrus@tinvalid.tkdami.net> napisał(a):
# Spotykam się z ni± w internecie. Towarzyszy praktycznie każdej debacie publicznej. Bez niej nie ma Szkła kontaktowego, słabo skrywana jest elementem Rozmów niedokończonych. Nienawi¶ć.

ty zaklamana kanalio zydokomusza, w archiwum mozna znalezc stek wyzwisk
ktorymi czestujesz tych, ktorzy z twoimi bolszewiskimi klamstwami sie nie
zgadzaja.

Ciezki przypadek imbecyla reprezentujesz pieprzykowski.

Data: 2011-06-20 14:23:07
Autor: obserwatoe
Czolowy propagandzista Czerwonej Gwiazdy z Czerskiej -
 ...wyrzygal na psp:

43,100 - propagandowych tekstow w stylu bolszewickim pod ksywka stefan
pietrzykowski:

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/search?group=pl.soc.polityka&q=stefan+pietrzykowski&qt_g=Search+this+group

oraz 20,700 results for cirrus:

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/search?group=pl.soc.polityka&q=cirrus&qt_g=Search+this+group

komentarz ktory zamieszcza przewaznie jest inwektywa pod adresem adwersarza i to scierwo zaklamane domaga sie slow milosci.

Data: 2011-06-21 03:40:51
Autor: cirrus
Nienawi¶ć nasza powszechna.
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:itnkch$qad$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ulżyj sobie bo musisz inaczej cię nienawi¶ć zadusi.

--
stevep

Data: 2011-06-21 01:57:44
Autor: ibserwator
Nienawi¶ć nasza powszechna.
> [...]
> zgadzaja.
> Ciezki przypadek imbecyla reprezentujesz pieprzykowski.

Ulżyj sobie bo musisz inaczej cię nienawi¶ć zadusi.

jaka nienawisc? Prawda o tobie durnowayy klamco. Ty w ogole wiesz co to jest
nienawisc?

To co tutaj pastujesz, te klamliwe teksty pelne nienawisci do partii
opozycyjnej, redagowane przez imbecyli ze szkoly towarzysza A.M. - to jest
wlasnie NIENAWISC. Twoje bluzgi, zamiast komentarza ciemne bydlatko z
Czerskiej - to jest nienawisc. Rozumiesz zydokomuchu?

Dlaczego cymbalinski nie pastujesz takich haniebnych oszczerstw pod adresem SLD? To tez opozycja. Glupi jestes czy umyslowo niedorozwiniety?

Data: 2011-06-21 08:32:46
Autor: cirrus
Nienawi¶ć nasza powszechna.
Użytkownik " ibserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:itotqo$9v9$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ale pokręcony bełkot.

--
stevep

Data: 2011-06-20 19:00:25
Autor: jadrys
Nienawiść nasza powszechna.
W dniu 2011-06-20 15:59, cirrus pisze:
# Spotykam się z nią w internecie. Towarzyszy praktycznie każdej debacie publicznej. Bez niej nie ma Szkła kontaktowego, słabo skrywana jest elementem Rozmów niedokończonych. Nienawiść.

Tak, kolesie okrągłostołowi swoim teatralnymi spektaklami o swojej rzekomej wzajemnej niechęci wzbudzają u łatwowiernych "polaczków" antagonizmy i autentyczną niechęć do siebie.

Data: 2011-06-20 17:19:09
Autor: obserwator
Nienawi¶ć nasza powszechna.
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a): Tak, kolesie okr±głostołowi swoim teatralnymi spektaklami o swojej rzekomej wzajemnej niechęci wzbudzaj± u łatwowiernych "polaczków" antagonizmy i autentyczn± niechęć do siebie.

antagonizmy wzbudzaja kolesie wiadomej strony, nawet w tym teatrze jedna
strona dysponujaca w tej chwili juz pelna wladzy oraz poteznymi masmediami, z *milosci* do opozycji, posuwa sie do mordow politycznych. Polacy sie tylko bronia przed nienawiscia i pomowieniami strony rezimowej.
Komus wyraznie zalezy na zrownaniu ofiary z katem. Juz to przerabialismu za
PRL-u. Wiec historia sie tylko powtarza.

Data: 2011-06-20 20:42:39
Autor: Leprechuan
Nienawi¶ć nasza powszechna.

Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:itnved$6m2$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jak ¶miesz łotrze! Obrażasz od samego poczatku innych! Jeste¶ chamski, prostacki, a chcesz by cie traktowano poważnie? Słuchaj MATOLE, albo zmienisz język dyskusji albo dam tak ci popalić, że cała ta twoja sfora potakiwaczy ci nie pomoże!

BomBel

Data: 2011-06-20 21:01:06
Autor:
Nienawi¶ć nasza powszechna.
On Mon, 20 Jun 2011 20:42:39 +0200, "Leprechuan"
<brudy.polityczne@pralnia.tw> wrote:

> [...]

Jak ¶miesz łotrze! Obrażasz od samego poczatku innych! Jeste¶ chamski, prostacki, a chcesz by cie traktowano poważnie? Słuchaj MATOLE, albo zmienisz język dyskusji albo dam tak ci popalić, że cała ta twoja sfora potakiwaczy ci nie pomoże!

 nie poznales sie jeszcze na nim?
 to pospolita gnida nie warta spluniecia!

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-06-20 19:09:02
Autor: Leprechuan

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:itnuat$o1n$1news.onet.pl...
[...]

ZauwaĹĽ, ĹĽe najbardziej aktywni jeĹĽeli chodzi o bluzganie sÄ… zwolennicy PiS, a ci jak twierdzi prezes szanujÄ… prawdziwych polskich patriotĂłw z PZPR.

BomBel

Data: 2011-06-20 23:29:14
Autor: jadrys
W dniu 2011-06-20 19:09, Leprechuan pisze:

[...]

Ale ich frustracje można zrozumieć - oni bluzgają na rząd, dość nieudolny rząd nawiasem mówiąc. Natomiast nie za bardzo zrozumiałe sa te ataki na partię która jest w opozycji..

Data: 2011-06-22 18:03:40
Autor: hesk
Nienawi¶ć nasza powszechna.
On Mon, 20 Jun 2011 23:29:14 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> Zauważ, że najbardziej aktywni jeżeli chodzi o bluzganie s± zwolennicy > PiS, a ci jak twierdzi prezes szanuj± prawdziwych polskich patriotów z > PZPR.
>
> BomBel
Ale ich frustracje można zrozumieć - oni bluzgaj± na rz±d,

 na rzad? oni bluzgaja na wszystkich kto osmieli sie miec
 inne zdanie! to banda zakompleksionych tchorzy!

do¶ć nieudolny rz±d nawiasem mówi±c.

 moim zdaniem robia co moga. jakos przebrnelismy
 bez wiekszych strat przez kryzys. tusk nie dal sie
 namowic by wyplacac zapomogi bezzwrotne i rozdawac
 pieniadze wszyskim ktorzy wyciagna rece po cudze.

Natomiast nie za bardzo zrozumiałe sa te ataki na partię która jest w opozycji..

 nie na partie, ale zachowania niektorych jej czlonkow
 w tym glownie prezesa PiS ktory w ilosci wygadywanych  bredni przescignal nawet mnie na psp ;o)))