Nienawiśc w sekciarskim radiu.

Data: 2010-01-10 12:33:07
Autor: Artur Borubar
Nienawiśc w sekciarskim radiu.
- Radio Maryja czuło misyjność, ale wiele inicjatyw tego radia nie wypaliło, stąd ta zawiść. Stąd ten uraz do Owsiaka, ale nie sądzę, by Polacy to uczucie podzielali - mówił w Radiu ZET Stanisław Żelichowski.

Relacja na żywo ze sztabu WOŚP

Politycy w programie Moniki Olejnik, komentowali wczorajszy atak środowiska związanego z Radiem Maryja na fundację Jurka Owsiaka i WOŚP.

- Nie wiem co się będzie działo z Radiem Maryja, ale jestem przekonany, że Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy będzie grała przez wiele lat - powiedział w Radiu ZET Wojciech Olejniczak.

- Krytyka na antenie radia, które tak dużo czasu swojego czasu spędza na podawaniu numeru swojego konta i namawianiu słuchaczy do płacenia pieniędzy na fundacje związane z ojcem Rydzykiem, jest niewłaściwa mówił z kolei Paweł Graś z PO.

Już ponad trzy miliony na koncie

W poznańskim Centrum Kultury Zamek o godzinie 9 rozpoczął się oficjalnie 18. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Aktualny stan konta Wielkiej Orkiestry? Oto i on: 3 294 468 zł. Dwie godziny grania, ponad trzy miliony złotych.

Orkiestra na czele z Jurkiem Owsiakiem po raz drugi z rzędu zagra dla dzieci z chorobami onkologicznymi. Zebrane pieniądze będą przeznaczone na doposażenie klinik onkologicznych w sprzęt wysokospecjalistyczny.

Najciekawsze aukcje WOŚP! - zobacz zdjęcia

- Będziemy zbierać pieniądze aby kupić sprzęt dla dzieci, aby pomóc szpitalom - powiedział rozpoczynając Finał w Poznaniu Jerzy Owsiak.

Pierwszym koncertem XVIII Finału będzie poznański występ zespołu Dżem. W stolicy zaplanowano m.in. wielki koncert na Placu Defilad, podczas którego wystąpią m.in. Kasia Kowalska, Ewelina Flinta, IRA.

WOŚP gra na Wyspach - przecytaj w serwisie Onet.eu

W całym kraju w niedzielę ponad 120 tysięcy wolontariuszy będzie zbierać pieniądze dla dzieci z chorobami onkologicznymi.

Od kilku tygodni trwają aukcje na rzecz WOŚP. Aukcje potrwają do końca stycznia, a wylicytować na nich można m.in. samochód Mateusza Damięckiego, którym aktor przejechał 25 tys. kilometrów w czasie wyprawy na Syberię.

- Gdzieś tam słyszę, że zawierucha śnieg, a okazuje się, że Polacy grają. Jest mnóstwo ludzi, a to oznacza, że to co robimy ma sens. Ode mnie jest taki apel, dbajcie o tych którzy zbierają, poczęstujcie ich herbatą, wrzucajcie pieniądze, to jest najlepsza rzecz jaką jaka Polacy robią. Dziś są razem - mówił Owsiak w Poznaniu.

http://wiadomosci.onet.pl/2108440,11,wiele_inicjatyw_tego_radia_nie_wypalilo__stad_ta_zawisc,item.html

Przemek
--
 W wykonaniu orzeczenia sądu:
"Ja, Zbigniew Ziobro, przepraszam Pana dr Mirosława Garlickiego za wypowiedzenie pod jego adresem słów - już nikt nigdy przez tego Pana życia pozbawiony nie będzie - które naruszyły cześć Pana dr Mirosława Garlickiego".

Data: 2010-01-11 11:45:00
Autor: =heÂŽsk=
NienawiÂśc w sekciarskim radiu.
On Sun, 10 Jan 2010 12:33:07 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

- Radio Maryja czuło misyjno¶ć, ale wiele inicjatyw tego radia nie wypaliło,
st±d ta zawi¶ć. St±d ten uraz do Owsiaka, ale nie s±dzę, by Polacy to
uczucie podzielali - mówił w Radiu ZET Stanisław Żelichowski. [...]

 zawisc = nienawisc ? puknij sie w czolko.
 nienawisc przemawia przez ciebie a ojczulek ma to w odbycie.

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-01-11 12:15:21
Autor: Artur Borubar
Nienawi?c w sekciarskim radiu.
Użytkownik "=heRsk=" <xl_?bigbrednie@interia.pl> napisał

zawisc = nienawisc ? puknij sie w czolko.

Jedno i drugie nie jest obce RM.

nienawisc przemawia przez ciebie a ojczulek ma to w odbycie.

Ja już go wydaliłem.

Przemek

Data: 2010-01-11 13:22:58
Autor: =heÂŽsk=
Nienawi?c w sekciarskim radiu.
On Mon, 11 Jan 2010 12:15:21 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

> zawisc = nienawisc ? puknij sie w czolko.
Jedno i drugie nie jest obce RM.

 sadze, ze to glownie zawladnelo twoim umyslem.
 masz schize na tym punkcie.

> nienawisc przemawia przez ciebie a ojczulek ma to w odbycie.
Ja już go wydaliłem.

 czytaj ze zrozumieniem...

Nienawiśc w sekciarskim radiu.