Nienawistna osemka/The Hateful Eight (2015)

Data: 2016-01-28 08:05:38
Autor: Mateusz Bogusz
Nienawistna osemka/The Hateful Eight (2015)
Jest klimat, obsada, charakteryzacja, niezle aktorstwo, i calosc -
calkiem-calkiem.

Ja mam odmienne uczucie, zawiodłem się w porównaniu do tego co było w zwiastunie.

Chociażby dłużyzny. Scen w zwiastunie jest mnogość i są cięte krótko (same kwestie) przez co można mieć wrażenie, że film będzie dynamiczny. A już na samym początku wita na kilkuminutowy najazd kamery na krzyż.

Inny przykład, gdy wbijają pale do obsadzenia liny między gospodą a wychodkiem. To jak oglądanie schnącej farby.

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2016-06-09 13:49:52
Autor: quent
On 28.01.2016 08:05, Mateusz Bogusz wrote:
To jak oglądanie schnącej farby.

LOL
Ja nie uniosłem dzieła, choć Qentina b. lubię.
Coś za dużo u niego polityki ostatnio.

--
Pozdr.
www.elipsa.info

Data: 2016-06-14 21:43:45
Autor: Ghost

Użytkownik "quent"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:njbl50$ggm$1@dont-email.me...

On 28.01.2016 08:05, Mateusz Bogusz wrote:

To jak oglądanie schnącej farby.

LOL
Ja nie uniosłem dzieła, choć Qentina b. lubię.

Przecież to nie dzieło a rozrywka, bardzo i dobra

Coś za dużo u niego polityki ostatnio.

Gdzie ona cie poraziła w ósemce to ja nie mam pojęcia.

Data: 2016-06-15 18:08:47
Autor: Qrczak
Nienawistna osemka/The Hateful Eight (2015)
Dnia 2016-06-14 21:43, obywatel Ghost uprzejmie donosi:
Użytkownik "quent" napisał w wiadomości grup

Coś za dużo u niego polityki ostatnio.

Gdzie ona cie poraziła w ósemce to ja nie mam pojęcia.

Kobieta zepsuta. Murzyn. Pazerny blondyn.

Słuchaj, jeśli to miałoby być extra, to musi być tak, bracie,
całkowicie, bracie, zaskakująco, finezyjne, rzutkie, zdawkowe
i najważniejsza sprawa, żeby nie było miałkie.
Żeby nie było miałkie i wtedy będzie extra.

Data: 2016-06-15 22:36:07
Autor: Ghost

Użytkownik "Qrczak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:57617d8e$0$22831$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Aaaa, no tak - eurotęcza naczy siem.

Nienawistna osemka/The Hateful Eight (2015)