Nienazarte bydlo !

Data: 2010-01-13 19:00:11
Autor: cyc
Nienazarte bydlo !
100mln zl zadaja katabasy za rzekomo odebrana im wlasnosc w Krakowie .
Czy kiedys skoncza sie ich lajdackie roszczenia ? . Czy kosciol to biznes , czy Boza ostoja ? .
Lajdacwto czrnej mafii nie zna granic , mam nadzieje , ze wkrotce spoleczenstwo wystawi im rachunek za cala ichdzialanosc i odesle tam gdzie ich miejsce , czyli do piekla !.

cyc

Data: 2010-01-13 19:26:36
Autor: Grzegorz Z.
Nienazarte bydlo !
Dnia Wed, 13 Jan 2010 19:00:11 +0100, cyc napisał(a):

[...]

Gdy nie wiadomo o co chodzi - chodzi o pieniądze.

Data: 2010-01-13 19:31:08
Autor: Prawusek
Nienazarte bydlo !

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message
> [...]

gdzie
> ich miejsce , czyli do piekla !.

Gdy nie wiadomo o co chodzi - chodzi o pieniądze.

Z twoich pieniędzy? A parchy z czyjego majątku chcą?

Data: 2010-01-13 19:38:59
Autor: Grzegorz Z.
Nienazarte bydlo !
Dnia Wed, 13 Jan 2010 19:31:08 +0100, Prawusek napisał(a):

[...]

Tak! Z moich pieniędzy! --

Data: 2010-01-14 12:24:02
Autor: * heÂŽsk *
Nienazarte bydlo !
On Wed, 13 Jan 2010 19:38:59 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

 [...]

Tak! Z moich pieniędzy!

 biedaku, a ilez ty placisz podatku ?