Nieobowi±zkowe ubezpieczenie KK alior

Data: 2009-11-08 07:26:17
Autor: szczurwa
Nieobowi±zkowe ubezpieczenie KK alior
Ponoæ karty wydawane od 1 listopada bêd± mia³y taka opcjê i wtedy
cashback 1 %. Czy kto¶ wie, ile to cholerstwo kosztuje ? Na ich
stronie nie widzê info...

Data: 2009-11-08 08:54:49
Autor: Homzik
Nieobowi±zkowe ubezpieczenie KK alior
podobo 0.25% zad³u¿enia, co dawa³oby 0.75% cashback (1% - 0.25%) czyli
wypada³oby lepiej ni¿ wersja 0.5% bez ubezpieczenia.

Data: 2009-11-08 09:19:42
Autor: szczurwa
On 8 Lis, 17:54, Homzik <hom...@gmail.com> wrote:
podobo 0.25% zad³u¿enia, co dawa³oby 0.75% cashback (1% - 0.25%) czyli
wypada³oby lepiej ni¿ wersja 0.5% bez ubezpieczenia.

Ale z kolei przy przelewach z karty dostajesz w ³eb o te 0,25 %..;-)

Data: 2009-11-08 09:57:26
Autor: Homzik
Nieobowi±zkowe ubezpieczenie KK alior
Ale z kolei przy przelewach z karty dostajesz w ³eb o te 0,25 %..;-)

No tak, ale mimo wszystko to jedna z lepszych ofert, choæ ja raczej
zdecydujê siê na co¶ innego, kiedy¶ stara³em siê o kartê Aliora 2 razy
i mi nie dali, wiêc na gorszych warunkach braæ nie bêdê.

Data: 2009-11-08 19:59:08
Autor: Ra
Homzik pisze:
Ale z kolei przy przelewach z karty dostajesz w ³eb o te 0,25 %..;-)

No tak, ale mimo wszystko to jedna z lepszych ofert,

jest dobra ale dopóki nie korzysta siê z kredytu poza okresem bezodsetkowym, a jak wiadomo s± takie osoby, a szcz. w takim hscb  bo dawali karty ka¿demu

choæ ja raczej
zdecydujê siê na co¶ innego, kiedy¶ stara³em siê o kartê Aliora 2 razy
i mi nie dali, wiêc na gorszych warunkach braæ nie bêdê.
¶mieszne jest ¿e przy swoich super restrykcyjnych procedurach przygarneli du¿o kredytów z hscb i kk zdaje siê te¿ konwertuj± na swoje
St±d te¿ pewnie zmiana %

Data: 2009-11-08 20:08:26
Autor: MarekZ
Nieobowi±zkowe ubezpieczenie KK alior
U¿ytkownik "Ra" <aa@aa.com> napisa³ w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:hd746p$ok3$1@node2.news.atman.pl...

jest dobra ale dopóki nie korzysta siê z kredytu poza okresem bezodsetkowym, a jak wiadomo s± takie osoby, a szcz. w takim hscb  bo dawali karty ka¿demu

O nie nie, w HSBC wcale tak natrêtnie nie rozdawali kart a i limitami nie szafowali. Natrêtnie to mogli co najwy¿ej nak³aniaæ do wype³niania wniosków.

Data: 2009-11-08 21:04:27
Autor: RobertS
Nieobowi±zkowe ubezpieczenie KK alior

jest dobra ale dopóki nie korzysta siê z kredytu poza okresem bezodsetkowym, a jak wiadomo s± takie osoby, a szcz. w takim hscb  bo dawali karty ka¿demu

i nie zapomina o sp³acie kwoty min. - licz± sobie 45 z³ ;-/

RobertS

Data: 2009-11-08 12:27:57
Autor: mucher
On Nov 8, 9:04 pm, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:
> [...]
> dawali karty ka¿demu

i nie zapomina o sp³acie kwoty min. - licz± sobie 45 z³ ;-/

Ale nie zawsze - mnie raz uda³o siê spó¼niæ o dwa dni (tak to bywa jak
dzieñ sp³aty wypada w weekend) - w sumie zd±¿y³bym do oddzia³u, ale
przez inne perturbacje nie uda³o mi siê dostaæ do bankomatu. W ka¿dym
razie naliczyli odsetki - ale tej op³aty na szczê¶cie nie naliczyli.

mucher

Data: 2009-11-08 20:46:05
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
szczurwa pisze:
Ponoæ karty wydawane od 1 listopada bêd± mia³y taka opcjê i wtedy
cashback 1 %. Czy kto¶ wie, ile to cholerstwo kosztuje ? Na ich
stronie nie widzê info...

Ja w zesz³ym tygodniu podpisa³em umowê o lotniczego golda - wygl±da na
to, ¿e bêdzie 1,5% cashback i bez ¿adnych g³upich ubezpieczeñ. :-)

--
MiCHA

Nieobowi±zkowe ubezpieczenie KK alior