Nieoczekiwana "dezaktywacja" programu

Data: 2013-06-10 16:35:30
Autor: \(c\)RaSz
Nieoczekiwana "dezaktywacja" programu
Od pewnego czasu nęka mnie dziwne zachowanie mojego PC-ta. A oto szczegóły:

Mam - jak to się zwykle robi - uruchomione kilka programów. A w danym
momencie używam, dajmy na to - Worda, klepiąc sobie w klawisze. Aż tu nagle
następuje - samo z siebie - jego dezaktywowanie: znaki przestają się
pojawiać na ekranie, a zamiast tego słyszę (jakiś-tam) dźwięk, wskazujący
zdaje się, iż program (obecnie aktywny) - nie wie jak zinterpretować
wciśnięty przeze mnie klawisz. Najeżdżam myszą na pasek zadań, i widzę, iż
"teraz-aktywny" - jest nadal Word. Myślałem, iż to może jakiś wirus,
ściągnąłem więc najnowszą bazę do mojego Kasperskiego - ale nic nie wykrywa.

Te objawy zaczęły mnie prześladować po zainstalowaniu w moim leciwym PC-cie
modułu Wi-Fi chińskiej firmy TP-LINK.

Czy ktoś się z czyś takim kiedyś zetknął, i może zna lekarstwo na ową
tajemniczą przypadłość?

Data: 2013-06-10 20:05:28
Autor: qwerty
Użytkownik "(c)RaSz"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:51b5e430$0$1252$65785112@news.neostrada.pl...
Czy ktoś się z czyś takim kiedyś zetknął, i może zna lekarstwo na ową
tajemniczą przypadłość?

Zmień zasilacz.
A tak na poważnie. Zainstaluj jakiś program do nagrywania pulpitu - na laptopie co kilka godzin podobne efekty dawał pewna usługa (po jej wyłączeniu wszystko ok).

Data: 2013-06-11 13:56:31
Autor: \(c\)RaSz
Nieoczekiwana "dezaktywacja" programu

:
: Zmień zasilacz.
: A tak na poważnie. Zainstaluj jakiś program do nagrywania pulpitu
:

Nagrywanie PULPITU? Nie chwytam jakoś... Zasilacz? - tym bardziej.
wpuszczasz mnie do wody?

Data: 2013-06-14 09:50:13
Autor: Dominik & Co
Dnia 11.06.2013 (c)RaSz <NO_SPAM_barra6@poczta.onet.pl> napisał/a:

Nagrywanie PULPITU? Nie chwytam jakoś... Zasilacz? - tym bardziej.
wpuszczasz mnie do wody?

Nie, zachęca do przeczytania opisu grupy.

--
Dominik & kąpany (via slrn)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

Data: 2013-06-11 07:12:50
Autor: januszek
Nieoczekiwana "dezaktywacja" programu
(c)RaSz napisa?(a):

Czy ktoś się z czyś takim kiedyś zetknął, i może zna lekarstwo na ową
tajemniczą przypadłość?

Zgadzam sie, ze to moze byc problem z zasilaczem ;)

j.

--
"Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

Nieoczekiwana "dezaktywacja" programu