Nieoczekiwana zapłata

Data: 2010-11-10 12:27:23
Autor: Gotfryd Smolik news
Nieoczekiwana zapłata
On Wed, 10 Nov 2010, tomek wrote:

Dostałem od klienta nieoczekiwaną zapłatę za "szybką" konsultację za którą nie ustalaliśmy żadnej płatności - po prostu szybka rozmowa, thank you i do widzenia.

I nagle, po dwóch tygodniach przychodzi zapłata - a ja nie wiem co mam z tym zrobić :-)

Faktury (choćby po terminie) za tamtą konsulatację nie wystawię bo wg mnie nie było usługi podlegającej opodatkowaniu (art. 8.2 uptu),

  8.2 dotyczy nieodpłatnych świadczeń.
  Czy Ty nam sugerujesz, że na tę konsultację wystawiłeś już f-rę
wewnętrzną, czy co innego? ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-11-10 13:04:55
Autor: gonia
Nieoczekiwana zapłata
[...]

jakby wystawił f-rę wewnętrzną albo co innego, to raczej juz by opodatkował, i nie byłoby pytania
zgaduję oczywiście

Data: 2010-11-10 14:09:35
Autor: tomek
Nieoczekiwana zapłata
On 10.11.2010 12:27, Gotfryd Smolik news wrote:
[...]

Zgadza się, nieodpłatne świadczenie usług w związku z prowadzoną DG nie podlega podatkowaniu.

Czy Ty nam sugerujesz, że na tę konsultację wystawiłeś już f-rę
wewnętrzną, czy co innego? ;)

A z jakiego tytułu faktura ta wewnętrzna ?

--
Tomek

Data: 2010-11-10 14:15:11
Autor: tomek
Nieoczekiwana zapłata
On 10.11.2010 14:09, tomek wrote:
[...]

Gwoli uzupełnienia - w PIT też nie było przychodu bo nie było kwoty należnej (pomijam potencjlany przychód u klienta :))

Oczywiście sprawa jest z gatunku absurdalnych, tyle że dostałem ten nieoczekiwany przelew z konkretnym opisem za co  :-)

--
Tomek

Data: 2010-11-10 15:36:10
Autor: Kotlet
Nieoczekiwana zapłata
W dniu 2010-11-10 14:15, tomek pisze:
On Wed, 10 Nov 2010, tomek wrote:

i donos do US za brak faktury :)

http://program.do.prowadzenia.ksiegi.dumpingowiec.pl/
http://program.ryczalt.ewidencjonowany.dumpingowiec.pl/

Data: 2010-11-10 16:10:21
Autor: tomek
Nieoczekiwana zapłata
On 10.11.2010 15:36, Kotlet wrote:
W dniu 2010-11-10 14:15, tomek pisze:
On Wed, 10 Nov 2010, tomek wrote:

i donos do US za brak faktury :)

Ty doniesiesz?

--
Tomek

Data: 2010-11-11 16:03:36
Autor: Kotlet
Nieoczekiwana zapłata
W dniu 2010-11-10 16:10, tomek pisze:
On 10.11.2010 15:36, Kotlet wrote:
W dniu 2010-11-10 14:15, tomek pisze:
On Wed, 10 Nov 2010, tomek wrote:

i donos do US za brak faktury :)

Ty doniesiesz?

nie, ten co Ci wyslal przelew :)

Data: 2010-11-11 17:42:21
Autor: tomek
Nieoczekiwana zapłata
On 11.11.2010 16:03, Kotlet wrote:
[...]

A gdzie doniesie i po co ?

--
Tomek

Data: 2010-11-14 10:29:59
Autor: J.F.
Nieoczekiwana zapłata
On Wed, 10 Nov 2010 14:15:11 +0100,  tomek wrote:
Oczywiście sprawa jest z gatunku absurdalnych, tyle że dostałem ten nieoczekiwany przelew z konkretnym opisem za co  :-)

I data tez tam jest ? Ktos chce cie wkopac ? a) zadzwonic, spytac jaka chce fakture, wystawic.
b) zwrocic pieniadze z adnotacja "nienalezne" J.

Nieoczekiwana zapłata