Nieodbieranie połaczenia mimo to słyszę co mówi±?

Data: 2012-07-20 09:58:47
Autor: J.F
Nieodbieranie połaczenia mimo to słyszę co mówi±?
Użytkownik "Amir"  napisał w wiadomości grup
Juz kilka razy miałem sytuację, dzwoni do mnie telefon nie odbieram bo nie mogę, w przerwach dzwonienia słysze
wyraĽnie co mówi rozmówca z drugiej strony, jak to możliwe?

Medycyna zna takie przypadki, ale to sie daje leczyc :-)

A powazniej ... dzwoniacy kanal foniczny ma otwarty, bo trzeba mu przeciez muzyczke na czekanie puscic.
Odbiorca ... raczej nie, poki nie zaakceptuje polaczenia, ale przeciez zaakceptowales.

Moze twoj telefon wariuje i nadal gra muzyczke, moze "centrala" operatora wariuje, polaczenie zestawia, ale sygnalu/muzyczki dzwonienia nie wylacza.

Kiedys w USA to dzialalo i bylo podstawa do ktoregos z kolorowych pudelek, ale dawno bylo, nie w europie, nie w komorkach.

J.

Data: 2012-07-22 11:28:26
Autor: Amir
[...]

Grania na czekanie nie ma ani jedna, ani druga strona,
połaczenia nie zaakceptowalem, po prostu dzwonił sobie telefon i nie był dotykany :)
po chwili wyciszyłem dzwięk aby wyraźniej słyszeć co tam mówią z drugiej strony,
pozdrawiam

Nieodbieranie połaczenia mimo to słyszę co mówi±?