Nieodbieranie połaczenia mimo to słyszę co mówią?

Data: 2012-07-20 10:04:59
Autor: Ghost
Nieodbieranie połaczenia mimo to słyszę co mówią?

Użytkownik "Amir" <didotomSPAM@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jub11d$n2h$1inews.gazeta.pl...

Juz kilka razy miałem sytuację, dzwoni do mnie telefon nie odbieram bo nie mogę, w przerwach dzwonienia słysze
wyraźnie co mówi rozmówca z drugiej strony, jak to możliwe?

dokładnie miałem tę sytuację juz 3 raz, ma to miejsce w sieci play, jaki rok temu chyba w sieci era gsm miałem podobną sytuację.

trzeba uważać co się mówi, akurat miałem okazję slyszec niemiłe słowa nie do mnie ale było wesoło:)

Pewnie za kazdym razem dzwonili z pokoju obok. To wersja dla Ciebie optymistyczna. Druga niestety oznacza jakas dolegliwosc.

Nieodbieranie połaczenia mimo to słyszę co mówią?