Nieodbieranie połaczenia mimo to słyszę co mówią?

Data: 2012-07-20 18:27:48
Autor: ToMasz
Nieodbieranie połaczenia mimo to słyszę co mówią?
W dniu 20.07.2012 09:23, Amir pisze:
Juz kilka razy miałem sytuację, dzwoni do mnie telefon nie odbieram bo nie
mogę, w przerwach dzwonienia słysze
wyraźnie co mówi rozmówca z drugiej strony, jak to możliwe?

dokładnie miałem tę sytuację juz 3 raz, ma to miejsce w sieci play, jaki rok
temu chyba w sieci era gsm miałem podobną sytuację.

trzeba uważać co się mówi, akurat miałem okazję slyszec niemiłe słowa nie do
mnie ale było wesoło:)

to co opisujesz, było sprzedawane na allegro jako "usługa" działająca zresztą tylko z określonymi modelami telefonów. Nie wiem czy to był bajer, (przecież to standard allegro) czy też prawda. napisz jaki masz telefon.
ToMasz

Data: 2012-07-22 11:26:50
Autor: Amir
[...]

Ani jedna ani druga strona nie ma grania na czekanie,
jak wczesniej wspomnialem kilka razy sie przytrafilo tak, i na roznych telefonach.

teraz mam HTC desire z romm MIUI wczesniej to samo było na nokia e52.

siec play na chwilę obecną.

pozdrawiam

Nieodbieranie połaczenia mimo to słyszę co mówią?