Nieodebrany PIT 11

Data: 2012-04-14 17:58:53
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Nieodebrany PIT 11
Witam,

wysłałem 23.02.2012 PIT-11 listem poleconym do gościa, który u mnie robił na Umowie-Zleceniu. Niestety w piątek list wrócił do mnie z pieczątkami o awizowaniu 29.02 i 7.03. Słowem, gość go nie dostał/odebrał.

Czy ja jestem jakoś winny niedostarczenia PIT-11 w terminie? Ja mam potwierdzenie nadania poleconego oraz informację o awizowaniu 29.02, czyli przed końcem lutego PIT-11 był potencjalnie u niego.

Co teraz robić? Zapomnieć o sprawie, czy ponawiać próby dostarczenia PIT-11?

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2012-04-15 07:14:17
Autor: fct159
Nieodebrany PIT 11
wysłałem 23.02.2012 PIT-11 listem poleconym do gościa, który u mnie
robił na Umowie-Zleceniu. Niestety w piątek list wrócił do mnie z
pieczątkami o awizowaniu 29.02 i 7.03. Słowem, gość go nie dostał/odebrał.

moze najprosciej sprobowac odszukac telefon goscia i zadzwonic?

Data: 2012-04-15 14:47:56
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Nieodebrany PIT 11
W dniu 15.04.2012 07:14, fct159 pisze:
[...]

Ale nie mam wehikułu czasu.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2012-04-15 14:51:42
Autor: Piotrek
Nieodebrany PIT 11
On 2012-04-15 14:47, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
W dniu 15.04.2012 07:14, fct159 pisze:

moze najprosciej sprobowac odszukac telefon goscia i zadzwonic?

Ale nie mam wehikułu czasu.

Hint: Do zadzwonienia jest potrzebny telefon, nie wehikuł czasu ;-)

Piotrek

Data: 2012-04-15 16:08:25
Autor: fct159
Nieodebrany PIT 11

moze najprosciej sprobowac odszukac telefon goscia i zadzwonic?

Ale nie mam wehikułu czasu.

Hint: Do zadzwonienia jest potrzebny telefon, nie wehikuł czasu ;-)

Kolega pewnie ma na mysli, ze minal juz termin na dostarczenie tego dokumentu.

Data: 2012-04-15 16:16:05
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
Nieodebrany PIT 11
W dniu 15.04.2012 16:08, fct159 pisze:
Kolega pewnie ma na mysli, ze minal juz termin na dostarczenie tego
dokumentu.

Ano właśnie.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Data: 2012-04-15 16:20:25
Autor: tomek
Nieodebrany PIT 11
W dniu 15.04.2012 16:08, fct159 pisze:
Kolega pewnie ma na mysli, ze minal juz termin na dostarczenie tego
dokumentu.

Ano właśnie.

Hint: oprócz telefonu jest też instytucja czynnego żalu ;)

Tomek

Data: 2012-04-21 18:56:15
Autor: gonia
Nieodebrany PIT 11
W dniu 2012-04-15 16:20, tomek pisze:
[...]

kierowana w tym wypadku do......????;-)

Data: 2012-04-15 16:26:07
Autor: Wojciech Bancer
Nieodebrany PIT 11
On 2012-04-14, Przemys³aw Adam ¦miejek <niechce@spamu.pl> wrote:

[...]

wys³a³em 23.02.2012 PIT-11 listem poleconym do go¶cia, który u mnie robi³ na Umowie-Zleceniu. Niestety w pi±tek list wróci³ do mnie z piecz±tkami o awizowaniu 29.02 i 7.03. S³owem, go¶æ go nie dosta³/odebra³.

http://www.e-podatnik.pl/artykul/doradca_podatnika/11590/Nieodebrany_PIT_11.html

--
Wojciech Bañcer
proteus@post.pl