Nieodpłatne użyczenie a przychód

Data: 2009-05-11 11:27:13
Autor: Roman Maternik
Nieodpłatne użyczenie a przychód
Witam
w planowanej działalności gospodarczej zamierzam korzystać z lokalu użyczonego mi nieodpłatnie przez członka rodziny (I grupa podatkowa), czy po mojej stronie powstanie przychód do opodakowania? Pytam, bo zdaje się od stycznia 2009 były zmiany przepisów w tej kwestii, jak wygląda to aktualnie?

Data: 2009-05-11 11:41:04
Autor: tomasz karśnicki
Roman Maternik pisze:
[...]

Do tej pory było cały czas, że lokal udostępniony przez członków rodziny nie powodował przychodu, ale nakłady ponoszone na ten lokal nie stanowiły kosztów. Jeśli nie dowiesz się nic o zmianach do południa, to wieczorem spytam księgową.
tomasz

Data: 2009-05-12 14:48:38
Autor: Roman Maternik
Użytkownik "tomasz karśnicki" <tomaszkarsnicki@wp.pl> napisał w wiadomości news:gu8rrl$mc7$1news.wp.pl...
Roman Maternik pisze:

[...]

Dzięki, udało się dowiedzieć czegoś więcej? będę wdzięczny za info.

R.

Nieodpłatne użyczenie a przychód