Nieodpowiedzialność Maxia Kolonko

Data: 2016-06-20 11:18:29
Autor: pinokio
Nieodpowiedzialność Maxia Kolonko
Max Kolonko wzywa do rewizji granic - chce przyłączyć do Polski Lwów i Wilno. "Niech nie budzi demonów"

http://natemat.pl/85117,max-kolonko-wzywa-do-rewizji-granic-chce-przylaczyc-do-polski-lwow-i-wilno-niech-nie-budzi-demonow

Pytanie - czyim agentem jest Max-Kolonko? Nigdy nie miałem do niego zaufania.

Data: 2016-06-20 11:19:23
Autor: pinokio
W dniu 20.06.2016 o 11:18, pinokio pisze:
[...]

Kolonko to (nie)pożyteczny idiota czy agent?

Data: 2016-06-21 03:13:38
Autor: stevep
W dniu .06.2016 o 11:18 pinokio <pinokio@nie.adres.pl> pisze:

[...]

Pewnie płatnego informatora Luśni od Macierewicza.

--
stevep

Nieodpowiedzialność Maxia Kolonko