Nieodrodna córeczka tatusia, której "zdrowie psychiczne najwyra?niej szwankuje".

Data: 2011-02-15 14:58:29
Autor: Przemysław Warzywny
Nieodrodna córeczka tatusia, której "zdrowie psychiczne najwyra?niej szwankuje".
Marta Kaczyńska stwierdziła, że "ludzie z PJN nie mają prawa do dziedzictwa po prezydencie". Na reakcję nie trzeba było długo czekać. Paweł Poncyljusz Z PJN stwierdził, że córce prezydenckiej pary "zdrowie psychiczne najwyraźniej szwankuje".

"Aż się nie chce komentować takich bredni Marty Kaczyńskiej, której zdrowie

psychiczne najwyraźniej szwankuje" - powiedział "Super Expressowi Paweł Poncyljusz.

Posła wzburzyły słowa Marty Kaczyńskiej, która w rozmowie

z tygodnikiem "Uważam Rze" powiedziała m.in. iż wiele osób ze sztabu wyborczego faktycznie nie chciało zwycięstwa Jarosława Kaczyńskiego. "W sztabie były osoby, które w żaden sposób nie podzielały poglądów Kaczyńskiego, a dziś odnajdują się w środowisku PJN" - wskazała córka prezydenckiej pary.

Zdaniem Marty Kaczyńskiej, powstanie PJN może być częścią większego projektu politycznego, którego celem było rozbicie PiS. "Interesuję się Rosją, literaturą i polityką rosyjską

.. I tam, w państwie Putina, są takie partie niby-opozycyjne. Ktoś u nas chyba doszedł do wniosku
, że może i u nas warto coś takiego stworzyć?" - mówiła Kaczyńska.

Jednocześnie odmawiła członkom

PJN prawa do dziedzictwa po Lechu Kaczyńskim. "Jeśli już powołują się na mojego tatę, to powinni wiedzieć, że nigdy by nie stanął przeciw bratu, że wspólnie prowadzili projekt polityczny zarówno w dobrych, jak i złych czasach
" - przekonywała córka prezydenckiej pary.

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/322231,poncyljusz-o-kaczynskiej-szwankuje-jej-zdrowie-psychiczne.html

Przemek

--

"Rozumiem żal PiS, że czuje się bardzo ograniczone i - by tak rzec - zubożone przed wyborami z powodu zakazu, bo przecież w najtęższych głowach PiSowskiego PR z pewnością już powstały spoty wyborcze ze szczątkami samolotu w Smoleńsku."

Magdalena Środa

Data: 2011-02-15 06:34:19
Autor: D.J.MC Donald Musk
Nieodrodna córeczka tatusia, której "zdrowie psychiczne najwyra?niej szwankuje".
On 15 Lut, 14:58, PrzemysĹ aw Warzywny <Brońmy RP przed pisem@...pl>
wrote:
[...]

Najwyrazniej wrodzone chamstwo i geny kalmucko SSmanskie juz wam w
glowie pomieszaly.
Od kiedy to pani Marta ma zakaz wypowiadania sie na tematy jakie chce
w Polsce czy gdziekolwiek indziej?
Ja wiem, ze na kursach organizowanych przez kiszczaka w Moskwie was
tego kalecki nie nauczyli, znaczy kultury i skromnosci a jedynie
czyszczenia nagana i donoszenia na kolegow i czlonkow rodziny...
Trudno...

Data: 2011-02-15 15:52:05
Autor: Przemysław Warzywny

wrote:
[...]

Spytaj Poncyliusza katobolszewiku. To do niedawna prominentny polityk picu

Ja wiem, ze na kursach organizowanych przez kiszczaka w Moskwie...

Wiesz bo bywałeś.

 Przemek

Data: 2011-02-15 15:52:23
Autor: obserwator
Przemysław Warzywny <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):
Spytaj Poncyliusza katobolszewiku. To do niedawna prominentny polityk picu

prominentny polityk PO, Schetyna tez zaczyna atakowac Tuska.

Jakies wnioski?

Data: 2011-02-15 18:59:56
Autor: Przemysław Warzywny

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ije7fn$fdj$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jakieś przykłady?

Przemek

Data: 2011-02-15 18:18:24
Autor: obserwator
Nieodrodna córeczka tatusia, której

> prominentny polityk PO, Schetyna tez zaczyna atakowac Tuska.

> Jakies wnioski?

Jakieś przykłady?

a google masz? wrzuc haslo tusk - schetyna, otrzymasz informaje, a potem
napisz wnioski ze swoich, wlasnych przemyslen, a nie podyktowanych przez GW
lub inna polskojezyczna gadzinowke.

Data: 2011-02-15 10:28:56
Autor: D.J.MC Donald Musk
On 15 Lut, 19:18, " obserwator" <darz_...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

> [...]

napisz wnioski ze swoich, wlasnych przemyslen, a nie podyktowanych przez GW

nie wymagaj od niego za wiele...
moze mu jutro w GWnie napisza co ma odpowiedziec...
to odpowie...

Data: 2011-02-15 18:32:54
Autor: obserwator
D.J.MC Donald Musk <rymplum@gmail.com> napisał(a):
nie wymagaj od niego za wiele...
moze mu jutro w GWnie napisza co ma odpowiedziec...
to odpowie...

ja od niego nie wymagam, tylko chce pokazac jakimi prymitywnymi, chamskimi metodami zwolennicy PO czy SLD piora mozgi spoleczenstwu.

Data: 2011-02-15 19:24:18
Autor: Przemysław Warzywny

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ijeg1g$g9j$1inews.gazeta.pl...

> [...]

napisz wnioski ze swoich, wlasnych przemyslen, a nie podyktowanych przez GW

Jeśli uważasz, że ja mam ci dostarczać dowodów na twoją paranoiczną tezę to jesteś w błędzie. Albo potrafisz podtrzymać to co napisałeś, albo dajesz dowód na konfabulację.

 Przemek

Data: 2011-02-15 18:30:12
Autor: obserwator
Voila, halo Marek Czaplicki - mamy kolejny przyklad kultury

..dyskusji w wykonaniu zwolennika PO:

> [...]

Jeśli uważasz, że ja mam ci dostarczać dowodów na twoją paranoiczną tezę to jesteś w błędzie. Albo potrafisz podtrzymać to co napisałeś, albo dajesz dowód na konfabulację.

 Panie Marku Czapliski, prosze o komentarz.

Data: 2011-02-15 21:18:10
Autor: Przemysław Warzywny
Użytkownik " obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ijegnk$iu4$1inews.gazeta.pl...

> [...]

dowód na konfabulację.

Panie Marku Czapliski, prosze o komentarz.

Tak jak myślałem, trzeba dać przykład, to "panie Marku".... o błędzie w nazwisku nie wspomnę. Chciałeś żebym poszukał czegoś, czego nie jesteś w stanie zacytować. Jesteś żałosny, a wczoraj pisałeś coś o dorosłości.

Przemek

Data: 2011-02-15 09:23:31
Autor: Bruner
Nieodrodna córeczka tatusia, której "zdrowie psychiczne najwyra?niej szwankuje".
co ona pierdoli jakie dziedzictwo, PJN dlatego sie odcieli od PISu aby z daleka a sie trzymac tego dziedzictwa.

bo ani nie ma sie czym pochwalic ani byc z czego dumnym

Data: 2011-02-15 14:50:13
Autor: obserwator
Bruner <bruner@bruner.bruner> napisał(a):
co ona pierdoli jakie dziedzictwo, PJN dlatego sie odcieli od PISu aby z daleka a sie trzymac tego dziedzictwa.

a pan, panie bruner, oczywiscie nie pierdoli, tylko bardzo madrze sie wypowiada?

bo ani nie ma sie czym pochwalic ani byc z czego dumnym

... i jest pan, panie bruner chyba z siebie dumny?

Data: 2011-02-15 16:48:17
Autor: Polok Prawdziwy
Nieodrodna córeczka tatusia, której

- śmierdonco pierdzis ŁOBSRYWATOżE...!

Data: 2011-02-15 16:50:01
Autor: u2
W dniu 2011-02-15 16:48, Polok Prawdziwy pisze:
- śmierdonco pierdzis ŁOBSRYWATOżE...!

Jak śmierdzi to wyjdź ze swojego chlewa, gdzie uprawiasz seks ze swoją
kozą :)

Data: 2011-02-15 15:54:34
Autor: obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-02-15 16:48, Polok Prawdziwy pisze:
> - śmierdonco pierdzis ŁOBSRYWATOżE...!

Jak śmierdzi to wyjdź ze swojego chlewa, gdzie uprawiasz seks ze swoją
kozą :)

to umyslowo uposledzony, zwolennik PO lub SLD. Potrzebuje wyraznie psychiatry.
Ja go nie czytam i innym seredecznie radze nie zwracac na niego uwagi.

Data: 2011-02-15 17:10:49
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w wtorek 15 luty 2011 16:54 :
to umyslowo uposledzony, zwolennik PO lub SLD. Potrzebuje wyraznie
psychiatry. Ja go nie czytam i innym seredecznie radze nie zwracac na
niego uwagi.
Dlatego uważamy za niedopuszczalne:
....Wypowiedzi przypisujące choroby psychiczne, wmawianie nienawiści i działania z niskich pobudek;
http://deklaracjalodzka.pl/
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-15 16:36:10
Autor: obserwator
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]

Dlatego uważamy za niedopuszczalne:
....Wypowiedzi przypisujące choroby psychiczne, wmawianie nienawiści i działania z niskich pobudek;

ja tez uwazam za nie dopuszczalne, ale skoro przeciwnik nie zamierza
respektowac tych apeli, to ja musze sie niestety dostosowac do sytuacji.

Uwagi prosze kierowac wiec w zupelnie innym kierunku i edukowac bydlo ale we
wlasnej zgrodzie.

Data: 2011-02-15 17:38:27
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w wtorek 15 luty 2011 17:36 :
[...]
to prowadzi tylko do eskalacji nienawiści i nie jest długofalowym rozwiązaniem.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-15 17:00:53
Autor: obserwator
> [...]

> we wlasnej zgrodzie.

to prowadzi tylko do eskalacji nienawiści i nie jest długofalowym rozwiązaniem.

skoro rozumiesz tak jednostronnie, to edukuj tych co powinienes. A teraz sprobuj wyedukowac poloka prawdziwego, MH. brunera, cyca aka
robertabiga, jakse, lorna, tzva, bokuna, zahira wielu nickow, herska, zennona.
warzywnego, grzegorzaZ czy jeszcze jakiegos innego kulturalnego inaczej
osobnika udzielajacego sie na tej grupie.

Z przyjemnoscia poobserwuje jak ci idzie:)

Data: 2011-02-15 18:13:44
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w wtorek 15 luty 2011 18:00 :
[...]

przeczytaj mój poniższy post, a potem mów kogo mam jeszcze edukować. co do Twoich stwierdzeń. uważam że masz silny instynkt społeczny, wg mnie za silny. zrobisz coś, podporządkujesz się jakimś słowom wtedy gdy uczynią to inni. co do zmieniania świata. zmienianie świata najlepiej jest zacząć od siebie samego.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-15 17:21:41
Autor: obserwator
Nieodrodna córeczka tatusia, której
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):  zmienianie świata najlepiej jest zacząć od
siebie samego.

zacznij wiec od siebie:)

Data: 2011-02-15 18:38:22
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w wtorek 15 luty 2011 18:21 :

Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

 zmienianie świata najlepiej jest zacząć od
siebie samego.

zacznij wiec od siebie:)

przeczytałeś o panu Poncyliuszu. nie? to w skrócie. pan Paweł Poncyliusz pomawia córkę nieżyjącego prezydenta o to, że zdrowie psychiczne jej szwankuje. jednocześnie ten sam pan pozwalał sobie powoływać się na deklarację łódzką wtedy gdy było to dla niego wygodne.
jak Ty wymagasz od jednego aby zaczął edukować innych? a właściwie dlaczego ja mam edukować. czy wyobrażasz sobie dyskusję ze zgadzającymi się ludźmi. a tak w ogóle to skoro dla ciebie dyskusja jest walką, używasz słów "przeciwnik". to jak podczas walki można kogokolwiek edukować? dla mnie grupa dyskusyjna jest grupą dyskusyjną nie polem bitwy.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-15 18:09:11
Autor: obserwator
[...]

Przeczytalem. Ty masz powazna wade, ktora polega na wmawianiu swoim adersarzom
pewnych podejrzen. Teraz juz podejrzewasz, ze nie przeczytalem tego co
napisales o Poncyliuszu. Nie lepiej najpierw zapytac?

Poncyliusz sie kompromituje. Skompromitowal sie juz duzo wczesniej, a nie
tylko teraz. Facet jest marnym politykiem i ma zbyt gietki kregoslup. Dobrze sie stalo, ze opuscil PiS.
jak Ty wymagasz od jednego aby zaczął edukować innych?

ale mnie probujesz edukowac, zamieszczajac edukacyjny tekst akurat w watku w
ktorym umyslowo uposledzony cham, grasujacy po tej grupie, wlasnie mnie
zatakowal ponizej pasa.

Dlaczego jemu nie zwracasz uwagi? Dlaczego nie zwracasz uwagi np.Warzywnemu czy zennonowi, czy cycowi ktorzy
notorycznie atakuja Kaczynskiego i jego rodzine, zarzucajac im chorobe umyslowa?

Juz tu tlumaczylem takiemu jednemu pokornemu swietemu (pit sie nazywa), ktory
kulture chce zaprowadzic na tej grupie, ale w sposob podobny do twojego, ktory
to sposob jest kompletnie absurdalny.

Na tej grupie pisza takze chamy, ktore na argumenty merytoryczne odpowiadaja wlasnie chamstwem. Na chamstwo w sieci jest tylko jedna metoda i kultura tego sie nie pokona, bo
cham na zadne argumenty merytoryczne nie reaguje.

Cham, rozumie tylko jezyk swoj czyli jezyk chamski.

Ty piszac do mnie tego typu teksty, stajesz sie cichym obranca chama.

Czyli sam stajesz sie w ten sposob poplecznikiem chamskiego chama bo mimo, ze
mozesz temu zapobiec zwracajac uwage tym chamom ktorych w poprzednim poscie
wymienilem, ty tego nie robisz, bo sie ich boisz.

Mnie sie nie boisz, bo czujesz, ze tak naprawde az takim chamem nie jestem,
wiec probujesz mnie edukowac, a nie ewidentnych chamow na tej grupie.

Chamstwo nie tylko polega na uzywaniu wulgarnych i obrazliwych slow. Chamstwo ma rozne formy i moze np.polegac np. na zamieszcaniu klamliwych,
oszczerczych, insynuacyjnych tekstow lub komentarzy oraz na tendencyjnym
zwracaniu uwagi komus, kogo chce sie po prostu wyeliminowac z dyskusji,
poprzez wmawianie mu cech ktorych ten ktos nie posiada, ale ktore mu po
chamsku przypisujemy.(ten ostatni przyklad, to wlasnie twoja specjalnosc).

Reasumujac,  proponuje zaczac od siebie i sie nie wymadrzac, aby nie robic z
siebie pajaca.

Mozesz tez dac mnie do kF.

Data: 2011-02-15 19:56:16
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w wtorek 15 luty 2011 19:09 :

ale mnie probujesz edukowac, zamieszczajac edukacyjny tekst akurat w watku
w ktorym umyslowo uposledzony cham, grasujacy po tej grupie, wlasnie mnie
zatakowal ponizej pasa.
a oto słowa po których Ciebie "zaatakowano poniżej pasa"
a pan, panie bruner, oczywiscie nie pierdoli, tylko bardzo madrze sie wypowiada?
powiedz czego miałem "bronić". jak ty popisujesz się znajomością kuchennej łaciny to wszystko w porządku? ty dałeś sobie prawo do oceniania innych, używania słów które uważasz za stosowne itd... a jak ktoś na ciebie trochę najedzie to od razu: prowokator, dezinformator, postkomuna, psychiczny itd... :-)
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-15 19:12:11
Autor: obserwator
> [...]

a oto słowa po których Ciebie "zaatakowano poniżej pasa"

> a pan, panie bruner, oczywiscie nie pierdoli, tylko bardzo madrze sie >wypowiada?

Dlaczego wyciales caly kontekst i nie przytoczyles postu brunera?
Czlowieku glupio manipulujesz cudzym tekstem, bo ja uzylem tylko slow ktore
byly w tekscie brunera, ktory tylko w ten sposob tutaj sie wypowiada o
Kaczynskim lub zwolenikach PiS.

[...]

Przeciez to ty sobie dales prawo do oceniania przeciwnikow PO i jeszcze
insynuujesz ?

Tak wlasnie dziala prowokator.

Data: 2011-02-15 19:22:15
Autor: obserwator
MAREK CZPLICKI - prosze o komentarz do tego chamskiego

..tytulu postu rozpoczynajacego ten watek, voila:

*Nieodrodna córeczka tatusia, której "zdrowie psychiczne najwyraźniej
szwankuje".* Co to w ogole jest panie kulturalny Marku Czaplicki?

Data: 2011-02-15 20:28:30
Autor: Marek Czaplicki
 obserwator pisze na pl.soc.polityka, w wtorek 15 luty 2011 20:12 :
[...]
wczoraj napisałeś, że ja piszę na grupie w kilku ludzi, lub ludzie niektórzy na grupie piszą tak jak ja. teraz przyznajesz, ze pisałeś tak jak bruner tylko z innej pozycji. pozycji zwolennika PiS. czy mam przez to rozumieć, ze zwolennikom PiS wolno to czego maluczkim zwolennikom PO nie wolno?
[...]
mam pytanie. czy jak ktoś mówi z jakich ludzi częściowo grupa się składa to tylko taki post, czy ocena?
ja oceniam przeciwników PO? powiem Ci, że kiedyś po przeglądnięciu strony PiS i przeczytaniu tam, że jest możliwość poprzez formularz zamieszczony na stronie zapisania się jako sympatyk danej partii, nie omieszkałem poinformować o tym w poście na grupie zwolenników PiS. zwolenników PiS ja lubię, pracuję z nimi, nazywają mnie platformersem itd... ale fajnie się razem robi. :-)
-- -
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-02-15 20:08:36
Autor: obserwator
[...]

ty naprawde masz takie problemy ze zrozumieniem tekstow, czy tylko udajesz?
Wiec tlumacze jak dziecku:

* wczoraj to byl cyniczny zart.

* dzisiaj, zmanipulowales przytoczony tekst brunera, ktorego jezykiem sie po
prostu posluzylem, aby pokazac mu jak w lustrze chamski jezyk jego teksu.

Jesli wycinasz post w ten sposob, to to jest manipulacja, bo nie widac
kontekstu calej dyskusji, tylko jej fragment i to fragment obciazajacy inna
osobe bezpodstawnie. Tak wlasnie dzialaja manipulatorzy. Moze nie zdajesz sobie z tego sprawy, ale
to jest wlasnie nieuczciwe.

Jednoczesnie nie miales zadnych zastrzezen,bo nie zareagowales kiedy troll
Warzywny, wkleil tutaj tekst o obrazliwym i zmanipulowanym tytule. Nie zareagowale takze na chamski komentarz ktory pod tym tekstem zamiescil
najpierw bruner, a pozniej kiedy ja skomentowalem ta chamska wypowiedz brunera
na zasadzie *lustra*, to bardzo chamski ad personam post zamiescil osobnik o nicku polok prawdziwy.

Nastepnie zamiescilem komentarz na temat poloka prawdziwego, ktory jest
ewidentnie chorym czlowiekiem, bowiem normalny czlowiek tego typu tekstow jakie on tu pisze, nie zamieszcza na grupie dyskusyjnej Takie teksty moze pisac tylko ktos kto wymaga opieki psychiatrycznej.

Prosilem aby ignorowac teksty tego chorego czlowieka.

No i wlasnie wowczas pod tym moim wpisem odezwales sie ty, ze swoim
umoralniajacym komentarzem. I to uwazam za zachowanie absurdalne, bo kompletnie nie przystajace do
zaistanialej sytuacji.

> Przeciez to ty sobie dales prawo do oceniania przeciwnikow PO i jeszcze
> insynuujesz ?

mam pytanie. czy jak ktoś mówi z jakich ludzi częściowo grupa się składa to tylko taki post, czy ocena?

nie bardzo rozumiem pytanie i nie wiem o co ci chodzi.

...ale powiem ci tak:  gdybym byl zwolennikiem PO, to po tych wszytkich
aferach i dowodach swiadczacych o niesamowitej nieudolnosci oraz glupocie PO, siedzial bym cicho i wstydzilbym sie przyznac publicznie, ze ta partie
popieralem.

Dla mnie kompletnie paranoiczna wydaje sie sytuacja, kiedy ktos nadal
publicznie probuje tlumaczyc Tuska czy prezydenta Komorowskiego.

Nie potrafie tego nazwac kim sa tego typu ludzie.

[...]

... ja tez wszytkich peowcow nie potepiam, przeciez tez o tym pisalem, ale cala polityke prowadzi gora tej partii, a wlasciwie ci co ta gora steruja.

I wlasnie ta gora i ci co za nimi stoja, to ogromne zagrozenie dla calej Polski.

Data: 2011-02-15 21:16:30
Autor: Polok_prawdziwy
Nieodrodna córeczka tatusia, której
 obserwator wrote:

Eeeetam....,

- cobyś tukej nienabebloł, toi tak ŁOBSRYWOS, itak ŁOBSRYWOS....

Apotem...  łokrutnie zajeżdżo...!

Data: 2011-02-15 20:32:12
Autor: Polok_prawdziwy
Marek Czaplicki wrote:

[...]

Podług ŁOBSRYWACA, nojlepij syćkich, wture inacej myślom, łodpowiednio wyedukołować...

Nojlepij, jakimiś redykalnymi sposobami:
- łomanie kułkiem, psesłuchiwanie w wartkim nurcie żeki z kaminim u syji, podgzewanie na maluśkim stosiku, skrocanie łogowem, karcer, maluśkie sanatoryjum wypocynkowe na Sybiże, albo rehabilitacyjo zdrowotno w Łoświeńcimiu...

Data: 2011-02-15 20:45:01
Autor: u2
> [...]
Dlatego uważamy za niedopuszczalne:
...Wypowiedzi przypisujące choroby psychiczne, wmawianie nienawiści i działania z niskich pobudek;

Jasne, czerwony towarzyszu z pełobandy, waszym celem jest sianie
nienawiści i wmawianie chorób psychicznych i somatycznych, co w
konsekwencji prowadzi do mordów politycznych na waszych przeciwnikach
politycznych.

Data: 2011-02-15 21:11:27
Autor: Polok_prawdziwy
u2 wrote:

[...]

Noboto prowda jest...!!!

- psechosemantycnom chorobem nagowem twuj SEF I PSYWUDCA mo...!!!

Data: 2011-02-15 17:13:10
Autor: [ heÂŽsk ]
Nieodrodna córeczka tatusia, której "zdrowie psychiczne najwyra?niej szwankuje".
On Tue, 15 Feb 2011 14:58:29 +0100, Przemysław Warzywny <Brońmy RP
przed pisem@...pl> wrote:

Marta Kaczyńska stwierdziła, że "ludzie z PJN nie mają prawa do dziedzictwa po prezydencie".

 jasne, ze nie. prawo do dziedziczenia maja wylacznie ci,
 ktorych obejmuje ustawa o spadkach (i darowiznach).
 sierotki z fjn moga co najwyzej dziedziczyc brudne
 talerze po rosloku i zrazach zawijanaych. sklerotykom
 przypominam, ze takim specjalami czestowala ela jakubiak
 goszczacego w rodzinnym jej domu prezesa pis.

Na reakcję nie trzeba było długo czekać. Paweł Poncyljusz Z PJN stwierdził, że córce prezydenckiej pary "zdrowie psychiczne najwyraźniej szwankuje".

 pawelek jest wart DUBIENIECKIEJ i jej 2-go mezusia-gogusia.

Data: 2011-02-15 17:25:47
Autor: Marek Czaplicki
 pisze na pl.soc.polityka, w wtorek 15 luty 2011 14:58 :

[...]

rozumiem, że u pana Poncyliusza ze zdrowiem wszystko w porządku. a czy z pamięcią?
- Deklaracja łódzka wynika z pewnej potrzeby po mordzie łódzkim i wychodzi ze środowiska, które zostało najbardziej pokrzywdzone w tym ataku. Ja nie neguję dobrej woli prezydenta, ale on przesadził z tym swoim rzepraszaniem - mówił w TVN 24 Paweł Poncyljusz o sytuacji politycznej po
zabójstwie >Marka Rosiaka.
http://wiadomosci.onet.pl/raporty/napad-na-biuro-pis/poncyljusz-prezydent-
przesadzil,1,3752646,wiadomosc.html

w owej "Deklaracji Łódzkiej", na którą się pan Paweł Poncyliusz powołuje jest też coś o wmawianiu komuś chorób psychicznych.