Nieodrodna córeczka tatusia, której "zdrowie psychiczne najwyra?niej szwankuje".

Data: 2011-02-15 06:34:19
Autor: D.J.MC Donald Musk
Nieodrodna córeczka tatusia, której "zdrowie psychiczne najwyra?niej szwankuje".
On 15 Lut, 14:58, PrzemysĹ aw Warzywny <Brońmy RP przed pisem@...pl>
wrote:
Marta Kaczyńska stwierdziła, że "ludzie z PJN nie mają prawa do dziedzictwa
po prezydencie". Na reakcję nie trzeba było długo czekać. Paweł Poncyljusz Z
PJN stwierdził, że córce prezydenckiej pary "zdrowie psychiczne najwyraźniej
szwankuje".

Najwyrazniej wrodzone chamstwo i geny kalmucko SSmanskie juz wam w
glowie pomieszaly.
Od kiedy to pani Marta ma zakaz wypowiadania sie na tematy jakie chce
w Polsce czy gdziekolwiek indziej?
Ja wiem, ze na kursach organizowanych przez kiszczaka w Moskwie was
tego kalecki nie nauczyli, znaczy kultury i skromnosci a jedynie
czyszczenia nagana i donoszenia na kolegow i czlonkow rodziny...
Trudno...

Data: 2011-02-15 15:52:05
Autor: Przemysław Warzywny

wrote:
[...]

Spytaj Poncyliusza katobolszewiku. To do niedawna prominentny polityk picu

Ja wiem, ze na kursach organizowanych przez kiszczaka w Moskwie...

Wiesz bo bywałeś.

 Przemek

--

"Rozumiem żal PiS, że czuje się bardzo ograniczone i - by tak rzec - zubożone przed wyborami z powodu zakazu, bo przecież w najtęższych głowach PiSowskiego PR z pewnością już powstały spoty wyborcze ze szczątkami samolotu w Smoleńsku."

Magdalena Środa

Data: 2011-02-15 15:52:23
Autor: obserwator
Przemysław Warzywny <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):
Spytaj Poncyliusza katobolszewiku. To do niedawna prominentny polityk picu

prominentny polityk PO, Schetyna tez zaczyna atakowac Tuska.

Jakies wnioski?

Data: 2011-02-15 18:59:56
Autor: Przemysław Warzywny

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ije7fn$fdj$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jakieś przykłady?

Przemek

Data: 2011-02-15 18:18:24
Autor: obserwator
Nieodrodna córeczka tatusia, której

> prominentny polityk PO, Schetyna tez zaczyna atakowac Tuska.

> Jakies wnioski?

Jakieś przykłady?

a google masz? wrzuc haslo tusk - schetyna, otrzymasz informaje, a potem
napisz wnioski ze swoich, wlasnych przemyslen, a nie podyktowanych przez GW
lub inna polskojezyczna gadzinowke.

Data: 2011-02-15 10:28:56
Autor: D.J.MC Donald Musk
On 15 Lut, 19:18, " obserwator" <darz_...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

> [...]

napisz wnioski ze swoich, wlasnych przemyslen, a nie podyktowanych przez GW

nie wymagaj od niego za wiele...
moze mu jutro w GWnie napisza co ma odpowiedziec...
to odpowie...

Data: 2011-02-15 18:32:54
Autor: obserwator
D.J.MC Donald Musk <rymplum@gmail.com> napisał(a):
nie wymagaj od niego za wiele...
moze mu jutro w GWnie napisza co ma odpowiedziec...
to odpowie...

ja od niego nie wymagam, tylko chce pokazac jakimi prymitywnymi, chamskimi metodami zwolennicy PO czy SLD piora mozgi spoleczenstwu.

Data: 2011-02-15 19:24:18
Autor: Przemysław Warzywny

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ijeg1g$g9j$1inews.gazeta.pl...

> [...]

napisz wnioski ze swoich, wlasnych przemyslen, a nie podyktowanych przez GW

Jeśli uważasz, że ja mam ci dostarczać dowodów na twoją paranoiczną tezę to jesteś w błędzie. Albo potrafisz podtrzymać to co napisałeś, albo dajesz dowód na konfabulację.

 Przemek

Data: 2011-02-15 18:30:12
Autor: obserwator
Voila, halo Marek Czaplicki - mamy kolejny przyklad kultury

..dyskusji w wykonaniu zwolennika PO:

> [...]

Jeśli uważasz, że ja mam ci dostarczać dowodów na twoją paranoiczną tezę to jesteś w błędzie. Albo potrafisz podtrzymać to co napisałeś, albo dajesz dowód na konfabulację.

 Panie Marku Czapliski, prosze o komentarz.

Data: 2011-02-15 21:18:10
Autor: Przemysław Warzywny
Użytkownik " obserwator" <darz_bor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ijegnk$iu4$1inews.gazeta.pl...

> [...]

dowód na konfabulację.

Panie Marku Czapliski, prosze o komentarz.

Tak jak myślałem, trzeba dać przykład, to "panie Marku".... o błędzie w nazwisku nie wspomnę. Chciałeś żebym poszukał czegoś, czego nie jesteś w stanie zacytować. Jesteś żałosny, a wczoraj pisałeś coś o dorosłości.

Przemek