Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Nieograniczone namnożenie punktów wyborczych za granicą rodzi podejrzenie, że POlszewia planuje mega oszustwo wyborcze! Tfu!

Data: 2010-07-03 01:40:08
Autor: Antenka
Nieograniczone namnożenie punktów wyborczych za granicą rodzi podejrzenie, że POlszewia planuje mega oszustwo wyborcze! Tfu!
Ciekawe kto zasiądzie w takiej np. komisji wyborczej w Tokio lub na
Majorce. Czy we wspomnianych lokalach znajdą się mężowie zaufaniu?
Gwarantuję, że nie! Tfu!

Antenka

Data: 2010-07-03 15:18:50
Autor: Dirko
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:bd482652-043d-45a1-88a9-a46e0936db18d37g2000yqm.googlegroups.com...
Ciekawe kto zasiądzie w takiej np. komisji wyborczej w Tokio lub na
Majorce. Czy we wspomnianych lokalach znajdą się mężowie zaufaniu?
Gwarantuję, że nie! Tfu!
Antenka

    Leć, jeszcze zdążysz. :-)

Data: 2010-07-03 13:24:37
Autor: Antenka
On 3 Lip, 15:18, "Dirko" <jacki.di...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:bd482652-043d-45a1-88a9-a46e0936db18d37g2000yqm.googlegroups.com...

> Ciekawe kto zasiądzie w takiej np. komisji wyborczej w Tokio lub na
> Majorce. Czy we wspomnianych lokalach znajdą się mężowie zaufaniu?
> Gwarantuję, że nie! Tfu!
> Antenka

    Leć, jeszcze zdążysz. :-)

Co się wtrącasz, mały?!

Antenka

Data: 2010-07-03 15:33:55
Autor: marek czaplicki
Antenka napisał na pl.soc.polityka:

Ciekawe kto zasiądzie w takiej np. komisji wyborczej w Tokio lub na
Majorce. Czy we wspomnianych lokalach znajdą się mężowie zaufaniu?
Gwarantuję, że nie! Tfu!

Antenka
ciekawe. druga tura jeszcze się nie odbyła, a Ty już poszukujesz możliwościa
o podważeniu jej ważności?

Data: 2010-07-03 21:13:57
Autor: mkałrwan jest debilem
Nieograniczone namnożenie punktów wyborczych za granicą rodzi podejrzenie, że POlszewia planuje mega oszustwo wyborcze! Tfu!
Użytkownik "Kałtenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Czy we wspomnianych lokalach znajdą się mężowie zaufaniu?

Widziałeś się trans, z ministru Ziobru od meblów?

Przemysław Warzywny

--

"Jeśli już mamy być złośliwi, to niech ten, kto mówi o wpadkach najpierw nauczy Kaczyńskiego polskiego hymnu. O większej wpadce nie słyszałem w swoim długim życiu"

Daniel Olbrychski