Nieoznakowani na drodze Łódź <-> Olsztyn

Data: 2009-05-12 09:48:40
Autor: szwagier
Nieoznakowani na drodze Łódź <-> Olsztyn
Karol Y pisze:
Witam, czy na trasie Łódź, Piątek, Kutno, dalej 60-tką do Glinojecka i 7-ką już do celu, jeżdżą jacyś nieoznakowani?

Skoro Cie zlapali to najwyrazniej tak :D

Ostatnio w majową niedzielę jechałem i kolo 8 am w Leśniewicach (sic sześć domków na krzyż, sam mknę od dobrych paru kilometrów) wyskoczył przede mnie piaskową-metalik laguną. Wyprzedziłem i 85/50 wypadło.

Komenda Powiatowa Gostynin. Mnie tez maja na rozkladzie (91/50), jak to   policjant powiedzial "tutaj obszar zabudowany ciagnie sie przez 15 km, tylko co jakis czas tablice powtarzajace stoja.

Pytam bo za kilka dni znowu jadę, a taki cwaniak mnie całkowicie zaskoczył ;-) Półtora roku dopiero jeżdżę i tym ruchem wpadł mi pierwszy mandat.

Na "7" moze sie trafic wszystko..szczegolnie uwazaj na 200 konne Megane   jakimi jezdzi drogowka w warminsko-mazurskim. Bodaj w kolorze czarnym.

Swoją drogą, wszyscy tak zachwalają CB, a ja jakoś nie widzę żebym wtedy mi coś dało. Spory kawałek, jechałem zupełnie sam, to jak to jest?

Ja jechalem za 3 tirami, z predkoscia dostosowana do nich i co z tego, jak video jechalo za mna?

szwagier

Data: 2009-05-12 10:32:46
Autor: Mario
Nieoznakowani na drodze Łódź <-> Olsztyn

Na "7" moze sie trafic wszystko..szczegolnie uwazaj na 200 konne Megane  jakimi jezdzi drogowka w warminsko-mazurskim. Bodaj w kolorze czarnym.

dwie czarne i dwie w kolorze piaskowym.

pozdrawiam
mario

Data: 2009-05-12 11:49:06
Autor: Moon
Mario wrote:
Na "7" moze sie trafic wszystko..szczegolnie uwazaj na 200 konne
 Megane jakimi jezdzi drogowka w warminsko-mazurskim. Bodaj w
kolorze czarnym.

dwie czarne i dwie w kolorze piaskowym.

w okolicy Ełku meganka w kolorze piaskowym również szaleje - ostatnio w Prostkach widziałem zdziwionego kierowcę kiedy mu mała meganka zapaliła neony:)

moon

Data: 2009-05-12 08:57:22
Autor: lpalczynski
On 12 Maj, 11:49, "Moon" <muni...@yahoo.com> wrote:
Mario wrote:

> [...]

w okolicy Ełku meganka w kolorze piaskowym również szaleje - ostatnio w
Prostkach widziałem zdziwionego kierowcę kiedy mu mała meganka zapaliła

Piaskowa ostatnio skakala z peronu na tory - chyba jeszcze nie zdazyli
wyklepac :)

Data: 2009-05-12 18:05:15
Autor: Karol Y
Nieoznakowani na drodze Łódź <-> Olsztyn
Skoro Cie zlapali to najwyrazniej tak :D

Swoją drogą, gdy już mnie zaprosił, to dobra. Z tyłu ta zasłonka słoneczna, rzeczywiście zlewa się z tym ekranikiem, ale będą już w środku, nie wiem jak mogłem nie zauważyć nawet tak wystającej kamery.

--
Mateusz Bogusz

Nieoznakowani na drodze Łódź <-> Olsztyn