Nieoznakowani na drodze Łódź <-> Olsztyn

Data: 2009-05-12 13:28:59
Autor: Resun
Nieoznakowani na drodze Łódź <-> Olsztyn
Złota laguna to tylko z Gostynina WGSE038 :)

moze sie komuś przyda
http://www.yanosik.org/pojazdy-nieoznakowane

nie reklamuje oferowanego tam urzadzenia ale lista całkiem przydatna :)

Użytkownik "Karol Y" <karolyyy@o2.pl> napisał w wiadomości news:guavgn$paa$1node1.news.atman.pl...
Witam, czy na trasie Łódź, Piątek, Kutno, dalej 60-tką do Glinojecka i 7-ką już do celu, jeżdżą jacyś nieoznakowani?

Ostatnio w majową niedzielę jechałem i kolo 8 am w Leśniewicach (sic sześć domków na krzyż, sam mknę od dobrych paru kilometrów) wyskoczył przede mnie piaskową-metalik laguną. Wyprzedziłem i 85/50 wypadło.

Pytam bo za kilka dni znowu jadę, a taki cwaniak mnie całkowicie zaskoczył ;-) Półtora roku dopiero jeżdżę i tym ruchem wpadł mi pierwszy mandat.

Data: 2009-05-12 18:02:31
Autor: Karol Y
Nieoznakowani na drodze Łódź <-> Olsztyn
Złota laguna to tylko z Gostynina WGSE038 :)

Dokładnie ta. A gość wyjechał przede mną jeszcze z czyjegoś podjazdu.

moze sie komuś przyda
http://www.yanosik.org/pojazdy-nieoznakowane

Dzięki, przyda się choćby pobieżnie :)

--
Mateusz Bogusz

Nieoznakowani na drodze Łódź <-> Olsztyn