Niepamięć - widział ktoś?

Data: 2013-04-13 11:28:45
Autor: Habeck Colibretto
Niepamięć - widział ktoś?
Dnia 13.04.2013, o godzinie 07.01.50, na pl.rec.film, work napisał(a):

No własnie widział kto¶ t± produkcję? A jak widział to może napisze czy warto.

Nie widziałem, ale warto! :)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*

Data: 2013-04-24 22:40:05
Autor: Habeck Colibretto
Niepamięć - widział ktoś?
Dnia 13.04.2013, o godzinie 11.28.45, na pl.rec.film, Habeck Colibretto
napisał(a):

No własnie widział kto¶ t± produkcję? A jak widział to może napisze czy warto.
Nie widziałem, ale warto! :)

Obejrzałem. Zdania nie zmieniam, ale już nie jestem tak entuzjastyczny.
Piękna wydmuszka. Nud± nie wieje, ale postacie papierowe, ciężko się do
nich przywi±zać. O tym, że to kopia wielu innych pomysłów i filmów to wiele
osób już pisało. Zgrabnie jest to skomponowane, ogl±da się nieĽle... ale
wydmuszka. Daleko temu do Trona tak pod względem wizualnym jak i krwisto¶ci bohaterów.
Bo pod k±tem scenariusza to obydwa filmy nie s± zbyt głębokie.
Muzykę przesłuchałem przed filmem i niestety brzmi tak samo pusto jak na
płycie. W Tronie muzyka ci±gnęła sceny, momentami film był teledyskiem do
niej, tutaj tak nie jest. Niby nie jest nachalna, ale ma się wrażenie, że
kto¶ ostro przesterował ilo¶ć instrumentów. Ogólnie 6/10. Aha... co to Prometeusza - Oblivion jest lepszy, bo większo¶ć rzeczy kupy
się trzyma (przede wszystkim zachowania bohaterów). Ale pod k±tem wizualnym
to ten sam medal, tylko jego dwie strony. O jest stron± jasn±, a P ciemn±.
:)