Niepe?nomocnik Dubieniecki.

Data: 2011-02-07 17:56:47
Autor: obserwator
Niepe?nomocnik Dubieniecki.
Przemysław Warzywny <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał(a):

Więcej... http://wyborcza.pl/1,75248,9062960,Niepelnomocnik_Dubieniecki.html?as=2&startsz
=x#ixzz1DIRTfLwt

ciekawe kiedy ktos sie zajmie GW i beda zmuszeni oddac tytul prasowy oraz
forse ktora bezprawnie zagarneli, a ktora byla przekazana dla polskiej, a nie
zydowsko-czekistrowskiej opozycji.

Data: 2011-02-07 19:03:18
Autor: Przemysław Warzywny
Niepe?nomocnik Dubieniecki.
Użytkownik " obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał

ciekawe kiedy ktos sie zajmie GW i beda zmuszeni oddac tytul prasowy oraz
forse ktora bezprawnie zagarneli, a ktora byla przekazana dla polskiej, a nie
zydowsko-czekistrowskiej opozycji.

Sejm RP z natury rzeczy jest polski, a w okresie gdy pic miał władzę, marszałkiem był Żyd...

Przemek

--

"Rozumiem żal PiS, że czuje się bardzo ograniczone i - by tak rzec - zubożone przed wyborami z powodu zakazu, bo przecież w najtęższych głowach PiSowskiego PR z pewnością już powstały spoty wyborcze ze szczątkami samolotu w Smoleńsku."

Magdalena Środa

Data: 2011-02-07 18:12:40
Autor: obserwator
> [...]

> zydowsko-czekistrowskiej opozycji.

Sejm RP z natury rzeczy jest polski, a w okresie gdy pic miał władzę, marszałkiem był Żyd...

jesli obywatel polski ma korzenie zydowskie lub inne, ale uwaza sie za Polaka
i pracuje dla Polski, a nie przeciwko Polsce tak jak to robi zydowska gazeta
GW, to moze byc nawet Prezydentem Polski.

Dlaczego uparcie wklejasz tylko jatrzace, siejacych nienawisc teksty z tej
zydowskiej i wrogiej Polakom gazety na ta grupe? Czy to objaw jakies formy twoich problemow ktorych celem jest
samounicestwienie (np. mysli samobojcze moze masz?) ?

Przeciez ta gownianan gazeta niszczy Polske i przy okazji ciebie.

Data: 2011-02-07 19:28:47
Autor: Przemysław Warzywny
[...]

Naprawdę? To przypomnij sobie co picowska hołota mówiła np. o prof. Gieremku.

Dlaczego uparcie wklejasz tylko jatrzace, siejacych nienawisc teksty z tej
zydowskiej i wrogiej Polakom gazety na ta grupe?

Nie uważam GW za gazetę siejącą nienawiść. Przeciwnie, ta gazeta opisuje działania szkodliwe dla Polski jakie są w przeważajćej większości autorstwa antypolskiego picu.

Czy to objaw jakies formy twoich problemow ktorych celem jest
samounicestwienie (np. mysli samobojcze moze masz?) ?

Nie ma potrzeby żebyś troszczył się o moje zdrowie.

Przeciez ta gownianan gazeta niszczy Polske i przy okazji ciebie.

Polskę niszczą takie gazety jak "Nasz Dziennik", Gazeta Polska" itp.

Przemek

Data: 2011-02-07 18:43:24
Autor: obserwator
> [...]

> GW, to moze byc nawet Prezydentem Polski.

Naprawdę? To przypomnij sobie co picowska hołota mówiła np. o prof. Gieremku.

PiS popieraja Polacy, a holota to byl wlasnie degenerat i zdrajca Gierymek.

> [...]

Nie uważam GW za gazetę siejącą nienawiść. Przeciwnie, ta gazeta opisuje działania szkodliwe dla Polski jakie są w przeważajćej większości autorstwa antypolskiego picu.

ta gazeta jatrzy i sieje nienawisc. GW-no prowadzi szkodliwa dzialalnosc
wymierzona przeciwko Polsce.

> [...]

Nie ma potrzeby żebyś troszczył się o moje zdrowie.

> Przeciez ta gownianan gazeta niszczy Polske i przy okazji ciebie.

Ja ciebie po prostu pytam, a nie troszcze o twoje zdrowie.
To co robisz to ewidentna wspolpraca z wrogiem, ktory prowadzi jawnie
destrukcyjna dzialalnosc w Polsce. Juz pisalem, ze w czasie okupacji hitlerowskie Niemcy, wydawali identyczne
gadzinowki na terytorium okupowanej przez szwabow Polski.
Wowczas ludzom ktorzy z nimi wspolpracowali po prostu, albo golilo sie durne
glowy, albo byli rozszczeliwani.
Polskę niszczą takie gazety jak "Nasz Dziennik", Gazeta Polska" itp.

wypisujesz wierutne bzdury, prawdopodobnie za kika srebnikow.

Data: 2011-02-07 18:44:44
Autor: obserwator
sorry ; rozstrzeliwani !!

Data: 2011-02-08 07:40:09
Autor: Przemysław Warzywny
Niepe?nomocnik Dubieniecki.

Użytkownik " obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał

PiS popieraja Polacy, a holota to byl wlasnie degenerat i zdrajca Gierymek.

Polacy dotknięci starczą demencją. W jaki sposób prof. Gieremek zdradził?

Przemek