Niepe³nosprawne dzieci do domu, a nie do szko³y!

Data: 2017-05-11 08:47:10
Autor: prezydent San Escobar
Niepe³nosprawne dzieci do domu, a nie do szko³y!
Dlaczego politycy PiS zabieraj± niepe³nosprawnym dzieciom minimum trzy lata
edukacji, skoro w deklaracjach bardzo im na nich zale¿y? Odpowied¼ jest prosta:
PiS dba o chore dzieci, ale o nienarodzone. O lepsze ¿ycie ju¿ narodzonego
rodzice musz± martwiæ siê sami.

Reforma o¶wiaty w wykonaniu pani minister Zalewskiej skomplikuje ¿ycie
wszystkich uczniów i ich rodziców, najbardziej ucierpi± jednak dzieci
niepe³nosprawne. Dlatego, ¿e od wrze¶nia wraz z likwidacj± gimnazjum strac±
minimum trzy lata edukacji. Rok - tak jak wszyscy uczniowie w Polsce. Dwa lata
- bo o tyle mo¿na przed³u¿aæ im pobyt w szkole na ka¿dym etapie edukacyjnym. O
ile zdrowa m³odzie¿ po szkole podstawowej mo¿e kszta³ciæ siê dalej w
nieograniczony w zasadzie sposób, o tyle uczniom niepe³nosprawnym pozostanie
jedynie trzyletnia szko³a przysposabiaj±ca do pracy z mo¿liwo¶ci± przed³u¿enia
o rok. W wieku 19 lat bêd± wiêc absolwentami i co dalej?

S± oczywi¶cie warsztaty terapii zajêciowej czy domy ¶rodowiskowe. To ju¿ jednak
zupe³nie inna forma ni¿ szko³a specjalna, gdzie uczeñ ma wszelk± niezbêdn±
rehabilitacjê, logopediê czy terapie indywidualne. Dla niego ka¿dy rok w szkole
zwiêksza szansê na wzglêdn± samodzielno¶æ. Co wiêcej, ustawa pani Zalewskiej
napisana jest tak chaotycznie, ¿e nie wynika z niej jednoznacznie, czy od
wrze¶nia rodzice bêd± mogli wyd³u¿aæ dodatkowo edukacjê w podstawówce tylko o
rok, czy mo¿e o wiêcej lat, jak do tej pory.

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]
Zwróci³ siê o spotkanie i ja siê z nim spotka³em, a to zawsze jest problem,
gdy siê w podziemiu spotykasz z kim¶, kto nie jest w strukturach podziemia, bo trzeba siê odpowiednio ubezpieczyæ.
Szybko uciek³em z tego spotkania, bo uzna³em go za agenta KGB. On namawia³ mnie do tego, ¿ebym siê ujawni³, mówi³,
¿e "Solidarno¶æ kaputt, ¿e to koniec z Solidarno¶ci±" - i mówiê to z rêk± na sercu - "¿e tak naprawdê jedynym ratunkiem jest,
¿eby¶my tak autentycznie, naprawdê pokochali ZSRR, bo tylko, jak oni nam uwierz±, ¿e my ich kochamy, to dadz± nam wiêcej wolno¶ci".
Taki cz³owiek! On ma byæ dzi¶ liderem tamtej Solidarno¶ci?!

PiS podejmuje "ohydn± próbê wyrzeczenia siê odpowiedzialno¶ci,
nie mniej haniebnej i nieprzekonuj±cej, jak w³asna ¿a³osna defleksja Rosji
potêpiaj±cej zestrzelenie samolotu MH17" i jest "tchórzostwem na potwornym poziomie". - Je¶li poprzecie Platformê Obywatelsk±, pomo¿ecie sobie,
  pomo¿ecie Polsce - powiedzia³ Jaros³aw Kaczyñski.

Data: 2017-05-11 09:41:09
Autor: u2
W dniu 11.05.2017 o 08:47, prezydent San Escobar pisze:
S± oczywi¶cie warsztaty terapii zajêciowej czy domy ¶rodowiskowe. To ju¿ jednak
zupe³nie inna forma ni¿ szko³a specjalna, gdzie uczeñ ma wszelk± niezbêdn±
rehabilitacjê, logopediê czy terapie indywidualne.

lol

--
General Skalski o zydach w UB :

niczego nie prowadzi... Ludzi, ktorzy uzywaj± slow 'antysemita',
tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-05-11 11:07:06
Autor: prezydent San Escobar
Niepe³nosprawne dzieci do domu, a nie do szko³y!
u2 <u_2@o2.pl> napisa³(-a):

> [...]
> zupe³nie inna forma ni¿ szko³a specjalna, gdzie uczeñ ma wszelk± niezbêdn±
> rehabilitacjê, logopediê czy terapie indywidualne.

Nie ¶miej siê z niepe³nosprawnych, wystarczy ¿e Pisuar ich krzywdzi.