Niepełnosprawny i 40 godzin tygodniowo

Data: 2010-12-03 16:48:12
Autor: Mariusz
Niepełnosprawny i 40 godzin tygodniowo
Witam, jestem niepełnosprawny i wiem, że wolno mi pracować 40 godzin tygodniowo. Dziś byłem na urlopie. Zadzwonił pracodawca że jutro wyjątkowo muszę przyjść do pracy.
Czy ten dzisiejszy dzień z urlopu wlicza się do tej puli 40 godzin tygodniowo tak jak bym normalnie był w pracy i jutro przekrocze te 40 godzin czy musze jutro iść do pracy ?
Podpowiedzcie proszę bo na googlach nie znalazłem ?

Data: 2010-12-03 17:20:38
Autor: Jotte
Użytkownik "Mariusz" <logistyk71@wp.pl> napisał w wiadomości news:4cf9113a$0$20989$65785112news.neostrada.pl...

Witam, jestem niepełnosprawny i wiem, że wolno mi pracować 40 godzin tygodniowo. Dziś byłem na urlopie.
Na jakim urlopie?

Zadzwonił pracodawca że jutro wyjątkowo muszę przyjść do pracy.
Faktycznie jesteś niepełnosprawny. Jakim cudem pracodawca dodzwonił się do pracownika w jego prywatnym czasie???

Czy ten dzisiejszy dzień z urlopu wlicza się do tej puli 40 godzin tygodniowo tak jak bym normalnie był w pracy
Tak.

i jutro przekrocze te 40 godzin
Tak, to będzie praca w godzinach ponadwymiarowych.

czy musze jutro iść do pracy ?
Niestety raczej tak, frajerze. Nie wiesz, czy nie on nie ma dowodu, że slutecznie przekazał ci polecenie służbowe.

--
Jotte

Data: 2010-12-03 17:26:58
Autor: Jotte
Niepełnosprawny i 40 godzin tygodniowo
Uzupełnię, co opuściłem.
Zakładam, że istnieje zgoda lekarska na zatrudnienie niepełnosprawnego na zatrudnienie w godzinach ponadwymiarowych, ew. wymieniona praca zostanie zbilansowana czasowo w przyjętym okresie rozliczeniowym.

--
Jotte

Data: 2010-12-03 18:25:34
Autor: Mariusz

Użytkownik "Jotte" <tjp3@spam.wypad.wp.pl> napisał w wiadomości news:idb5s9$jsd$1news.dialog.net.pl...
Uzupełnię, co opuściłem.
Zakładam, że istnieje zgoda lekarska na zatrudnienie niepełnosprawnego na zatrudnienie w godzinach ponadwymiarowych, ew.

Nie mam takiej zgody na nadgodziny, kiedyś mnie namawiano ale nie przyniosłem nic i nie byłem w tej sprawie u lekarza.
Czyli jak ten urlop się wlicza to jutro będzie ponad 40 godzin i mogę olać ? czy nie do końca ? Mogą wyciągnąć jakieś konsekwencje, ew. jutro muszę zadzwonić o urlop na żądanie czy jak ? Czy mogę olać ?

Data: 2010-12-03 18:38:56
Autor: Jotte
Użytkownik "Mariusz" <logistyk71@wp.pl> napisał w wiadomości news:4cf9280c$0$22803$65785112news.neostrada.pl...

Czyli jak ten urlop się wlicza to jutro będzie ponad 40 godzin i mogę olać ? czy nie do końca ?
Nie, bo te 40h to jest w przeciętnym tygodniu pracy i może się zbilansować w okresie rozliczeniowym (pewnie miesiąc). Przecież pisałem.

ew. jutro muszę zadzwonić o urlop na żądanie czy jak ?
Jeśli nie wykorzystałeś, to zawsze możesz.

Czy mogę olać ?
Olać to trzeba było jak telefon dzwonił albo jak się "szef" odezwał w słuchawce.

--
Jotte

Data: 2010-12-04 11:33:18
Autor: KRZYZAK
Dnia Fri, 3 Dec 2010 18:25:34 +0100, Mariusz napisał(a):

Czyli jak ten urlop się wlicza to jutro będzie ponad 40 godzin i mogę olać ?

Olej. I niech pracodawca tez Cie oleje.

--
Premier Donald tusk ostrzega Polaków
http://www.youtube.com/watch?v=JrnhFZilEeg

Data: 2010-12-04 16:10:46
Autor: Jotte
Użytkownik "KRZYZAK" <krzyzak@krzyzak.pl> napisał w wiadomości news:1wlswj5av2m7n$.zcnp37zt7jg$.dlg40tude.net...

Czyli jak ten urlop się wlicza to jutro będzie ponad 40 godzin i mogę olać ?
Olej.
Jeszcze przeczyta on albo kto inny, uwierzy, posłucha i dostanie 52-kę...

--
Jotte

Data: 2010-12-06 08:53:18
Autor: Misiek
[...]

1. jaki stopieni niepelnosprawnosci?
2. niepelonsprawni nie moga pracowac w godzinach nadliczbowych
3. dzisiejszy dzien wlicza sie normalnie do normatywu pracy
4. Jutro przekropczysz 40 godzin tygodniowo? Czyli rozumiem ze o sobote chodzi. POwinienes za ten dzien dostac dzien wolny od pracy. Takie jest moje prywatne zdanie. A w poniedzialek tez bedziesz na urlopie?

Niepełnosprawny i 40 godzin tygodniowo