Niepełnosprawny i 40 godzin tygodniowo

Data: 2010-12-06 08:53:18
Autor: Misiek
Niepełnosprawny i 40 godzin tygodniowo

Użytkownik "Mariusz" <logistyk71@wp.pl> napisał w wiadomości news:4cf9113a$0$20989$65785112news.neostrada.pl...
Witam, jestem niepełnosprawny i wiem, że wolno mi pracować 40 godzin tygodniowo. Dziś byłem na urlopie. Zadzwonił pracodawca że jutro wyjątkowo muszę przyjść do pracy.
Czy ten dzisiejszy dzień z urlopu wlicza się do tej puli 40 godzin tygodniowo tak jak bym normalnie był w pracy i jutro przekrocze te 40 godzin czy musze jutro iść do pracy ?
Podpowiedzcie proszę bo na googlach nie znalazłem ?

1. jaki stopieni niepelnosprawnosci?
2. niepelonsprawni nie moga pracowac w godzinach nadliczbowych
3. dzisiejszy dzien wlicza sie normalnie do normatywu pracy
4. Jutro przekropczysz 40 godzin tygodniowo? Czyli rozumiem ze o sobote chodzi. POwinienes za ten dzien dostac dzien wolny od pracy. Takie jest moje prywatne zdanie. A w poniedzialek tez bedziesz na urlopie?

Niepełnosprawny i 40 godzin tygodniowo