Nieplacenie OC na czas remontu samochodu

Data: 2010-01-05 22:08:28
Autor: masti
Nieplacenie OC na czas remontu samochodu
Dnia pięknego Tue, 05 Jan 2010 22:42:10 +0100, osobnik zwany Adam Szewczak
wystukał:

Czesc.

Czy jest jakakolwiek mozliwosc nieplacenia OC (no pomijam fakt nie
placenia ot tak) na czas remontu pojazdu.
Remont mysle ze tak ze 2 lata.

Ja wiem ze mamy nieco durne przepisy i pewnie trzeba cos zrobic zeby
obejsc to nielegalnie, czy w ogole sie nie da.

Zolte tablice narazie pozostawiamy z boku.

tylko żółte tablice

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-01-05 23:10:40
Autor: Adam Szewczak

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:646f6fd9fc2c1ce18b98021550a60ef2f650.pl.eu.org...
[...]

    Troche lipa :/ bo to wiecej problemow jak pozytku z tego.

kiedys mozna bylo wyrejestrowac tymczasowo pojazd, do d sa te przepisy OC

PZDr
Adam

Data: 2010-01-05 23:31:18
Autor: 085
Nieplacenie OC na czas remontu samochodu
U¿ytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuñ.poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hi0dcv$ubp$1news.onet.pl...

kiedys mozna bylo wyrejestrowac tymczasowo pojazd, do d sa te przepisy OC

przeciez to efekt lobby firm ubezpieczeniowych, to one wplywaja na ksztalt prawa w Banana Republic of Bolanda...

zul

Nieplacenie OC na czas remontu samochodu