Nieplacenie OC na czas remontu samochodu

Data: 2010-01-06 00:06:04
Autor: Yogi\(n\)
Nieplacenie OC na czas remontu samochodu
Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hi0bnh$p9l$1news.onet.pl...
Czesc.

Czy jest jakakolwiek mozliwosc nieplacenia OC (no pomijam fakt nie placenia ot tak) na czas remontu pojazdu.
Remont mysle ze tak ze 2 lata.

Ja wiem ze mamy nieco durne przepisy i pewnie trzeba cos zrobic zeby obejsc to nielegalnie, czy w ogole sie nie da.

Zolte tablice narazie pozostawiamy z boku.

Pogadaj z ubezpieczycielem, nie pamiętam niestety która firma, ale miała taką opcję - korzystał znajomy - podpisał umowę w kórej zobowiazywał się do ubezpieczenia u nich przez trzy lata samochodu, kóry nie jeździł z czego rok miał nie jeździć - i za ten rok zapłacił jakąś symboliczną kwotę,a potem już normalnie. Niestety, nie pamiętam o która firmę chodziło, ale ubezpieczał u nich wczesniej przez pare lat i być może dlatego tak go ptraktowali. Auto to był garbus, kilkunastoletni, ale nie zabytkowy. Poszedł, porozmawiał, zaproponowali mu taką formę - zobowiązał się, że przez najbliższy rok auto nie będzie się poruszało,a potem znów u nich ubezpieczał. Niestety nie mamy już kontaktu, więc nie napiszę Ci która to była firma.

--
Yogi(n)

Nieplacenie OC na czas remontu samochodu