"Nieplanowane". Onet: "Bojkot antyaborcyjnego filmu w Polsce. To zbiór fantazji fundamentalistów"

Data: 2019-10-29 16:52:35
Autor: mrbluesky.pl
"Nieplanowane". Onet: "Bojkot antyaborcyjnego filmu w Polsce. To zbiór fantazji fundamentalistów"
  Onet: "Bojkot antyaborcyjnego filmu w Polsce. To zbiór fantazji fundamentalistów"

https://kultura.onet.pl/film/wiadomosci/nieplanowane-w-polsce-zbior-fantazji-fundamentalistow-na-temat-przerywania-ciazy/l91r22f

Czy mozna zrobic takiemu filmowi lepsza reklame?!? ;)

"Nieplanowane" będzie pokazywane w ponad 170 kinach sieci Helios Polska, Multikino Polska, Cinema3D i Cinema City Poland od 1 listopada.

"Nieplanowane" powstał na podstawie opartej na faktach bestsellerowej książki Abby Johnson i Cindy Lambert pod tym samym tytułem. Książka stała się jedną z najgłośniejszych publikacji w Stanach Zjednoczonych. Abby odsłania w niej sekrety skrywane przez organizację Planned Parenthoood, jedną z największych i najgłośniejszych instytucji zajmujących się aborcją.

Maciej Bodasiński, współorganizator akcji "Polska pod Krzyżem", wyraził podczas konferencji prasowej parę miesięcy temu przekonanie, że być może pierwszy raz w historii Polski pojawia się narzędzie, które może "zmienić sposób, w jaki dyskutujemy i rozmawiamy na temat aborcji". Dodał, że film ten może sprawić, że "front wojny, która toczy się w Polsce, może po prostu zniknąć, że zaczniemy mówić o tym temacie z wielkim szacunkiem, z miłością, zapraszając do tego, żeby każdy w swoim sumieniu, stojąc w prawdzie, rozeznał swój stosunek do życia dzieci nienarodzonych".

Wierzy, że film sprawi, że "wiele osób odzyska wiarę w Kościół, w Pana Boga, że (...) zmieni swoją sytuację, że zacznie się proces przebaczenia w rodzinach". Dodał, że udało się im nawiązać kontakt z Abby Johnson, kobietą, o której jest ten film. Został nagrany z nią wywiad specjalnie dla polskiej widowni.

Data: 2019-11-05 03:32:50
Autor: mrbluesky.pl
"Nieplanowane". Onet: "Bojkot antyaborcyjnego filmu w Polsce. To zbiór fantazji fundamentalistów"
Bylem. POlecam wszystkim.

Data: 2019-11-05 12:44:15
Autor: Runt
"Nieplanowane". Onet: "Bojkot antyaborcyjnego filmu w Polsce. To zbiór fantazji fundamentalistĂłw"
W dniu 2019-11-05 o 12:32, mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
Bylem. POlecam wszystkim.

Nie byłem i ni POlecam! ;-)))))

--
Runt

Data: 2019-11-05 04:00:07
Autor: mrbluesky.pl
"Nieplanowane". Onet: "Bojkot antyaborcyjnego filmu w Polsce. To zbiór fantazji fundamentalistów"
Nie byłem i ni POlecam! ;-))))) --
Jeszcze (na niego) POlecisz!!! ;P

Hanna Lis
@hanna_lisowa
"Kiedy wydaje ci się, że nic głupszego, niż Gapol Sakiewicza nie przeczytasz, na scenę z impetem wkraczają Wysokie Obcasy. Coraz więcej brokatu, coraz mniej mózgu."

https://natemat.pl/289261,nieplanowane-wysokie-obcasy-recenzja-aborcja-bezpieczniejsza-niz-porod

Data: 2019-11-05 13:22:04
Autor: Jakub A. Krzewicki
W dniu wtorek, 5 listopada 2019 13:00:08 UTC+1 użytkownik mrblu...@gmail.com napisał:
[...]

Ano właśnie - opinia Państwa Lisów wyważona jest! Podobną notkę dał też tam Mec. Roman Giertych.

Data: 2019-11-06 01:58:02
Autor: mrbluesky.pl
"Nieplanowane". Onet: "Bojkot antyaborcyjnego filmu w Polsce. To zbiór fantazji fundamentalistów"
Data: 2019-11-06 08:18:54
Autor: Bruno Brunowski
"Nieplanowane". Onet: "Bojkot antyaborcyjnego filmu w Polsce. To zbiór fantazji fundamentalistów"
Weekend otwarcia takie sobie. https://www.pisf.pl/rynek-filmowy/box-office/table:dane-za-weekend-1-3-11-2019

Co do walorów artystycznych tego dzieła nie wypowiadam się, gdyż filmu nie widziałem.

--
Bruno

Data: 2019-11-06 14:10:50
Autor: mrbluesky.pl
"Nieplanowane". Onet: "Bojkot antyaborcyjnego filmu w Polsce. To zbiór fantazji fundamentalistów"
Warto porownac budzety tych filmow ;)

Data: 2019-11-06 23:26:04
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 6 listopada 2019 23:10:51 UTC+1 użytkownik mrblu...@gmail.com napisał:
Warto porownac budzety tych filmow ;)

Budżet był na poziomie polskiej superprodukcji czyli 6 mln $. Za takie pieniądze można zrobić porządny film. Jednak trzeba mieć dobry scenariusz, pomysł jak go sfilmować i być przynajmniej sprawnym rzemieślnikiem.  To była jedyna premiera w weekend, także zadanie było ułatwione.

--
Bruno

Data: 2019-11-06 23:51:08
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 7 listopada 2019 08:26:05 UTC+1 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]

Budżet był na poziomie polskiej superprodukcji czyli 6 mln $. Za takie pieniądze można zrobić porządny film. Jednak trzeba mieć dobry scenariusz, pomysł jak go sfilmować i być przynajmniej sprawnym rzemieślnikiem.  To była jedyna premiera w weekend, także zadanie było ułatwione.

Wg. Wiki w stanach też wielkiej furory nie wzbudził: "Despite the controversy and limited promotional campaign, the film was a moderate box office success, grossing $19 million on a $6 million budget."

--
Bruno

Data: 2019-11-07 09:23:37
Autor: A. Filip
"Nieplanowane". Onet: "Bojkot (nieudany) antyaborcyjnego filmu w Polsce. To zbiór fantazji fundamentalistów"
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
> [...]

controversy and limited promotional campaign, the film was a moderate
box office success, grossing $19 million on a $6 million budget."

Już finansowo wyszedł na swoje+?  Czyli będzie więcej raczej także ze
"skromnym" (jak na USA) budżetem.

Gazecina Wybiórcza walnie artykuły o "przemyśle antyaborcyjnym" i też zarobi.

Kto zarabia słusznie czyniąc zarabia podwójnie.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-11-07 09:52:10
Autor: Runt
W dniu 2019-11-07 o 09:23, A. Filip pisze:

Kto zarabia słusznie czyniąc zarabia podwójnie.

Rydzyk też?

--
Runt

Data: 2019-11-07 10:01:23
Autor: A. Filip
Runt <runtime@anakumena.org> pisze:
W dniu 2019-11-07 o 09:23, A. Filip pisze:

Kto zarabia słusznie czyniąc zarabia podwójnie.

Rydzyk też?

Rydzyk sądzi że niesłusznie czyni?
Ty sądzisz że słusznie czyni? :-)

Z tego co słabo pamiętam z artykułu jakiś czas temu to chyba bez
darowizn na fundacje nie wychodził na zero.  Mylę się?

Ja za Rydzykiem "nie przepadam".  Tyle że musi całkiem ostro przegiąć
pałę żebym się rwał "tak naprawdę poważnie" opierdalać niszowe (ale nie
bardzo niszowe) katolickie radyjko w świecie świeckich mediów.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-11-07 10:26:05
Autor: Runt
Kasa uczciwie zarobiona?
W dniu 2019-11-07 o 10:01, A. Filip pisze:
Runt <runtime@anakumena.org> pisze:
W dniu 2019-11-07 o 09:23, A. Filip pisze:

Kto zarabia słusznie czyniąc zarabia podwójnie.

Rydzyk też?

Rydzyk sądzi że niesłusznie czyni?
Zapytaj Rydzyka.
Ty sądzisz że słusznie czyni? :-)
google => gliński tuczy rydzyka
Z tego co słabo pamiętam z artykułu jakiś czas temu to chyba bez
darowizn na fundacje nie wychodził na zero.  Mylę się?
Nie wiem.
Ja za Rydzykiem "nie przepadam".  Tyle że musi całkiem ostro przegiąć
pałę żebym się rwał "tak naprawdę poważnie" opierdalać
Dlaczego uzywasz wulgaryzmów?
niszowe (ale nie bardzo niszowe) katolickie radyjko w świecie świeckich mediów.
Świeckich? Na każdym kanale TV transmisje z "modlitw".--
Runt

Data: 2019-11-08 13:21:36
Autor: A. Filip
Kasa uczciwie zarobiona?
[...]

Przez osiem lat PO "odchudzało" Rydzyka z (IMHO) elementami zmiany reguł
w trakcie gry.  Przetrwał.  PiS *kiedyś* zostanie odsunięty od żłoba
władzy i Rydzykowo zaliczy kolejną kuracje odchudzającą.

[...]

Jako "zapchaj dziura" czy w czasie zbliżonym do najwyższej oglądalności? :-)

Jak 50% procent odbiorców jest "znacząco+ katolickawych" to katolickie
"zapchaj dziury" praktycznie muszą być w mediach nastawionych na zysk.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-11-08 03:38:24
Autor: mrbluesky.pl
"Nieplanowane". Onet: "Bojkot (nieudany) antyaborcyjnego filmu w Polsce. To zbiór fantazji fundamentalistów"
https://www.onet.pl/film/nieplanowane-slabe-kino-skuteczna-propaganda/835nmck,ddf42670#

Film oparty na faktach "to tylko filmowa fikcja". ;P
"I zero kinowej magii."
Czysta ideologiczna propaganda, zero reporterskiej finezji :)))

Data: 2019-11-08 03:43:58
Autor: mrbluesky.pl
"Nieplanowane". Onet: "Bojkot (nieudany) antyaborcyjnego filmu w Polsce. To zbiór fantazji fundamentalistów"
A co u Republikanow?
Ktos sie musial niezle wykosztowac na te komenty albo lepiej serio chlopakom nie wchodzic kobaby w droge ;P
https://m.telewizjarepublika.pl/film-nieplanowane-rozwscieczone-feministki-protestowaly-w-lodzi-probowaly-nie-wpuscic-do-kina-prof-chazana,87139.html

Data: 2019-11-08 04:13:33
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 8 listopada 2019 12:38:25 UTC+1 użytkownik mrblu....@gmail.com napisał:
[...]

Może film jest bardzo luźno oparty na faktach lub fakty są z gatunku prasowych. Ale to i tak jest sprawa drugorzędna, jeśli film jest do bani ze względu na ułomności warsztatowe i po prostu kiepsko się ogląda.

--
Bruno

Data: 2019-11-08 13:54:09
Autor: A. Filip
[...]

Hitem pierwszej ligi nie jest ale jak rozumiem "zwrócił się"+ bo budżet
miał dość skromny (jak na USA).

Jak można kręcić filmy o "pedofilach KRK" to dlaczego filmy o aborcji
mają być zakazane?  <cynizm> Tak kampania "bojkotowa" w sumie wyjdzie
jak darmowa reklama IMHO. </cynizm>  Więcej Bojkotu! ;-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-11-08 05:36:25
Autor: Bruno Brunowski
W dniu piątek, 8 listopada 2019 13:57:50 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

mają być zakazane?  <cynizm> Tak kampania "bojkotowa" w sumie wyjdzie
jak darmowa reklama IMHO. </cynizm>  Więcej Bojkotu! ;-)

Widzisz, największym wymysłem prawiczków jest właśnie ta kampania bojkotowa, której właściwie nie ma, a która śni się prawiczkom po nocach. Jak się kręci kiepskie filmy, choćby i najsłuszniejsze w warstwie ideologicznej, to nie można mieć pretensji o to, że ludzie na nie nie chodzą i sukces jest umiarkowany albo go brak. --
Bruno

Data: 2019-11-10 04:52:33
Autor: mrbluesky.pl
"Nieplanowane". Onet: "Bojkot (nieudany) antyaborcyjnego filmu w Polsce. To zbiór fantazji fundamentalistów"
PO dlugim weekendzie rusza do kin pielgrzymki klasowe i grupy parafialne zduszpasterzami to uratuja frekwencje i POprawia wyniki produkcji ;P

Data: 2019-11-07 09:51:22
Autor: Runt
W dniu 2019-11-07 o 08:26, Bruno Brunowski pisze:
[...]

Czy na "Smoleńsk" waliły tłumy? ;-)))

--
Runt

Data: 2019-11-07 07:04:21
Autor: A. Filip
"Nieplanowane". Onet: "Bojkot antyaborcyjnego filmu w Polsce. To zbiór fantazji fundamentalistów"
mrbluesky.pl@gmail.com pisze:
Warto porownac budzety tych filmow ;)

No to porównujcie towarzyszu otwarcie.

--