Niepodpisanie aneksu umowy o pracÄ™

Data: 2013-01-03 15:26:49
Autor: Radek D
Niepodpisanie aneksu umowy o pracÄ™
Jak wiadomo od nowego roku minimalna płaca podskoczyła w górę.
Jeśli na umowie mam wyszczególnioną płacę to muszę (czy nie muszę ?)
podpisać aneks podnoszący kwotę wynagrodzenia wraz z minimum?

A co by się stało jakbym odmówił podpisania aneksu ? Chyba nie mogę zarobić mniej niż minimum pracując na pełny etat?

Data: 2013-01-03 15:40:17
Autor: t-1

Użytkownik "Radek D" <radek997@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:50e59520$0$1230$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No właśnie, nie możesz zarabiać mniej.
Więc nie podpisując aneksu prosisz się chyba o automatyczne zwolnienie.

Data: 2013-01-03 15:50:39
Autor: Radek D
Niepodpisanie aneksu umowy o pracÄ™
No właśnie, nie możesz zarabiać mniej.
Więc nie podpisując aneksu prosisz się chyba o automatyczne zwolnienie.

I dokładnie o to mi chodzi. Tylko na jakiej podstawie zostanę zwolniony?
Z winy pracodawcy, pracownika czy jeszcze inaczej ?
Czy zyskam w ten sposób prawo do zasiłku ?

Chodzi mi o to jak się zwolnić z pominięciem długiego okresu wypowiedzenia.

Data: 2013-01-03 18:30:05
Autor: Piotr
Niepodpisanie aneksu umowy o pracê

U¿ytkownik "Radek D" <radek997@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:50e59ab7$0$1221$65785112news.neostrada.pl...
No w³a¶nie, nie mo¿esz zarabiaæ mniej.
Wiêc nie podpisuj±c aneksu prosisz siê chyba o automatyczne zwolnienie.

I dok³adnie o to mi chodzi. Tylko na jakiej podstawie zostanê zwolniony?
Z winy pracodawcy, pracownika czy jeszcze inaczej ?
Czy zyskam w ten sposób prawo do zasi³ku ?

Chodzi mi o to jak siê zwolniæ z pominiêciem d³ugiego okresu wypowiedzenia.

Porozumienie stron lub w³a¶nie nie przyjmuj±c nowych warunków tzn. nowego wynagrodzenia. Jest te¿ art. w KP o rozwi±zaniu umowy przez pracownika bez wypowiedzenia w przypadku ra¿±cego naruszenia przez pracodawcê obowi±zków wobec pracownika.

Data: 2013-01-04 03:12:16
Autor: Olgierd
Niepodpisanie aneksu umowy o pracê
W dniu czwartek, 3 stycznia 2013 15:26:49 UTC+1 u¿ytkownik Radek D napisa³:

Je¶li na umowie mam wyszczególnion± p³acê to muszê (czy nie muszê ?) podpisaæ aneks podnosz±cy kwotê wynagrodzenia wraz z minimum?

Nie musisz niczego podpisywaæ. Ale pracodawca nie musi w ogóle w takiej sytuacji zmieniaæ warunków p³acowych. Podwy¿szenie p³acy ze wzglêdu na zmianê przepisów o minimalnej nie wymaga zmiany umowy o pracê.

--
Olgierd
http://LegeArtis.org.pl

Niepodpisanie aneksu umowy o pracÄ™