Niepokój Polaków

Data: 2009-12-22 17:45:26
Autor: u2
Niepokój Polaków
.... ma silne podstawy w obliczu panujÄ…cego nie-rzÄ…du :

http://www.wprost.pl/ar/182544/Polacy-zaniepokojeni-sytuacja-w-kraju/

"Drugi miesiąc z rzędu negatywne opinie o sytuacji w kraju ponad
dwukrotnie przeważają nad pozytywnymi. 58 proc. Polaków uważa, że
sytuacja w kraju zmierza w złym kierunku, pozytywnie kierunek zmian
ocenia 27 proc. badanych - wynika z najnowszego sondażu CBOS."

Data: 2009-12-22 17:58:56
Autor: Piotr
Niepokój Polaków
Dnia Tue, 22 Dec 2009 17:45:26 +0100, u2 napisa³(a):

... ma silne podstawy w obliczu panuj±cego nie-rz±du :

http://www.wprost.pl/ar/182544/Polacy-zaniepokojeni-sytuacja-w-kraju/

"Drugi miesi±c z rzêdu negatywne opinie o sytuacji w kraju ponad
dwukrotnie przewa¿aj± nad pozytywnymi. 58 proc. Polaków uwa¿a, ¿e
sytuacja w kraju zmierza w z³ym kierunku, pozytywnie kierunek zmian
ocenia 27 proc. badanych - wynika z najnowszego sonda¿u CBOS."

Ba! Ale có¿ z tego.
Piotr

Data: 2009-12-22 18:49:29
Autor: sofu
Niepokój Polaków

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -

Po ma³u cos dociera do radosnie nastawionego do PO "ciemnego ludu" jak
mawia³ Kurski z PiS-u.
Ale trzeba tez przyznac, ze ¿aden rzad do tej pory nie mial tak dobrego
pijaru jak ten Plewy.
N,o ale przeciez wielu zw³aszcza tych starszych "obywateli RP"  przezy³o juz
okres gierkowkiej "propagandy sukcesu"
i powinno cos kumac w tym temacie? Byc moze teraz przed ¶lipiami zacze³o im
sie palic czerwone swiatelko zwiastujace rych³± katastrofe?

sofu

Data: 2009-12-22 18:55:04
Autor: abc
Niepokój Polaków
Byc moze teraz przed ¶lipiami zacze³o im
sie palic czerwone swiatelko zwiastujace rych³± katastrofe?

Nie bêdzie ¿adnej katastrofy. Grupa trzymaj±ca realn± w³adzê wymieni obsadê na bardziej zabawn± i tyle.

--
Nie da siê oddzieliæ polityki od religii. Nie da siê w cz³owieku oddzieliæ
katolika od obywatela. Rozdzia³ pañstwa od Ko¶cio³a jest sztuczny.

Data: 2009-12-22 19:01:05
Autor: sofu
Niepokój Polaków

U¿ytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> [...]
> sie palic czerwone swiatelko zwiastujace rych³± katastrofe?

Nie bêdzie ¿adnej katastrofy. Grupa trzymaj±ca realn± w³adzê wymieni

Oj chyba bedzie! Myslisz, ze mozna bez konca zad³u¿aæ panstwo?

sofu

Data: 2009-12-22 19:16:12
Autor: abc
Niepokój Polaków
Nie bêdzie ¿adnej katastrofy. Grupa trzymaj±ca realn± w³adzê wymieni
obsadê na bardziej zabawn± i tyle.

> Oj chyba bedzie! Myslisz, ze mozna bez konca zad³u¿aæ panstwo?

 Nie mo¿na i dlatego demokracja zbankrutuje. Ale to dopiero za jaki¶ czas.
Przed nami drukowanie pustego pieni±dza, itd.

A potem, po okresie anarchii, nast±pi powrót do monarchii katolickiej.
Eksperymenty demokratyczne dewastuj± ludzko¶æ i nie mog± trwaæ zbyt d³ugo.

Data: 2009-12-22 23:38:09
Autor: pluton
Niepokój Polaków
A potem, po okresie anarchii, nast±pi powrót do monarchii katolickiej.

Doktur z Torunia na krula.

Nullification

Data: 2009-12-23 00:19:53
Autor: sofu
Niepokój Polaków

U¿ytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> A potem, po okresie anarchii, nast±pi powrót do monarchii katolickiej.

Doktur z Torunia na krula.

--

Albo TW Filozof lub TW Henryk.

sofu

Data: 2009-12-23 08:54:21
Autor: pluton
Niepokój Polaków

> Doktur z Torunia na krula.
>
> -- Albo TW Filozof lub TW Henryk.

Albo doktur chonoris kauza z Mongolii (zwany przez doktura z Torunia
szambourem).

Nullification

Data: 2009-12-22 19:16:06
Autor: u2
Niepokój Polaków
W dniu 2009-12-22 18:49, sofu pisze:

[...]

Jak ogl±daæ tylko jedynie s³usznych mediów typu TVN to mo¿na zw±tpiæ.
Ci±gle strasz± tym histerykiem Tuskiem, jak± to on ma przewagê w
sonda¿ach. Po prostu totalna ¶ciema na okr±g³o :)

Data: 2009-12-22 19:11:46
Autor: Jadrys
Niepokój Polaków
W dniu 2009-12-22 17:45, u2 pisze:
[...]

Tylko co do tych niepokojów ma rzÄ…d? Obecna Polska to już nie kraj  centralnie zarzÄ…dzany przez  PZPR..

Data: 2009-12-22 19:23:54
Autor: abc
Niepokój Polaków
Tylko co do tych niepokojów ma rz±d? Obecna Polska to ju¿ nie kraj centralnie zarz±dzany przez  PZPR..

Tylko przez tubylcz± administacjê wed³ug dyrektyw Brukseli (Berlina).

Data: 2009-12-22 20:26:59
Autor: pluton
Niepokój Polaków
... ma silne podstawy w obliczu panuj±cego nie-rz±du :

Ja juz obsralen druga pare gaci ze strachu...

Nullification

Niepokój Polaków