Niepokonanym dedykuję... :-(

Data: 2010-05-03 01:48:12
Autor: Antenka
Niepokonanym dedykuję... :-(
Niepokonanym dedykuję
================
Niesieni na skrzydłach białego orła,
Podążali na miejsce hańby - niegodne człowieka.
Miłosierny Bóg przesłonił ich oczy białym szalem mgły,
Oszczędzając im strasznego widoku.

Kiedy zdradziecka strzała ugodziła królewskiego ptaka,
Lecieli lekko jak dmuchawce niesione wiatrem.
Spadali po kolei w ręce Tego, który jest Panem historii,
Sędzią, przed którym nie skryje się żaden spisowiec.

A poraniony orzeł  kreślił na niebie mleczny krzyż.
Nim runął na ziemię biało-czerwoną plamą krzyknął:
"Jeszcze Polska nie umarła, póki my żyjemy!"
I tylko białe, połamane brzozy szlochały w smoleńskim lesie.

Antenka :-(

03.05.2010r. g.10.30

Data: 2010-05-03 10:54:39
Autor: Antenka
Niepokonanym dedykuję... :-(
On 3 Maj, 10:48, Antenka <sweet.blue_e...@wp.pl> wrote:
Niepokonanym dedykuję
================>
[...]

Zapomniałam, to też dla Was wszystkich. Odpoczywajcie w pokoju
wiecznym.... [***]

http://www.youtube.com/watch?v=pBG4RsGtguM

Antenka

Data: 2010-05-03 19:58:26
Autor: MH
Niepokonanym dedykuję... :-(
Niepokonanym dedykuję
=================

http://tiny.pl/j9xz MH

Data: 2010-05-03 19:58:52
Autor: jadrys
Niepokonanym dedykuję... :-(
W dniu 2010-05-03 10:48, Antenka pisze:
Niepokonanym dedykuję
=================

[...]

Za..ste, Antenko. Aż brak słów na skomentowanie.. :-)

Data: 2010-05-03 11:16:02
Autor: Antenka
Niepokonanym dedykuję... :-(
On 3 Maj, 19:58, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

> Antenka :-(

> 03.05.2010r. g.10.30

Za..ste, Antenko. Aż brak słów na skomentowanie.. :-)

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Eee  to tylko niezgrabne słowa, które i tak nie oddają tego co
czuję  :-(

Antenka

Data: 2010-05-03 20:46:15
Autor: jadrys
Niepokonanym dedykuję... :-(
W dniu 2010-05-03 20:16, Antenka pisze:
[...]

Przestań, to jest piękne i bardzo poruszające, wręcz majestatyczne. :-)

Data: 2010-05-03 11:49:55
Autor: Antenka
Niepokonanym dedykuję... :-(
On 3 Maj, 20:46, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]

Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..- Ukryj cytowany tekst -

:-)

Antenka

Niepokonanym dedykuję... :-(