Niepolityczne wołanie dupowatego Hitlera.

Data: 2010-10-14 09:00:48
Autor: Zahir
Niepolityczne wołanie dupowatego Hitlera.

Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i969hm$dgg$1inews.gazeta.pl...
Szef klubu PiS ostro ścierał się w "Kropce nad i" z dziennikarką TVN o sprostowanie źle zacytowanych słów Jarosława Kaczyńskiego

 Oglądałem to z obrzydzeniem! Jak można być tak głupim? Szef klubu, a pierdzielił jak prezes PiS i A. Macierewicza razem wzięci.

--

Zahir

Data: 2010-10-14 09:13:24
Autor: Jarek nie obronił kżyża

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4cb6aa9b$0$22810$65785112news.neostrada.pl...

[...]

No przecież szef klubu nie może rozumem odbiegac od swojego pryncypała.

Przemysław Warzywny

--

Publicysta Cezary Michalski o Jarosławie Kaczyńskim: nasz dupowaty Hitler już o Henrykę Krzywonos może się potknąć w swoim nieudolnym marszu do władzy".

"Działalność karłów moralnych nie jest warta publicznej uwagi.
Władysław Bartoszewski"

Data: 2010-10-14 09:17:45
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

Przecież to oczywiste. Gdyby spróbował mieć własne zdanie straciłby koryto!

Data: 2010-10-14 15:32:12
Autor: cyc
[...]

Alez wcale nie jest glupi !!.
Ma swoista madrosc , taka boliczona na okreslony elektorat .
Celowo podbijal bebenek , to byla swiadoma gra dla pisowyborcow i niezadowolonych ale glupich .
Blaszczak to inteligentny czlowiek , to gracz i gdyby nie to , ze frymarczy Polska realizujac faszystowskie zasady swojego rurera , byliby z niego w polityce  ludzie !.

cyc

Niepolityczne wołanie dupowatego Hitlera.