Niepoprawna politycznie opinia o Charlie Hebdo

Data: 2015-01-11 10:41:22
Autor: El Comandante
Niepoprawna politycznie opinia o Charlie Hebdo
 Islami¶ci zniszczyli wspólnego wroga katolików Polaków Charlie Hebdo

https://www.youtube.com/watch?v=anmlTNT16Q4&feature=em-subs_digest

Data: 2015-01-11 10:50:13
Autor: Mark Woydak
Niepoprawna politycznie opinia o Charlie Hebdo

Użytkownik "El Comandante" <el_comandante@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:m8tgg1$km8$1speranza.aioe.org...
Islami¶ci zniszczyli wspólnego wroga katolików Polaków Charlie Hebdo

https://www.youtube.com/watch?v=anmlTNT16Q4&feature=em-subs_digest

Co to takiego "Charlie Hebdo"? Jacys syjoni¶ci?

MW

Data: 2015-01-11 11:09:52
Autor: Marek Czaplicki
El Comandante pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela, 11 stycznia 2015 10:41:

 Islami¶ci zniszczyli wspólnego wroga katolików Polaków Charlie Hebdo

https://www.youtube.com/watch?v=anmlTNT16Q4&feature=em-subs_digest

Więc to jednak islami¶ci? Pacz pan, a nawet prezydent Francji mówił, ze zabójcy nie maj± nic wspólnego z islamem.
Co do meritum. Jaki procent Polaków-katolików wogóle wiedział o istnieniu gazetki przed tym wszystkim?

Data: 2015-01-11 13:07:58
Autor: the_foe
W dniu 2015-01-11 o 11:09, Marek Czaplicki pisze:
Co do meritum. Jaki procent Polaków-katolików wogóle wiedział o istnieniu
gazetki przed tym wszystkim?

Katolik, a w szczegolnosci Polak-Katolik ma wbudowane w swiadomo¶ć poczucie absolutnej wyższo¶ci. Potęga Jezusa-katolika jest dla niego tak oczywista, ze akcję typu Charlie Hebdo uważa za wyraz łaski: posmiertna kara ma być nieskonczonie wiele razy gorsza.
Islamisci maja zas wewnetrzny imperatyw wykazania się przed Bogiem za zycia.

--
@foe_pl

Data: 2015-01-12 08:40:16
Autor: Budzik
Niepoprawna politycznie opinia o Charlie Hebdo
Użytkownik Marek Czaplicki emcza@gazeta.pl ...

[...]

To nie ma znaczenia.
Jak widzisz, wielu sie teraz dowiedziało, znalazło dziure w całym i relatywizuje działania zabójców.

Data: 2015-01-11 13:10:02
Autor: Lord Donald
Niepoprawna politycznie opinia o Charlie Hebdo
Bardzo to wygodne było dla żydków, w czasie kiedy już ludzie mają dosyć tych napaści NATO na Arabów i Palestyna mogła w końcu ustabilizować swoje państwo to Arabowie strzelają sobie w stopę jakimiś bezsensownymi atakami, za pewne nie zdążyli jeszcze dokonać ataków a już media wiedziały że Islamiści, teraz Francuzi biegają po mieści i strzelają do Arabów, a ten co przeżyje jest zaraz wypuszczany bo nie da mu się postawić zarzutów. Na tych atakach to stracili najwięcej Arabowie, dziwne żeby byli na tyle głupi żeby nie przewidzieć skutków takich działań.

Data: 2015-01-11 13:42:34
Autor: El Comandante
"Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m8tp6u$j7d$1speranza.aioe.org...
[...]

Kto to był i kto był inspiratorem, tego się raczej nie dowiemy...

Data: 2015-01-11 15:35:29
Autor: husar

"El Comandante" <el_comandante@gmail.com> wrote in message news:m8tr3o$q15$1speranza.aioe.org...
[...]

Francuski prezydent nie calkiem wprost wskazał na Illuminati czyli syjonistów

https://www.youtube.com/watch?v=6z9y-FtskzY

Czyli znowu masoni i ĹĽydzi sprytnie podjudzajÄ… narody.

Data: 2015-01-12 13:41:47
Autor: Lord Donald
Niepoprawna politycznie opinia o Charlie Hebdo
Dziwnie, bo w USA i UE każdy atak terrorystyczny jest zawsze na rękę USA, UE i żydkom, zaraz jest okazja aby uzasadnić okupację krajów arabskich i rabowania ich z surowców i zawsze zdarza się to wtedy kiedy ludzie na świecie zaczynają wątpić w słuszność okupanta UE,USA i Izraela, bardzo to wygodne politycznie. Jak już Arabowie zyskają poparcie społeczne we wszystkich krajach to nie wiadomo dlaczego zaczynają sobie szkodzić i nie wiadomo czy oni mają taką słabą politykę zagraniczną, czy okupanci z USRaela są bardzo sprytni, wolą poświęcić wieżowiec, metro, pentagon, kilka tysięcy ludzi aby tylko utrzymać monopol żydo-korporacji i bank-sterów.

Data: 2015-01-12 05:22:51
Autor: Marek
W dniu niedziela, 11 stycznia 2015 13:42:36 UTC+1 użytkownik El Comandante napisał:
"Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> schrieb im Newsbeitrag news:m8tp6u$j7d$1speranza.aioe.org...
> Bardzo to wygodne było dla żydków, w czasie kiedy już ludzie maj± dosyć > tych napa¶ci NATO na Arabów i Palestyna mogła w końcu ustabilizować swoje > państwo to Arabowie strzelaj± sobie w stopę jakimi¶ bezsensownymi atakami,

Kto to był i kto był inspiratorem, tego się raczej nie dowiemy...

Pewnie Mossad, jak zwykle...

Data: 2015-01-12 08:40:14
Autor: Budzik
[...]

A myslałem ze jestes zwykłym kretynem.
A ty jestes nienormalnym, propoaguj±cym terroryzm kretynem.

Data: 2015-01-12 10:39:27
Autor: El Comandante
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA4205FA2724C9budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

A mi wygl±da, że to ty jeste¶ kretynem i nie masz pojęcia, kto tu w ¶wiecie jest terroryst±....

Data: 2015-01-12 10:59:20
Autor: Budzik
[...]

Zapomniałem, ze dla ciebie zabic kilkanascie osób to nie terroryzm, tylko policzek chamskim prze¶miewcom!

Data: 2015-01-12 14:27:43
Autor: El Comandante
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA420730E121BEbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Terror rz±dowy morduje tysi±ce osób, banda Tuseka ograbiaj±c wszystkich Polaków z wielu lat emerytury doprowadzi do zabójstwa przedwczesnego tysięcy upodlonych Polaków... Dla tych skurwysynów zabić Polaka to jak splun±ć... A te reżimy i ich terror międzynarodowy powoduje kontra terror... Tu cię nie boli...

Data: 2015-01-12 17:59:20
Autor: Budzik
[...]

I dlatego pozwalasz innym mordować i ich usprawiedliwiasz?
Czy ja moge zamordować Ciebie? Zgadzasz się?

Data: 2015-01-12 20:03:22
Autor: El Comandante
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA420BDDE56C00budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Przecież ja na bandę Tuseka i de bula nie mam wpływu, przed ich zbrodniami ich nie jestem w stanie powstrzymać...

Data: 2015-01-12 21:21:15
Autor: Budzik
[...]

Pomijajac demagogie, usprawiedliwiajac robisz znacznie wiecej niz "brak mozliwosci powstrzymania".

Data: 2015-01-12 22:30:29
Autor: El Comandante
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA420E0EAAE2F3budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

Nic nie usprawiedliwiam, ¶ledztwa nie będzie..., reżimów nie każ±...

Data: 2015-01-12 23:59:19
Autor: Budzik
Niepoprawna politycznie opinia o Charlie Hebdo
Użytkownik El Comandante el_comandante@gmail.com ...

Nic nie usprawiedliwiam

Slepota...?

Data: 2015-01-12 14:21:11
Autor: Klin....................................................
Niepoprawna politycznie opinia o Charlie Hebdo
W dniu 2015-01-11 o 10:41, El Comandante pisze:
Islamiści zniszczyli wspólnego wroga katolików Polaków Charlie Hebdo

https://www.youtube.com/watch?v=anmlTNT16Q4&feature=em-subs_digest
      Cieszysz siÄ™, czy martwisz?

Data: 2015-01-12 14:29:08
Autor: El Comandante
Niepoprawna politycznie opinia o Charlie Hebdo
"Klin...................................................." <"klin"@wp.pl,
[...]

Niby z czego? Chodzi ci o ten kilp? Wysłuchałeś go do końca? To zadaj jeszcze raz pytanie, żebym zrozumiał...

Data: 2015-01-12 16:11:33
Autor: Klin....................................................
W dniu 2015-01-12 o 14:29, El Comandante pisze:
"Klin...................................................." <"klin"@wp.pl,
[...]

        Z zamachu oczywiĹ›cie - czy zamach na "Nie" i "FiM" w zwiÄ…zku
     z tym byĹ› usprawiedliwiĹ‚ albo teĹĽ podobnie na aktorĂłw i inicjatorĂłw
     Golgota Picnic i jak patrzysz siÄ™ na swoje bluĹşnierstwa naleĹĽaĹ‚by
     i Ciebie wysĹ‚ać  przed czasem tam skÄ…d jak mĂłwiÄ… siÄ™ nie wraca.

     Pewnie stać CiÄ™ bÄ™dzie jak zwykle na "uprzejme" - nie qierdol...

Data: 2015-01-12 13:10:05
Autor: leming.show
Niepoprawna politycznie opinia o Charlie Hebdo
użytkownik Klin... napisał:

Z zamachu oczywi¶cie - czy zamach na "Nie"

Jak na razie to stary system dalej tlucze.
Wlasciwie to nie mialbym nic przeciwko gdyby ktos
wyjebal w powietrze urbasia z przydupasami, nikt
nawet nie zasadzi kloca na jego grob:) nikomu
sie nie chce, no moze jaki nadgorliwy kibic.

Urbas pokrzyczy, pokrzyczy az w koncu zdechnie.

Data: 2015-01-12 16:27:54
Autor: El Comandante
[...]

Odpowiem krótko, za wszystkie zło na świecie winię system i reżimy!
Zwróć uwagę, że nie wypowiadam się na temat zamachów..., za mało mam przede wszystkim o nich wiedzy...

Niepoprawna politycznie opinia o Charlie Hebdo