Nieporozumienie na S8

Data: 2018-02-15 14:17:03
Autor: J.F.
Nieporozumienie na S8
Użytkownik "Poldek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:p63rmg$rjk$1@node1.news.atman.pl...
Coś w tym jest. Ostatnio jakby więcej agresji na drodze.
Doszedłem już do tego etapu, że jak nie muszę, to wolę postać na przystanku i jechać tramwajem, niż jechać samochodem i wysiadać wk-- -- -ny.
http://motoryzacja.interia.pl/raporty/raport-polskie-drogi/wiadomosci/news-smiertelne-zniwo-drogowej-agresji,nId,2522284

Instant karma.
"Marsylia, jakie tam chamstwo na drogach ... jakbym nie byl z Warszawy, to bym nie dal rady"

Ja tam nie wiem, przejechalem ostatnio kawal po A4 i A1, i zadnej agresji nie zauwazylem.
Trzeba umiec uzywac pedalu gazu :-)

J.

Data: 2018-02-15 05:42:34
Autor: przemek.jedrzejczak
Nieporozumienie na S8
-- Ja tam nie wiem, przejechalem ostatnio kawal po A4 i A1, i zadnej agresji nie zauwazylem. Trzeba umiec uzywac pedalu gazu :-)

W Polsce nie ma mechanizmu MPU ktory ogranicza liczbe pacjentow na drogach, efekt jest latwy do przewidzenia:

https://www.mypolacy.de/niemcy,0/s/artykuly/nazywaja-go-idiotentest-bardzo-trudno-go-zdac-i-bez-tysiaca-euro-ani-rusz

z drugiej strony na YT nie byloby co ogladac

Data: 2018-02-15 16:06:07
Autor: J.F.
Nieporozumienie na S8
Użytkownik  przemek napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:f202c9c6-ad97-4eb5-ac42-946ffecb4fcd@googlegroups.com...
[...]

Kiedy w w zasadzie jest.
Odpowiedni test jest przewidziany.

Tylko ... to kwestia podejscia czy sie go da zdac czy nie.
W zasadzie nie widze powodu, aby psycholog w dwoch pytaniach nie mogl uwalic kazdego kandydata :-)

Na szczescie w Polsce zyjemy, zaraz sie okaze, ze za odpowiednia oplata psycholog przepusci :-)

J.

Nieporozumienie na S8